Skocz do zawartości

wojtoon

Members
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. wojtoon

    WŁADIMIREC

    Bez rozjeżdżania nie da rady. Poszedł ci simering na wale i leje się olej ze skrzyni na sprzęgło. Jak się wypali przy jeździe, to przestaje zgrzytać bo sprzęgło się nie slizga
  2. wojtoon

    Brak ładowania

    regulator napięcia do wymiany
  3. wojtoon

    Case 956XL

    okolice 0.2mm (dokładnie chyba 0.18 na zimno i 0.22 na ciepło)
  4. wojtoon

    Pompa Paliwowa

    kombajny często mają problemy z ciągnięciem paliwa z dołu (ze zbiornika) na silnik. Przeważnie jest to wada tej części przewodu która jest wewnątrz zbiornika, a nie jak pisał tekmie, brak odpowietrzania zbiornika. 200l paliwa swoim ciężarem schodzi ku dołowi i prędzej wydmuchnie uszczelkę pod korkiem. Pompy paliwowe kombajnów mają dużą moc i potrafią wciągnąć fragment węża który jest wprawiony w bak (najczęściej w miejscach zgrzewu). Najprościej było by (w celu sprawdzenia) zastąpić przewód paliwowy (lub przedłużyć go) i włożyć przez korek do zbiornika. Jeśli będzie ciągnął, to zbiornik jest do poprawki
  5. wojtoon

    sprzęgło DF M-750

    Jedno pytanie. Sprzęgło na skrzyni czy na silniku?
  6. Niech zgadnę. Prasa używana, kupiona na wiosnę. Przyczyna? Ktoś się pozbył złomu. Stare prasy mają problem z aparatami wiążącymi (zużywają się). Jedyne co możesz zrobić to próbować regulować aparat, ale nie znam takiego mistrza który by to zrobił i prasa by wiązała dobrze
  7. wojtoon

    Problem Bizon zo56

    Wyrzuca bo nie wymłaca. Musisz złożyć klepisko bo wytrząsacze nie młócą. Wg. instrukcji 13 na wlocie i 3 na wylocie. Tak - milimetry. Ale zapomnij o zapierniczniu po polu
  8. wojtoon

    Bizon Super

    Kombajny tak mają, że ciężko palą na zimno (zwłaszcza po zimie, czasami trzeba kręcić z minutę żeby złapał). Ja bym się martwił żeby to nie było BIO tylko opałówka, bo to śmierć dla silnika, a kupowanie kombajnu dla remontu to kolejne tysiące z kieszeni. Osobiście odradzałbym ci pakowanie się w bizony bo te które są na sprzedanie to wraki, ale nawet w dobrym stanie bizon potrafi spalić 18l/h. Są też mocno awaryjne i mają swoje wady konstrukcyjne (bardzo łatwo je zapchać, a wtedy jedyny pas omłotowy kończy swój żywot). Obecnie można w dobrym stanie dostać coś zachodniego np. claasa. Taki mercator z 4Perkinsa spali 10l z sieczkarnią i przy 3m hederze robi hektar szybciej niż bizon (testowane u siebie). Zalety: prędkość, spalanie, wymłacanie, doczyszczanie. Wady: brak hydraulicznego wysuwu motowidła i amortyzacji hedera. Może to dziwne, ale większość starych kombajnistów woli węższe kombajny. Tę zaletę docenia się w legach, kamieniach, bruzdach, zagonach i nierównościach. I przede wszystkim na drodze. Pytanie do Tekmie. Czy to forum już zamarło?
  9. To by było bardzo dziwne gdyby jedna z pomp nie odpowiadała za wspomaganie, a druga za podnośnik. A jeśli podnośnik szwankuje to może to być też rozdzielacz i uszczelniacze na tłoku
  10. Moment, a przypadkiem Lampo 50 (prawdopodobnie koło 2001r) nie ma regulatora wolnych obrotów, który może wysiąść?
  11. wojtoon

    Pompa wtryskowa C-330

    Nikt nie pomyślał że może końcówki wtryskiwaczy są chrzanu
  12. wojtoon

    Licznik

    Byłby to duży problem gdybyś napisał minimum markę ciągnika, a jeśli nie jest to tajemnicą to prosimy również o ujawnienie modelu
  13. Jeśli spawałeś wał to go wymienisz, a jeśli go wymieniłeś to wymienisz jeszcze raz. Radzę zrobić remont zanim w bloku powstanie okienko przez które zaczną uciekać panewki
  14. Jeśli sam zakładałeś pierścienie to gratuluję....
  15. wojtoon

    Case 5140 niechce ruszyć

    Sprzęgło (dokładniej zaciski albo wieloklin)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...