
jaworaski
Members-
Liczba zawartości
136 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Gniezno okolice
-
INTERESTS
mechanika
-
OCCUPATION
zootechnik rolnik
-
AOL
8943563
-
jaworaski obserwuje zawartość → Wszystko o Ursus C-330, Preparaty mlekozastępcze, dojarka przewodowa i oraz 7 innych
-
to nie mój pomysł, ukłony należa sie koledze nikt , bo on podrzucił pierwszy ten pomysł pozdro
-
do samej pompy dostaniesz sie po zdjeciu miski olejowej, ale żeby zdjąc koło pośrednie to chyba nie trzeba pokrywy rozrządu, jak sie nie myle , aleniech tekmie Ci jeszcze dopowie
-
miałoby to sens z tym klinem, przy większych obrotach rośnie cisnienie i opór jaki stawia pompa, wiec może obracać sie na osi koło zębate. zasada coś jak slizgające się sprzegło
-
nic o tego typu glowicach mi nie wiadomo niestety
-
marcin, glowice beda na 100% pasowac ja tez mam 4011 i zalozone glowice od 360, kupowalem nowe w grene, chelmno, były za 250 oddali za 216 za sztuke, a klej to u mnie sprawdził sie dwuskładnik JB Weld
-
wiesz mowilem o goracej, zajrzysz czy nigdzie nie leci nie pękło i spuscisz, nie sadze by zdazylo zamarznac przez ta chwile
-
do miron dzieki za nakretke, a z tym synchronizatorem, to niestety nad kołem 1 biegu znajduje sie to koło ktore z nim wspolpracuje i jest o duzo wiekszej srednicy niz to dolne koło zebate, zazebia sie znim a synchr. jest troche wiekszej srednicy niz koło , wiec nie moge go wysunac, a niewiem jak zdjac to górne większe koło mała podpowiedź??
-
jak chcesz sprawdzic czy nigdzie wiecej nie rozwaliłóo to sprawdz w ten sposob ze, jak zdejmiesz głowice, spusc olej i odkrec miske olejową, i pusty blok zalej gorącą wodą , wtedy jesli spojrzysz od spodu i wokół bloku sprawdzisz gdzie nie daj boże mogło pęknąć , stara metoda ale działa zrobiłem tak przy c 330
-
dzieki za te schematy orbitroli koledzy, przydały się
-
koledzy powiedzcie mi taką rzecz jak wyciagnąć synchronizator od 1 biegu ze skrzyni zaznaczony na zdjeciu na czerwono, bo tryb od 1 wyciagnalem, i jak mocno dokrecic nakretke zaznaczona na zielono na zdjeciu, skrzynie mam 4x2 przy MF 3065 z góry dziekuje za odpowiedz
-
jeszcze głowice to pikus powiedzmy , gorzej jak gdzies blok rozsadziło lubi za pompa wtryskowa lub za rozrusznikiem z tego co wiem, no musisz przejrzec czy gdzies ci ewentualnie nie rozwaliło
-
tak miałem szczescie w nieszczesciu bo nowe głowice i korki nie były zardzewiałe wiec wypchneło, tylko nie skuło na kamien, bo w chlodnicy był lod ale w srodku woda tak tez i w wężu
-
siema , odnosnie tego zamrozenia, przerabialem to tydzien temu, ja pojechalem w trase a ojciec zapomniał spucic wode bo była ładna pogoda a w nocy przyjeb,,,, jak na ironie dwa tyg temu robilem silnik, zn cała gore, zestawy naprawcze nowe głowice wtryskiwacze, nowy filtr powietrza, mruczał jak kotek a tu pasztet, wepchnałem go do obory ba holu ciapkiem, dwa dni i odmarzł, wypchneło wszystkie korki te od spodu, w strone do kanału olejowego, i korki te skrajne i miedzy głowicamii tez rozebralem wymiana oleju i filtra nabicie korkow skrecanie i chodzi wiec u mnie nic powaznego nie było licze ze u Ciebie marcin tez bedzie ok
-
łee kurde myślalem ze to prosta sprawa z tym orbitrolem, a tu kicha szkoda ,myślalem że uda mi sie zaoszczedzic troche, a nie mozna tego wytłumaczyc mi kolega jak to zrobic , dosyc dużo róznych rzeczy naprawiam , tylko orbit nie robilem, wiec moze uda mi sie jednak