Skocz do zawartości

wwacholski

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. wwacholski

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Zapłon w tym przypadku jest za późny lub za wczesny i należy przestawić tarczę pompy tj na dwóch śrubach M-8. W aucie benzynowym jest tylko za wczesny zapłon i wtedy dzwoni silnik Pozdrawiam
  2. wwacholski

    Pierscienie

    Witam Jak rozłożyć zamki pierścieni tłokowych co by dobra była kompresja? Niedługo trzeba je wymienić. Pozdrawiam.
  3. wwacholski

    Pierscienie

    Witam Może kto z Państwa zaradzi jak rozłożyć pierścienie na tłoku? mam na myśli układ zamków względem sworznia tłokowego. Pozdrawiam
  4. wwacholski

    Wszystko o Siewnikach

    Witam Mam siewnik poznaniak i może ktoś przerabiał belkę co by była np. w połowie łamana np. na zawiasach co by dobrze belka układała się w bruzdach bo tak to dobrze bruzdy się nie zagarnia. Pozdrawiam
  5. wwacholski

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Czy może ktoś wymieniał tulejki zaworów w głowicy, jak potrzebny jest duży nacisk prasy ? Wydostaje się olej między głowicą a cylindrem i brudzi obudowę silnika. Pozdrawiam
  6. wwacholski

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam. Do wymiany sekcja wysokiego ciśnienia w pompie paliwowej lub do zrewidowania wtryskiwacz? Najlepiej być przy naprawie tym w zakładzie i się konsultować co do naprawy, ze sklepu to nie wiadomo co. Na wiosnę założyłem pompę po regeneracji, jak zimny to kopci aż wstyd jechać, ponadto teraz ledwie pali na jednym cylindrze. Pomp nowych raczej nie ma. Pozdrawiam
  7. wwacholski

    niebieski dym

    Witam. W zime kupilem pompe paliwowo z Podlasia z zapewnieniem ze jest malo uzywana. Po montazu i zapaleniu objawy i praca pozytywna. Na wiosne dalo sie zauwazyc zmiennosc obrotow,oraz znaczy naplyw ropy do skrzynki korbowej pompy. Jadoc w kwietniu z zytem do skupu, t-25 natychmiast sie zatrzymal i zostalem sciogniety. Przepracowalem na niej ok. 7 mtg. w naprawie w Ciechanowie okazalo sie ze jest zatarta sekcja wysokiego cisnienia i tulejka do wymiany. Koszt naprawy 130 zl po montazu narazie jest prawidlowo. Pozdrawiam
  8. wwacholski

    niebieski dym

    Witam. Silnik plukalem tylko raz ropo po spuszczeniu byla jak smola ale skorzystam z tej rady na przyszly czas. Plukajac ON - zatarcie silnika jest malo prawdopodobne bo zostaje ok. 0.2l starego oleju w kanalach ukladu smarowania. Kupilem ostatnio naped linki mtg. koszt 49 zl. przekladnia slimakowa jest zle wyliczona-wykonana i predkosc jest zanizona o 5 km/h w odczycie. Przyklad bylejakosci zamiennych czesci w handlu do naprawy. Pozdrawiam
  9. wwacholski

    niebieski dym

    Witam Wg. instrukcji obslugi zalecana wymiana oleju wynosi co 60 mtg. na podstawie wiedzy laboratoryjnej zostalo to ustalone. U mnie po ok. 60 mtg olej jest czarny a gora cala byla wymieniona nie bardzo jestem sklonny uwierzyc ze ten olej jest tak malo zanieczyszony, odstaw sobie tego zuzytego oleju w butelkie np. 1.5 L i za dwa tygodnie zobacz ile bedzie tam szlamu. Mam zalany olej Turdus. Pozdrawiam
  10. wwacholski

    niebieski dym

    Witam. Wracajac do tematu zapchania kanalow w korbowodzie T- 25 po rozmowie z tato doszlismy do wniosku co bylo przyczno. Olej superol taki byl stosowany, regularnie wymieniany co ok. 60 mtg. ale nie byl czyszczony filtr odsrodkowy oleju a po jego demontazu bylo szlamu ok. o,5 kg. Sila rzeczy musial byc tez w kanalach korbowodui je zapchac. W krotkim czasie murowane bylo zatarcie silnika co nam dalo sie tego uniknoc. Ostatnio w ukladzie kierowniczym zastosowalem pod kabina krotsze ramie o ok. 6 cm co daje lekkie krecenie kierownico ale nie ma nic za darmo poprostu trzeba wiecej rekami krecic. Bledy w pisowni uszk plik o programie. Pozdrawiam
  11. wwacholski

    wspomaganie T-25

    Witam mozna zrobic wspomaganie tanszym sposobem, stosujac krotsze ramie te co jest pod kabina ok. 6 cm i tylko trzeba krecic wiecej kierownico. Takie ramie kosztuje ok. 100 zl. jestem w posiadaniu nr. telefonu i w niedlugim czasie takie zakupie. Pozdrawiam
  12. Witam czy moze ktos Panstwa rozwazal lub wykonal dodatkowo chlodnice oleju ktora by byla uruchamiana w porze letniej do zmniejszenia temp. silnika ?
  13. wwacholski

    niebieski dym

    Zamieszczam schemat ukladu olejowego silnika w celu ulatwienia dyskusji: http://imageshack.us/photo/my-images/842/2011112920112.jpg/ na www imageshack mozna obrocic zdjecie Pozdrawiam
  14. wwacholski

    niebieski dym

    Witam Duzo sie naglowilem nim zanalazlem przyczyne, po dokladnej analizie ukladu smarowania udalo mi sie zlokalizowac miejsce ale nie wiedzialem jak to wykonac. Sprawdzalem zawor cisnienia - czysty, droznosc od filtra olejowego do srodkowego czopa walu korbowego tez ok. Wyplukalem silnik, wczesniej rozwazalem pekniecie glowicy, po dokladnym obejrzeniu walu korbowego znalazlem w korbach po dwie sruby na srubokret M 10. Po ich odkreceniu pokazal sie szlam w otworach ukladu korbowego ktory trudno bylo wydlubac, przedmuchalem kanaly i byly drozne. Olej w ukladzie smarowania wychodzac z filtra oleju poprzez kanal jest kierowany na srodkowy czop walu korbowego, nastepnie jest dzielony w dwa kierunki. Poprzez kanal na pierwszy czop walu i dalej na rozrzad i kolo napedu pompy wtryskowej, na trzeci czop walu i dalej do gory na uklad zaworowy. Kanaly na pierwszy czop byly prawie zapchane a na trzeci jakby mniej stad cisnienie wieksze na klawiature i poprzez zawory do komory spalania i niebieski dym byl z rury wydech a takze miedzy glowice i cylinder na zewnatrz. Komp uszkodz.i bledy w pisowni, opisane zdarzenie do wykorzystania a ja ten temat na forum zamykam. Pozdrawiam
  15. wwacholski

    niebieski dym

    Witam cylindry i pierscienie po 300 mtg, oleju nie bierze uszczelka ok. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...