
jasiorek
Members-
Liczba zawartości
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
Zawsze można zamontować przetwornice 12V na 24V i będzie grało i buczało.
-
Moj 3p ma ponad 3k mth, silnik nie tykany od nowosci. Dolewki 3-4 litry na rok (150-200 mth). Jak sie mu depnie to zakopci na czarno, ale nigdy na niebiesko.
-
Znajomy zostawiał w rozliczeniu samochód u autoryzowanego dilera. Auto niestare (chyba 4 lata), ale przebieg spory, bo dużo jeździł. Na pierwszy rzut oka auto w super stanie, ale ze względu na przebieg zawias do roboty, silnik niedługo do remontu. Diler mu powiedział, że cofną licznik i auto pójdzie za dobrą cenę. Pewnie teraz jakiś kolo się zastanawia, jak to możliwe że honda z małym przebiegiem się tak sypie Skoro dilerzy tak robią, to co dopiero prywaciarze! Zamiast patrzeć na licznik, lepiej wziąć ze sobą fachurę co się zna na sprzętach i niech obejrzy co to jest warte.
-
Lepiej dołóż i weź 912. Spalanie niewiele wyższe, a zrobi więcej i szybciej. No i komfort nie ten Za 20k zł można już przebierać http://www.autogielda.pl/motoryzacja/maszyny_rolnicze_ciagniki_ursus_u-912.html
-
Jak na ciągnik tej wielkości, 285Nm to wcale mało nie jest Do jakich maszyn go zaprzęgasz Jak z serwisem I czy jesteś zadowolony z niego
-
Co z tymi nowymi ursusami?? Ktoś wie kiedy wejdą do sprzedaży?? Jak tak dalej będą się ociągać, to pronar ich przegoni w sprzedaży.
-
Poszukaj we wcześniejszych postach, było pisane o serii 30xx.
-
Masakra ile te ciągniki palą!! Mało który schodzi poniżej 240g/kWh. Jeśli wierzyć danym ursusa, to mój 360-3p palił mniej jak był nowy
-
Tomek jak masz jakieś fotki f70 to wrzuć je na agrofoto.pl
-
Co sie stało z silnikiem?
-
Interesuje mnie ME5700 (62km). Cena ktora podales tyczy sie chyba tego modelu wlasnie. Dzieki za informacje.
-
Ma przedni napęd i mocniejszy silnik (54 km). Ma ktoś może zdjęcia tego cuda??
-
ktoś ma cennik kuboty??
-
Skoro podnośnik sam opada to masz nieszczelny rozdzielacz lub siłownik.
-
Hmm... a może wywaliło Ci uszczelke pod głowicą. Spaliny idą do układu chłodzenia. Czujnik wariuje od gorących spalin i masz wysokie ciśnienie w chłodnicy.