Skocz do zawartości
SUZI25

Żywienia kiszonym ziarnem z kukurydzy

Rekomendowane odpowiedzi

W żywieniu bydła to nowość , ale bardzo dobra pasza . Nie mam doświadczenia w żywieniu tą paszą , ale trochę o niej czytałem więc może będę mógł odpowiedzieć na konkretne pytania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakisiłem ziarno tak pod koniec października. Kiedy najlerpiej było by dawać tą kiszonkę i jaki jest najlepszy sposób aby wybierać tą kiszonkę z dołu (bo to kisi się w dołach)??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można kisić w dołach ziemnych wyłożonych folią . Kiszonkę z ziarna kukurydzy najlepiej dawać krowom w pierwszym okresie laktacji , kiedy najwięcej potrzebują energii . Wybierać trzeba tak jak każdą kiszonkę , ściana powinna być równo odcięta aby się nie napowietrzała . Czym , szpadel , łopata , coś co zostawi równa płaszczyznę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

. Witam, jeżeli chodzi o kiszone ziarno kukurydzy, moja firma wykonuje tą usługę. Kisi się to w foliowych rękawach, przy zastosowaniu gniotownika i kwasu mrówkowego. Dawkowanie to ok 2-3 kg na dzień.

pzdr

quote="SUZI25"]Ja zakisiłem ziarno tak pod koniec października. Kiedy najlerpiej było by dawać tą kiszonkę i jaki jest najlepszy sposób aby wybierać tą kiszonkę z dołu (bo to kisi się w dołach)??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To z radości , poczułem gęsi

Jak gęsi, to może te koło Płocka!!! My tu choroby żadnej nie chcemy więc może jakieś badania na ptasią grypę u tego psa!!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pies23.gif

Z szacunkiem dla mojego kolegi .

O jeju, no bo teraz to nawet kurą z podwórka mógł się zarazić!!! To jej gorsze niż wścieklizna!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach