
congo
Members-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
Wcale nie. Ja się zgadzam, że trzeba zacząć od pompy, bo to podstawa. Jak wszystko dobrze działa, filtry nie są zapchane, to potem ten zawór bym obstawiał, bo jak popatrzyłem w instrukcji napraw, to mi się wydał następny. A zawór to nawet sprawdzić to trzeba już wiedzieć jak, a co dopiero regeneracja. Poza tym pompy też się regeneruje (te tłoczkowe).
-
No właśnie napisałem przecież że ten zawór jest odpowiedzialny za te elementy, a zbyt niskie ciśnienie powoduje ich niedziałanie. To, że załącza napęd lub nie może mieć równie dobrze wpływ na poprawę w przypadku zaworu. I to nie znaczy, że zawór się cały czas przestawia, tylko że nie trzyma ciśnienia ciągle. A ciśnienie oleju łatwo sprawdzić tylko trzeba wiedzieć gdzie się wpiąć wystarczy spojrzeć do instrukcji i mieć ciśnieniomierz i najlepiej przepływomierz.Bada się na rozgrzanym oleju do ok 60 st i 1200 obrotach.
-
No ale rafik, ciśnienie pompy jest bardzo łatwo sprawdzić i to jest najbardziej oczywiste zawsze, a już gorzej jak się coś w zaworach zacina albo odwrotnie i źle regulują ciśnieniami. A w tym zaworze rozdzielczym jest dławik do regulacji ciśnienia i jak będzie źle działał to też będzie lipa.
-
Z tego co widać w instrukcji to może być wina zaworu rozdzielczego, który jest odpowiedzialny za zasilanie: speedshifta A/B żółw/zając załączanie napędu blokadę mechanizmu WOM hamulce sprzęgło które pracują w obwodzie niskiego ciśnienia (17 bar). Jest on umieszczony chyba gdzieś przy mocowaniu maski? [/img]http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/105509/zawor.html
-
maciek3510 napisał: Witam Posiadam Mf 3085... A, to są hamulce olejowe.
-
Co do hamulców to najpierw napisz czy ubywa płynu czy nie. Co do hydrauliki to masz coś zwalone z ciśnieniem oleju i to może być od jakiegoś zaworu zależne, skoro po załączeniu napędu jest ok. Niektórzy piszą o ferdkach że np. musieli wstawić dławik bo zawór źle działał i napęd nie ciągnął.
-
Ciśnienie najprawdopodobniej 223 bar ale lepiej wtryskiwacz sprawdzić
-
0,20mm, 0,45mm a co do ciśnienia to trzeba zobaczyć oznaczenie wtryskiwacza
-
In the late '80s, one of the greatest selling tractors of all time was released- the 300 series Massey Ferguson. Excellent power, simplicity of cab, high range of gears and components made the MF 300 series a roaring success especially in Europe. The range included the MF 362,375,390, 390T, 393, 394, 395, 398, and the most powerful and popular Massey Ferguson 399. Ranging from 72HP to 104HP, It was reputed that "there was nothing this tractor could not do for a farmer of that time and still to this day". Nie jestem użytkownikiem, ale uważam że to bardzo dobry traktor. Na angielskich forach bardzo go chwalą. Mają już rewers, wygodniejszą kabinę. Trzeba tylko przed kupnem sprawdzać jak w serii 600 czy przód dobrze chodzi i czy przekaźnik da się wyłączyć.
-
Kuźwa przez tego iplusa 3 razy się wyprodukowało a moderatorzy są w d...e i nie ma z nimi gadki żadnej. Chyba byli obecni tylko jak je zakładali dlatego taki burdelnik na tym forum.
-
Najprawdopodobniej A4.236 i A T4.236 różnią się turbem tylko
-
Chyba A4. albo A T4 różnią się tylko turbem reszta to samo
-
Chyba A4. albo A T4 różnią się tylko turbem reszta to samo
-
W instrukcji piszą że w 3070 szedł silnik A T4.236, yo chyba nowsza wersja A4.236 ale pewno się kosmetycznie bardziej różnią, dla tych silników ciśnienie robocze to 170 atm, a dla nowego wtrysku lub po wymianie sprężyny należy ustawić 175. Ale silnik może być inny bo szły różniste kombinacje w ferdkach, dla A4.248 są to analogicznie ciśnienia 170 i 185 atmosfer.
-
A jest cyrkulacja? Dobierz się do nagrzewnicy i zdejmij przewód dolotowy i zapal silnik. Powinno być ciśnienie.