Skocz do zawartości
jarecki77

Czy opłaca mi się wziąść kredyt hipoteczny?

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym wziąć standardowy kredyt hipoteczny powyżej 300 tys. złotych na około 20 lat. Myślę że wkład własny mógłby wynieść 18 tys. złotych. Jak obliczyć raty? I czy w ogóle warto brać taki kredyt? Jestem laikiem w tych sprawach i potrzebuje jakiejś rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie wiesz jak zabrać się za załatwianie kredytu hipotecznego i na co zwracać uwagę, to powinieneś sobie przeczytać jakiś poradnik - zorientujesz się, jak krok po kroku wygląda procedura udzielania kredytu a przy okazji porównasz sobie poszczególne parametry wszystkich banków.

 

Zwracaj zwłaszcza uwagę na akapity, na co uważać, to tam są ważne kwestie, które mogą wpłynąć albo na Twoje szanse na uzyskanie kredytu hipotecznego albo na późniejszą spłatę takiego kredytu.

 

Także tam będziesz mógł sobie obliczyć raty, wygenerować pełny harmonogram spłaty (za pomocą kalkulatora kredytu hipotecznego) i porównać kredyty.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę chyba mało tego wkładu własnego.. bo od przyszłego roku minimalna ilość wkładu własnego jaki trzeba mieć aby otrzymać kredyt to 10%. A więc w Twoim przypadku będzie to 30 tys zł. Kolejna sprawa, to środki te nie mogą pochodzić z innych kredytów - a banki mają pewne systemy dzięki którym mogą to szybko prześwietlić. O konkrety na temat kredytów hipotecznych zawsze możesz zapytać na forum kredytowym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z takim problemem zgłosiłam się do open finanse i bezpłatnie wyliczono mi zdolność kredytową, wyszukano odpowiednie oferty. Ja tylko na spokojnie przeanalizowałam i wybrałam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach