Jakos czytałem w RPT to w same dorrado nie wyłączył napedu w jechał na asfalt i skrzynie rozwalifo... to niby Farmtrac ma niedopracowaną konstrukcje ??? tak ma kazdy ciagnik i nie zalezy to od marki czy to jest John Deere czy Mtz
No to ty sie mądralo wypowiedz wiadomo ze nie mozna jezdzic po asfalcie na wł. napedzie bo sie przód z tyłem nie zgrywa. A napęd powinno sie wł. dopiero jak tylne koła wpadają w poślizg czytałem na AF i pisało to w instrukcji obsługi zetora więc ty nie wprowadzaj ludzi w bład !!!
Ja mam w C-355 kabine naglaka wyciszaną i radio i słychac nawet tylko ze skrzynia nie wyje i jest w miare cicho ale Farmtrakiem jezdziłem to jest ciszej to spokojnie bedzie mozna słuchac muzyki a tu masz filmik
Wiadomo bo nie mozna jezdzic na wł. napedzie po ulicy bo zaraz przednie opony sie troche zetnoą i skrzynie bedzie cierpiec po prostu tak jest we wszystkich ciagnikach z napedem. Naped powino sie dopiero wł. gdy tylne koła zaczynają sie slizgac a tak na asfalt nie wolno, bo po prostu przednie koła z tylnymi sie nie zgrywają i przednie mogą sie wolniej krecic. Tak samo nie mozna na wł. skrecac do oporu i jechac. A co do kwiczenia to trzeba popatrzec moze łozysko poszło ? bo co tam moze kwiczec ?
No ale ten z Mrągowa czy gdzieś na zachodzie się sprzedaje? Wiem że farmery (40 sztuk sprzedano w czechach) i na wschód kilka poszło Są tylko 3 fabryki Farmtraka na swiecie jedna jest w Indiach druga jest w Stanch a trzecia w Polsce wiec to swiadczy o tym ze Farmtrac jest nawet znanym ciagnikiem, i gdyby był taki awaryjny jak nie ktorzy piszą to dawno firmy by nie było, bo nikt by nie kupował P.S a tak wogle to polecam ciagniki Farmtrak raz sie przejechałem i w kabinie było wmiare cicho, biegi i revers lekko wchodziły (nie wiem dla niektorych dzwignia od biegow była za krotka ale to zalezy jakie kto ma rece bo dla mnie było dobrze) kierownicą mozna było najmniejszym palcem krecic (a jezdziłem 675 DT z turem) sprzegło i chamulce tez lekko chodzą nie trzeba sie wysilac zeby wcisnąć jak to w c-360 naprawde polecam