Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 10:10 Sro 23 Wrz 2020


Ciągniki Ursus
Idź do strony 1, 2, 3 ... 150, 151, 152  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 07:15 Pią 12 Kwi 2019    Temat postu: Siłowniki pomocnicze ursus zetor Odpowiedz z cytatem

Witam mam pytanie czy w Zetorach były grubsze siłowniki pomocnicze do podnośnika montowane niż w Ursusie oczywiście ciężka seria?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marija



Dołączył: 06 Mar 2019
Posty: 1

PostWysłany: 12:30 Sro 6 Mar 2019    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak widzę wiele informacji na temat Ursusów już tutaj padło, ale z tego co wiem, sporo ciekawych artykułów, dotyczących traktorów tej marki znaleźć można także na http://czesci-ursus.pl/ . Jestem pewna, że zarówno dla użytkowników, jak i miłośników tych pojazdów będzie to bardzo ciekawa lektura:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jacek Mocny



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 12

PostWysłany: 11:23 Pon 5 Lis 2018    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam oryginalne zestawy Ursus:
https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/zestawy-naprawcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 18:44 Nie 14 Paź 2018    Temat postu: Bierze olej Odpowiedz z cytatem

Witam ursus 1614 zaczął brać olej. Jakiej firmy polecacie zestawy naprawcze i jakie są koszty osiowania bloku i ewentualnej naprawy głowicu tzn.wymiana zaworów,planowanie itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:51 Sob 7 Kwi 2018    Temat postu: Problem z wom Odpowiedz z cytatem

Witam tak jak wcześniej pisałen zakupiłem zestaw mashio aliante 3m na bronie aktywnej i mój ursus 1614 odmówił posłuszeństwa przy ostatnim przejeździe.mianowicie WOM stracił moc.jak brona była w górze to trochę kręcił ale tych obrotów nie uzyskiwał jak wcześniej a jak lekko opuściłem na glebe to stawał.mikropompka ma koło 2 lat a reszta nie wiem.i jeszcze mam coś takiego jak jade z uniesionym zestawem to potrafi mi sie opuścić samoistnie i po chwili sie automatycznie podnosi najgorzej jak po asfalcie sie jedzie to strach żeby czegoś nie uszkodzić.czy to wina pompy,rozdzielacza,zaworu bezpieczeństwa a może coś innego.prosze o podpowiedzi
.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 21:34 Nie 3 Gru 2017    Temat postu: Udźwig 1614 Odpowiedz z cytatem

Witam zamierzam kupić zestaw uprawowo siewny 3 metry do ursusa 1614.czy taki zestaw jak brona aktywna z siewnikiem pneumatycznym na redlicy talerzowej coś ala kverneland accord da rade podnieść z pełną skrzynią?a może ktoś coś ma na sprzedaż?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jacek Mocny



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 12

PostWysłany: 08:41 Pon 24 Sie 2015    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy, podmienić trzeba koło talerzowe z wałkiem, na takie ze skośnymi zębami (rozwiązanie właśnie z Zetora) - jest wtedy ciszej Smile Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
gregory



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 08:38 Sob 31 Sty 2015    Temat postu: Re: Jakie farby na odświeżenie 1614? Odpowiedz z cytatem

pestek6 napisał:
Witam tak jak w temacie zamierzam odświeżyć moją 16-kę i teraz pytanie jakimi farbami to wykonać najlepiej.Są farby dedykowane dla ursusa Agtech czy one są dobre i czy dodawać do nich utwardzacza i później wierzchnią warstwę klar.Mam czerwoną maskę żółte felgi i siwy kadłub,ale kadłub chciałbym na czarno.podpowiedzcie bo na forach to różnie piszą.



Witam,
Ja jak odświeżałem swojego 1224 a było to z 5 lat temu to tak mi się wydaje że właśnie to była farba z Agtech i nic nie dodawałem. Jak na razie nic się nie dzieje ładnie się trzyma. Fakt że stara farba była zrypana do blachy i oczywiście podkład nowy. 2 lata temu odświeżałem 902 i na 100% była to farba z Agtech ta sama technika przygotowania do malowania. Również nic złego się nie dzieje. Tylko tera jak bym malował kadłub to użył bym farby wytrzymałej na wysokie temperatury. Po malowaniu ładniej wygląda jest taki matowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:05 Nie 25 Sty 2015    Temat postu: Jakie farby na odświeżenie 1614? Odpowiedz z cytatem

Witam tak jak w temacie zamierzam odświeżyć moją 16-kę i teraz pytanie jakimi farbami to wykonać najlepiej.Są farby dedykowane dla ursusa Agtech czy one są dobre i czy dodawać do nich utwardzacza i później wierzchnią warstwę klar.Mam czerwoną maskę żółte felgi i siwy kadłub,ale kadłub chciałbym na czarno.podpowiedzcie bo na forach to różnie piszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:05 Nie 25 Sty 2015    Temat postu: Jakie farby na odświeżenie 1614? Odpowiedz z cytatem

Witam tak jak w temacie zamierzam odświeżyć moją 16-kę i teraz pytanie jakimi farbami to wykonać najlepiej.Są farby dedykowane dla ursusa Agtech czy one są dobre i czy dodawać do nich utwardzacza i później wierzchnią warstwę klar.Mam czerwoną maskę żółte felgi i siwy kadłub,ale kadłub chciałbym na czarno.podpowiedzcie bo na forach to różnie piszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 23:04 Nie 25 Sty 2015    Temat postu: Jakie farby na odświeżenie 1614? Odpowiedz z cytatem

Witam tak jak w temacie zamierzam odświeżyć moją 16-kę i teraz pytanie jakimi farbami to wykonać najlepiej.Są farby dedykowane dla ursusa Agtech czy one są dobre i czy dodawać do nich utwardzacza i później wierzchnią warstwę klar.Mam czerwoną maskę żółte felgi i siwy kadłub,ale kadłub chciałbym na czarno.podpowiedzcie bo na forach to różnie piszą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agrotrader



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2

PostWysłany: 22:51 Wto 30 Gru 2014    Temat postu: Re: 914 a 912 Odpowiedz z cytatem

[quote="farmer.piotr"]
Pipół napisał:
wzdowian napisał:
Mam pytanie czy duża jest różnica w uciągu pomiędzy 914 i 912 bo mam zamiar kupić 912 a róznica w kasie przy tych modelach wacha się nawet powyżej 10 tyś.zł za to tylko że jest przodni napęd i czy 912 uciągnie pług 4 razy 35 cm


W transporcie i lekkich pracach zwłaszcza na płaskim terenie na dobrą sprawę niewielka, ale w ciężkiej robocie, przy dużym poślizgu - bardzo wyraźna.
Co do 4x35 to zależy od warunków.


Napęd na 4 koła to nie takie tylko Wink Tak jak kolega napisał wcześniej wszystko zależy w jakich warunkach będzie użytkowany. Jak kiepski teren to będziesz żałował, że nie dołożyłeś do napędu. Różnica nie powinna sięgać, aż 10 tyś.. z tego co się orientuję to gdzieś maksymalnie w granicach 5 tyś drożej występują 914 chociaż zdecydowanie ciężej znaleźć dobry egzemplarz. Swego czasu były często wykorzystywane do odśnieżania w trudnych warunkach może uda Ci się taki znaleźć, nie powinien być wtedy mocno wyeksploatowany. Możesz spóbować poszukać tutaj http://www.agrotrader.pl/ciagniki-rolnicze/ursus.html może akurat coś się ciekawego trafi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
farmer.piotr



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 25

PostWysłany: 13:09 Czw 4 Gru 2014    Temat postu: Re: 914 a 912 Odpowiedz z cytatem

Pipół napisał:
wzdowian napisał:
Mam pytanie czy duża jest różnica w uciągu pomiędzy 914 i 912 bo mam zamiar kupić 912 a róznica w kasie przy tych modelach wacha się nawet powyżej 10 tyś.zł za to tylko że jest przodni napęd i czy 912 uciągnie pług 4 razy 35 cm


W transporcie i lekkich pracach zwłaszcza na płaskim terenie na dobrą sprawę niewielka, ale w ciężkiej robocie, przy dużym poślizgu - bardzo wyraźna.
Co do 4x35 to zależy od warunków.


Mam 912 i pracuje z Akpilem MIX40. Jak są dobre warunki, to bez problmu pracuje z 4x40 cm. Ale gdy jest ciężko, trzeba albo zdjąć jedne korpus, albo ustawić szerokość na 33 cm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 21:11 Sob 4 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha dzięki.
A ten wałek zamiast tego wzmacniacza można gdzieś kupić czy trzeba sew dorabiać? I na ile mtg wystarcza regeneracja tego wzmacniacza tak jak w oryginale?

To jak się zepsuje to tak jakby ubyło pół biegów czyli jakby w ciężarowym samochodzie półbiegi niedziałały?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 20:35 Sob 4 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żółw-zając jest przełączany hydraulicznie przy pomocy sprzęgła wielopłytkowego. Z czasem się rozcieka i po wzmacniaczu. A że jest to patent kiepski, robić z nim trzeba często to spawają to na iment i masz tylko zająca. Czyli połowę tych przełożeń które powinien mieć oryginalnie ciągnik.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
emil87



Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 178
Skąd: ŁÓDZKIE

PostWysłany: 20:24 Sob 4 Paź 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Często spotykam opis w aukcjach zaspawany żółw zając czyli na stałe jest żółw czy zając? A dzisiaj spotkałem opis że zamiast wzmacniacza momentu ma założony wałek. Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym wszystkim bo myśle nad kupnem jakiegoś większego ursusa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gregory



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 35
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: 21:12 Wto 2 Wrz 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Panowie,
Ursus 1224 problem z odpaleniem nie kręci tylko słychać pukanie w rozruszniku i w tym łączniku pod siedzeniem bodaj że on się nazywa 12/24. Dzisiaj po dłuższym postoju przy próbie odpalenia zawiesił się rozrusznik no i było szybkie odkręcanie przewodu. Dodam że rozrusznik jest z tym mechanizmem na końcu (inny niż te spotykane np w c385) Czy może spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem? czy to wina rozrusznika czy może tego przełącznika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 13:24 Czw 19 Cze 2014    Temat postu: odp Odpowiedz z cytatem

Z braku czasu nie sprawdzałem jeszcze co to może być ale zauważyłem u wuja że przy jego ursusie przy oginalnym orbitrolu nie ma zaworu bezpieczeństwa w naczynku z olejem.Może orbitrol potrzebuje większego cisnienia bo ten zawór jest ustawiony na 8 Mpa.A pompa generuje ciśnienie ok.10-12 Mpa.Spróbuję ominąć zawór albo go podkręcę i zobaczymy:0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Farmexpert



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 25
Skąd: POLSKA

PostWysłany: 07:19 Wto 17 Cze 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jak wiadomo co to było? Pompa, orbitrol czy jeszcze coś innego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer GG
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 20:01 Sob 14 Cze 2014    Temat postu: orbitrol Odpowiedz z cytatem

orbitrol jest orginalny z siłownikiem.Widziałem że przy orbitrolu jest jakaś kostka.Pierw zmierze ciśnienie pompy,jak bedzie ok to pozostaje orbitrol zawiesć do sprawdzenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nikt



Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 262

PostWysłany: 21:35 Czw 12 Cze 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może być pompa pwenie bedzie, ale wypadało by zaczać od tego czy jest dobrze dobrany orbitrol do grubości siłownika jesli to nie było w orginale tylko ktos przerabiał
druga rzecz o ile orbitrol jest z blokiem zawoworwym to po co jeszcze zawor bezpieczenstwa? wiec kwestia sprawdzenia jaki jest zamontowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pestek6



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 247
Skąd: warmia

PostWysłany: 16:46 Czw 12 Cze 2014    Temat postu: orbitrol Odpowiedz z cytatem

witam.Mam problem z kreceniem kierownicą.gdy kupiłem traktor u-1614 to miał już założony orbitrol.u poprzednika rok czasu i u mnie już 3 rok leci no i ciężko sie kręci zmieniłem olej na boxol,filtr i zawór bezpieczeństwa i dalej to samo.pozostaje pompa lub orbitrol.moze mieliście podobne problemy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Piotr155



Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 102
Skąd: kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: 22:38 Nie 18 Maj 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Damian spytam się co robi i potrafi mój znajomy ,bo w NH sam widziałem jak cały ciągnik miał rozłożony w prawdzie model TM ,ale może i jemu wystarczył tylko w tym przypadku śrubokręt .Co do większych napraw to znajomy mi robi ,bo szybko i dokładnie ,a ja nie lubię się w tym babrać mam inne sprawy na głowie w gospodarstwie .Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 10:16 Sob 17 Maj 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piotr 155
dobrze że masz kogoś z doświadczeniem i radzącym sobie z naprawami ale wątpię żeby ten mechanik z 35 letnim doświadczeniem był w stanie np. skalibrować skrzynie w jd bo tego śrubokrętem się nie zrobi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
seweryn7701



Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 278

PostWysłany: 10:06 Sob 17 Maj 2014    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko cytować potrafisz a a innego argumentu na obronę nie masz?
Prostego ciągnika nie umiesz naprawić to ganiaj do swojego mechanika od zabytków bo masz rację..... jest najlepszy na świecie. Jeszcze kilka lat i tylko twój jeden ciągnik zostanie na chodzie bo nikt inny nie umie takich naprawić.
Nawiasem mówiąc dziecinne przechwałki i nieporadność źle świadczy o tobie a nie o mechaniku który w całej tej dyskusji prawdę mówiąc został ofiarą. A powinno się oberwać tobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 150, 151, 152  Następny
Strona 1 z 152

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach