
jahooo
Members-
Liczba zawartości
215 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Lubelskie - Krasnystaw
-
AOL
4092879
-
Masz przeciek z pompy hydrauliki i płyn ze zbiornika hydrauliki przez pompę leci do skrzyni.
-
Temat był już poruszany - bodajże zostaje ingerencja w komputer
-
Ja też się zastanawiam, co ty tym kombajnem chcesz robić na taki areale. Chyba, że w krótki, czasie chcesz go (i masz realne szanse) zwiększyć x5 conajmniej. Bo inaczej żniwa zrobisz w 2 dni, a kombajn będzie stał
-
Ja bym tak nie generalizował. Znam wielu "emerytów", przy których nie masz szans w mechanice. Ludzi, którzy pracowali np. w WSK Świdnik przy konstruowaniu i budowie śmigłowców. Więc bez takich uogólnień.
-
Ja w takich wypadkach stosuję magnes na kawałku drutu, bo taka nakrętka czy kulka potrafi bałagan w skrzyni zrobić. Do tej pory zawsze udawało mi się ją wymacać w oleju
-
Jeśli szczelina na klepisku jest dobrze ustawiona, to może być jeszcze taki problem, z jakim ja się spotkałem - dziura ze zbiornika na maszynę. Ziarno wielokrotnie przechodzi przez maszynę, zwłaszcza przez bęben młócący i dlatego wiele jest poszatkowanych. Obejrzyj zbiornik ziarna, czy nie ma dziury w dnie, nie musi być duża. Gdyby była duża, to zapychała by się maszyna.
-
Mój ojciec też wstawił jedn akumulator 125Ah plus rozrusznik szybkoobrotowy. Akumulator pasuje idealnie w skrzynkę po prawej stronie, po lewej znalazło się miejsce na lewarek, łyżkę do opon, większe klucze. Orginalnie w 3P akumulator był mocowany ( w wersji z 1 aku) z przodu pod filtrem powietrza.
-
Każdy ma swoje przeznaczenie, 5 to tylko do podorywki, ewentualnie średnia orka siewna, jak czyste pole. A 3 to orka zimowa, siewna i podorywka. Zazwyczaj te duże trójki to 3x35, więc mają 105cm szerokości roboczej. Podorywkowe 5x25, 125cm , ale zimowej orki nie da się nimi zrobić. C360 nie uciągnie w głębokiej orce pługa o takiej szerokosci, w 3 będzie stękał. Raczej nie ma się nad czym zastanawiać, ewentualnie zakup jednego i drugiego, chociaż agregat podorywkowy jest bardziej uniwersalny niż pług 5.
-
Pęknięta rurka od smoka/zasysa fałszywe powietrze Pęknięty blok Opiłki w zaworze bezpieczeństwa Uszkodzony wskaźnik ? Rozumiem że ciśnienie sprawdzane na zewnętrznym manometrze Pękniecie/nieszczelnosc na łączniku od pompy olejowej Wyrobione tulejki na wałku rozrządu - duży ubytek ciśnienia ? To chyba tyle na szybko przychodzi mi do głowy
-
Kolego, z tym wałkiem to przyszła mi do głowy myśl - nie blokuje ci się przypadkiem mechanizm różnicowy w przednim moście ? Bo wówczas też może się ukręcać ten wałek przy skręcie kół. Dziwne tylko, że zawsze w tym samym kole. Sama wymiana tulei może nie pomóc, bo może jest też wyrobiona prowadnica, tzn cała obudowa zwolnicy. Ja bym zaczął od rozebrania tego na części pierwsze i sprawdzenia, czy tuleja z obudową zwrotnicy bez oringów nie ma luzów, zwłaszcza w płaszczyźnie pracy koła przód-tył.
-
Wałek kolumny lewy C-4011 kod Agro-rami: 010347 nr katalogowy: 50435200 Producent: Waga: 2.80 kg http://www.hurtownia.agrorami.pl/img_ok/010347.jpg http://www.hurtownia.agrorami.pl/oferta?page=17 Tyle znalazłem
-
Może pasuje od jakiegoś starszego Zetora, ale tu trzeba by pogrzebać po katalogach, a do Zetora nie mam. C-4011 to licencyjny Zetor.
-
Wałek przekładni kierowniczej: http://img17.tablica.pl/images_tablicapl/75243903_6_644x461_kolumna-kierownicza-c-4011-_rev005.jpg brak tu jeszcze klocków prowadzących
-
Sorry, przeglądarka zrobiła mi psikusa i dodałem odpowiedź do jakiegoś starego posta :/
-
A za ile sprzedajesz stary ? Jestem na etapie poszukiwania siewnika dla siebie.