Skocz do zawartości

wlamaj1

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • AOL
    12824903
  1. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Ładnych parę lat temu zdaliśmy starą pompę i wzięliśmy drugą po regeneracji. Chodzi do tej pory i trzyma równiutkie 500 obr/min., ciągnik pali tak do -15 może -20 stopni na oryginalnym rozruszniku i akumulatorze 170 Ah.(jak było -25 stopni nie zapalił - stoi w drewnianej szopie). Także z regeneracją nie zawsze bywa tak źle...
  2. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Kilka lat temu nasz władek był trochę zaniedbany - nie miał akumulatorów, miał tylko biegi polowe, był wykorzystywany tylko do oprysków i objeżdżania buraku. Olej nie był wymieniany dość długo i zatkała się jedna dysza w filtrze. Nie mogłem jej kupić i założyłem jakąś paliwową z gaźnika od vw transportera. Jest trochę inna niż oryginalna i może trochę zakłóciła wyważenie "bąka" ale działa do tej pory. Władkowi w tym roku stuknie 35 lat i ciśnienie trzyma w normie, a remontu kapitalnego nie miał - to chyba dobrze świadczy o tego rodzaju filtracji oleju. Poza tym w dzisiejszych czasach, gdy części zamienne robi kto chce i są one różnej jakości filtr odśrodkowy zapewnia ciągle taką samą jakość filtracji. Wolę czyścić "bąka" we władku niż "tależyki" w zetorze 5211.
  3. wlamaj1

    Kolumna parnikowa

    http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=kolumna+parnikowa&from_showcat=1&category=17064
  4. wlamaj1

    Ładowacz troll i cyklop

    Jeśli chodzi o głowicę to o ile olej po niej nie spływa to można z tym żyć. Najważniejsze jest żeby nie było przecieków wewnętrznych, ale to jest ciężko sprawdzić.Ja w swoim wymieniłem o-ringi bo ten, który znajdował się najwyżej był starty do połowy i trochę olej wyciekał. Na razie wymiana pomogła. Do ściągnięcia głowicy potrzebny jest ściągacz, ale dałem radę bez. Użyłem łyżek do ściągania opon - trzeba uważać żeby nie uszkodzić wewnętrznego korpusu. Jeśli chodzi o o-ringi to powinny być one o twardości 85 stopni Sh - według katalogu (chyba są bardziej odporne na ścieranie niż zwykłe). Niestety nie mogłem ich kupić i założyłem zwykłe i na razie jest o.k.
  5. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Jeśli masz mokrą szklankę ostojnika to ją dokładnie sprawdź. U mnie były dwie ledwie widoczne dziurki. Nie zapowietrzał się ale schodziło paliwo i musiałem podpompować przed odpaleniem.
  6. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    To usunięte słowo to niech będzie już dźwignia sprzęgła jak nie może być pedał
  7. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    do Markus: Sprawdź czy przy wyciśniętym (słowo zostało usunięte) sprzęgła możesz wrzucić jakiś bieg - silnik wyłączony. Jeśli tak to masz niewyregulowany mechanizm ustalający wałki wodzików, to chyba te zapadki o których pisałeś. Znajduje się on pod podłogą po prawej stronie skrzyni biegów. Jest tam cięgło które należy tak wyregulować aby przy wyciśniętym (słowo zostało usunięte) sprzęgła nie można było wrzucić biegu. U mnie jak miałem duży luz na rewersie to ten mechanizm nie puścił i jeden wodzik się złamał - oryginalny, jak założyłem drugi to się wytarł i dopiero wtedy mechanik zdystansował rewers...
  8. wlamaj1

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witajcie, też mam władka rocznik 1975 wydech jeszcze z boku. nie miał jeszcze remontu silnika ale w cyklopie daje radę. Od 1989 roku nie jest główną siłą pociągową. Ktoś wcześniej pisał o nowym rozruszniku szybobieżnym, że nie zawsze "kręci" - ja mam taki problem w osobówce. Też kupiłem nowy i nieraz (na szczęście bardzo rzadko) muszę długo "cykać" zanim "załapie" - problem tkwi chyba w jakości styków. Co do przekaźnika rozrusznika - on nie jest od tego, żeby się styki w stacyjce nie wypalały (przynajmniej u mnie). Jego sterowanie podpięte jest pod kontrolkę ładowania i służy on do zabezpieczenia przed przypadkowym uruchomieniem rozrusznika w trakcie pracy silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...