Witamy, aby się zarejstrować lub zalogować
skorzystaj z opcji dostępnych po prawej stronie.
Obecny czas to 19:18 Pon 19 Sie 2019

Konkurs - aplikacja - Pomoc

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum PPR Strona Główna -> Informatyka w rolnictwie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Anen

PostWysłany: 14:25 Wto 28 Paź 2008    Temat postu: Konkurs - aplikacja - Pomoc Odpowiedz z cytatem

Witam
Jestem studentem III roku Uniwersytyteu Przyrodniczego w Poznaniu.
Moj profil studiów to Technika Rolnicza i Leśna - Informatyzacja.
Startuje w konkursie ImaginCup ( informatyczny dla studentow ). W zeszłym roku udało mi się dostać do 30 światowej z pomysłem. W tym roku chce jeszcze lepiej wypaść, stowrzyłem zespół ludzi którzy mają doświadczenie ale zero wiedzy z dziedziny rolnictwa Smile Stąd zostałęm ich szefem - co nie jest takie łatwe.
W tym roku temat konkursu jest Wyobraz sobie świat gdzie rozwiazywane są najcieższe problemy - wybrałem głód na swiecie ( kraje 3 świata )

System/Pomysł polega na zintergrowaniu 3 osób - Rolnika Usługodawcy i Sprzedawcy do aplikacji komputerowej. Ale co najważniejsze chce stworzyć urządzenie które zapewne każdemu z Nas by się przydało do mierzenia warunków gleby i wskazywaniu kiedy należy jakie narzędzia użyć, czy pryskać jakimś herbicydem, czy azot czy wapno itd.

Czego oczekuje:
- Na jakie problemy natrafiliście w czasie developerki ?
- Jak interface wpływa na końcowy odbiór użytkonika Smile??

Co oferuje:
- Chętnie przyjme ludzi związanych z rolnictwem , umiejących programować w .Net
- Doświadczenie z zeszłoego konkursu
- Zabawe, nagrody - PRACE ?!?

Dziękuje , proszę o pomoc.

Umieściłem też coś podobnego ale w maszynch gdyż chce wykorzystać urządzenie produkcji własnej do wsparcia aplikacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG