Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 03:40 Pią 27 Lis 2020


Wszystko o kombajnach zbożowych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 120, 121, 122  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cinek91



Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 23:29 Pon 4 Lut 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co możecie powiedzieć o hydro? W jaki sposób można sprawdzić czy nie jest potrzebna naprawa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:37 Pon 4 Lut 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomasz_as napisał:
Witam
Koledzy potrzebuję porady Surprised mam zamiar kupić kombajn tak max za 45-50tyś
Chciałem żeby był to:
-claasa dominatora 76 lub 86
-john deera
-bizon
Pytanie za tą kasę co będzie lepsze stary claas albo john deer czy młodszy bizon?
Pozdrawiam

Jeśli na większy areał to obowiązkowo kabina i klima musi być, ja bym wzią claasa, u mnie w okolicy jest ich dużo i z częściami nie ma problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cinek91



Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 7
Skąd: Płock

PostWysłany: 16:05 Pon 4 Lut 2013    Temat postu: John Deere Odpowiedz z cytatem

witam.
Mam do Was wielką prośbę, chcę kupiś kombajn John Deere 1177, 1188 lub coś podobnego w cenie około 100tys.
I tu prośba do Was jaki najlepiej kupić, chodzi mi o to czym się one różnią i czy warto np. kupić 1177 hydro 4, czy może 1188. A może odradzacie mi i lepiej zainteresować się czymś w stylu class 88?

Jeszcze jedno pytanie: Czy zdarzają się zmniejszanie MTG?

Z góry dzięki za pomoc;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tomasz_as



Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 35
Skąd: Piotrków Tryb.

PostWysłany: 16:17 Nie 3 Lut 2013    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Koledzy potrzebuję porady Surprised mam zamiar kupić kombajn tak max za 45-50tyś
Chciałem żeby był to:
-claasa dominatora 76 lub 86
-john deera
-bizon
Pytanie za tą kasę co będzie lepsze stary claas albo john deer czy młodszy bizon?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
karol89pp



Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 27

PostWysłany: 15:41 Pon 3 Gru 2012    Temat postu: claas homologacja Odpowiedz z cytatem

witam. potrzebne jest mi ksero homologacji kombajnu claas mega 360 lub innego modelu do projektu na uczelni. Bez tej homologacji nie weźmie mi projektu. Jeżeli ktoś posiada takie świadectwo proszę o pilną odpowiedz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sendar



Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 246

PostWysłany: 16:31 Sro 21 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi.

http://targ.rolniczy24.pl

Naprawdę dużo aktualnych ogłoszeń rolniczych z całej polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blanka



Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 3

PostWysłany: 11:43 Wto 6 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sieci znalazłam taką stronkę z częściami do kombajnów http://www.harvestbelts.biz/ może się komuś przyda Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blanka



Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 3

PostWysłany: 11:39 Wto 6 Lis 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mojemu dziadkowi zepsóło się coś w kombajnie i poprosił mnie żebym znalazła na internecie pasy klinowe do kombajnu i znalazłam coś takiego http://www.harvestbelts.biz/ co o tym myślicie?? Z góry dzięki za odpowiedź Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 22:23 Czw 9 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Tu http://www.tingheden.dk/index.php?tid=523 jest kilka katalogów w których są wiązki instalacji.Wprawdzie nie ma konkretnie Twojego modelu,ale może są pewne elementy wspólne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luki21



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 1982
Skąd: pow. złotoryjski

PostWysłany: 23:28 Sro 8 Sie 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie bardzo proszę o kontakt użytkowników kombajnu Deutz Fahr 4080HTS lub podobnych wersja z załączaniem hedera, młócarni w podłokietniku. Poszukuję również schematu instalacji z tego modelu bo coś się zaczyna pieprzyć to wszystko powoli..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG WP Kontakt
andrews



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 261
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: 23:41 Wto 31 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tak miałem z pierwszym biegiem, w moich górkach wyskakiwała i zrobiłem prowizorkę i działa trzy lata a mianowicie przykręciłem zawias taki blaszany do blachy na dole drążka zmiany biegów i po włączeniu jedynki przewracam zawias tak aby nie pozwolił na wyskoczenie biegu. Kwestia tylko nawyku z przewracaniem tego przed wyjęciem jedynki ale tylko jak w góre idzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
paul723



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 45

PostWysłany: 20:45 Wto 31 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Panowie.Mam taki problem z sąsiada Bizonem.Wyskakuje mu jedynka już wymienialiśmy koła i oba wałki dolny i górny nawet sprzęgłowy też zatrzaski na prowadnicach nowe.I nadal wyskakuje nie cały czas ale zdarza się i to nie ma jakieś zależności czy to z góry czy pod górę jedzie.Już nie bardzo wiem co wymieniać.Jeszcze zastanawiam się nad podcięciem tego wgłębienia na listwie w które wchodzi kulka może to coś da. Proszę o jakieś podpowiedzi czy już miał ktoś coś takiego ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erolnik



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 61

PostWysłany: 23:01 Nie 29 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.

Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erolnik



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 61

PostWysłany: 23:00 Nie 29 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.

Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
erolnik



Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 61

PostWysłany: 22:59 Nie 29 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego @andrews musisz zmierzyć napięcie na zacisku 15 regulatora, jeśli mieści się w normie a napięcie na wyjściu alternatora jest wyższe, to znaczy że na połączeniach kabli doprowadzających prąd do zacisku 15 regulatora (stacyjka, skrzynka bezpieczników, wszelkie połączenia) występują duże spadki napięć. Regulator napięcia tak steruje prądem wzbudzenia alternatora by na swoim wejściu (zacisk 15) utrzymać takie napięcie na jakie został ustawiony, co znaczy że napięcie wyjściowe alternatora będzie podwyższone o sumę spadków napięć na drodze zasilania regulatora napięcia. Możesz to sprawdzić łącząc na czas próby wyjście alternatora z zaciskiem 15 regulatora, jeśli napięcie na wyjściu alternatora będzie wtedy w normie, to znaczy że w instalacji występują opisane wyżej spadki napięć. Jeżdżenie na światłach (lub obniżanie napięcia poprzez włączanie innych odbiorników prądu) w takim wypadku grozi uszkodzeniem alternatora.

Mam też pytanie. Czy ktoś wie co może oznaczać kod 5EU2 na wyświetlaczu komputera w kombajnie JD 2064, oraz czy "szczekanie"silnika (dźwięk podobny do wydawanego przez silnik kombajnu Vistula) w pewnym zakresie obrotów jest typowe dla tego modelu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
korsarz



Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 1809
Skąd: Wielkopolska sam dół

PostWysłany: 21:31 Pon 23 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Koledzy ratujcie gdzie można kupić wentylator taki jaki jest w bizonie rekordzie kabinowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 22:08 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba chodziło o to http://www.youtube.com/watch?v=yW-WDIawitg Tylko szkoda że nie pokazałeś wskażników.A jeśli chodzi o koszenie to Wy kosicie a u nas jeszcze wszystko zielone,a dodatkowo jeszcze mokro.Niektórzy popryskali jęczmienie ozime(już mogą kosić) a nie mogą ruszyć bo deszcze padają.Sprawdz napięcie ładowania na akumulatorach i jeżeli będzie przekraczać 29V(najlepiej żeby nie przekraczało 12 razy2,4V=28,8V) napraw bo raz dwa wykończysz akumulatory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
andrews



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 261
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: 21:29 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no muszę coś zrobić bo nawet jazda na światłach nic nie daje. możecie zobaczyć ja yt "jęczmień jary 2012"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:10 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:10 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mf3085



Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 460
Skąd: Wielkopolska, Kalisz

PostWysłany: 20:09 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do sprawdzenia napięcia użyj dokładnego woltomierza, bo ten na pulpicie pewnie nie dokładnie wskazuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
men2face



Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 831

PostWysłany: 16:52 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozesz jezdzic na swiatlach.tez tak kiedys mialem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
damian9871
Moderator


Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 2696
Skąd: wlkp

PostWysłany: 15:54 Sro 18 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wygotuje tobie elektrolit zmniejsz to napięcie lekko odegnij blaszkę jest bardzo czuły ten mechanizm w regulatorze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
andrews



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 261
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: 22:50 Wto 17 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zegar raczej dobry bo cały założony przed zeszłym sezonem, a czy ładowanie 30V jest dobre?? nic się nie stanie jak tak cały dzień będzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
tekmie



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 1548
Skąd: zach-pomorskie,Kosz.-Dar.

PostWysłany: 19:40 Wto 17 Lip 2012    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

andrews napisał:
Panowie a co zrobić jak po założeniu nowego regulatora napięcia w bizonie ładowanie jest około 30V kupiłem mechaniczny regulator bo podobno można zmienić napięcie ładowania tylko nie wiem czy się da i jak to zrobić.

Witam.Nowy regulator do Bizona jest ustawiony na 28,4(+/-0,6)V.Czyli może być nawet 29V.I teraz jest pytanie czy jesteś pewien sprawności swojego woltomierza.Jeżeli tak,a chcesz zmienić napięcie ładowania,regulujesz wielkość szczeliny między stykami przez zmianę napięcia sprężyny oraz dogięcie styków(metodą prób i błędów).A jeżeli faktycznie jest wadliwy to nie kombinuj tylko wymień(jeżeli jest taka możliwość).Ja tak walczyłem z nowym(w ciągniku C330)i nic z tego nie wyszło aż w końcu przełożyłem styki do starego regulatora,wyregulowałem i działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 120, 121, 122  Następny
Strona 4 z 122

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach