
kopik
Members-
Liczba zawartości
112 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
kopik obserwuje zawartość → Wszystko o ciągnikach John Deere
-
A ile zużywa średnio JD?
-
To ramię się przedłuża a nie skraca . Masz w szkole fizykę ?
-
Alternator podłączył elektro mechanik ,regulator pozostał stary ,kontrolkę pewnie nie wiedział jak połączyć bo tam jest jeszcze jedna pucha co nią steruje , Iwan 81 rok.pewnie trzeba by ją całkowicie wyrzucić. Wyjście nie jest ułamane tylko stało się nie czynne ( pewnie jakieś zwarcie zrobiłem kombinując),ale wsunie amperomierz pokazuje ładowanie Jutro spróbuje prześledzić połączenia i opisze. Trochę ten schemat z książki jest nie wyraźny po powiększeniu przydał by się czytelniejszy.
-
Próbowałem podłączyć ale chyba uwaliłem wyjście( to wolne na obrazku) bo prąd się już nie pojawia po uruchomieniu?. Co radzicie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fdc7aa3e4ae9cfa8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ffd68d3aa47d7d0e.html
-
Okazało się ,że jeden zacisk przewodu dotykał obudowy przerywacza. Mam jeszcze jeden problem z kontrolką ładowania(świeci cały czas).We Władku zamontowałem alternator(stary padł i miał podłączone kilka kabli) od poloneza już 3 lata działa bez zarzutu ale nie działa kontrolka ładowania ,alt.ma trzy wyjścia ,w jednym pojawia się prąd o uruchomieniu (podobno wyjście na kontrolkę ).I tu pytanie jak podłączyć aby kontrolka gasła.
-
Coś się we Władku pomerdało i po włączeniu kierunkowskazu w lewo czy w prawo, obie strony migają (jak awaryjne). Dodam ,że przełącznik jest dobry. Co może być przyczyną ?
-
Nie do końca masz rację z tą Francją @mapawlak12345 ,zależy od właściciela czy dba o sprzęt.Ja mam z Francji jonego i przyznam ,że tak zadbanego ciągnika mało spotkać.Są opinie ,że maszyny z Francji są w lepszym stanie tech. bo nimi pracują sami Francuzi a w Niemczech Polacy i reszta zbieraniny ze wschodu, a wiadomo,że czyjego to mało kto szanuje zwłaszcza najemnik. ps. jareckipiasta - miski bez powodu się nie odkręca
-
Jak tłok dociśnie to się zejdą , chyba ,że rzeczywiście ich brakuje
-
sorry ,nie w tym temacie
-
Jak tłok dociśnie to się zejdą , chyba ,że rzeczywiście ich brakuje
-
Trzeba
-
To jakiś rzadki model i ma sporo wypracowane ,za tę kasę można kupcć innej firmy nowszy i lepszy .
-
Niekiedy zwiększający się opór skręty spowodowany jest za małym ciśnieniem w oponach.
-
kupisz to się dowiesz ,bo zazwyczaj ten co ma to chwali choćby zęby zagryzał :D
-
W mechanice nic nie ma darmo.Tylko ile wytrzyma ta tandeta przenosząc zwiększone siły, a co z luzami? W moim chodzi już 26 lat ,tylko końcówki wymieniłem.