
tomgli
Members-
Liczba zawartości
104 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
k. ciechanów
-
OCCUPATION
rolnik
-
AOL
3596801
-
tomgli obserwuje zawartość → Kombajny buraczane, AFERA Z OLEJEM NAPĘDOWYM, Instrukcje obsługi, katalogi części i oraz 3 innych
-
wez poprostu kabelek i połacz w kostce na krótko, srodkowe gniazdo jest od sygnału, czyli trzeba podac +, oczywiscie włacz wom i sterowanie na auto. Sprawdzisz czy łaczy w kostce, Nic nie spalisz, robiłem tak wielokrotnie Jak chcesz rozebrac kostkę to wyciagnij srubkę , potem dobrze przycisnij od strony gwintu, powinna wyjsc, moze tam cos nie łaczy
-
jesli masz ehr to moze masz zbyt wysoko ustawione gorne polozenie ciegiel, tzn dokąt ma podnosic pobaw sie tymi pokretłami
-
to co siedzi w kanale rozkrecasz na pół
-
jak wam odpalają fendty przy -10st. , ja mam 312 farmer i nie ma siły pożądnie zakrecic, bateria jest roczna.
-
poprawka rozpatrzyłem sie troche po tych przewodach pod kabiną i doszedłem do cewki Bosch która na moje oko pracuje, bo po zdjeciu gumek po bokach przesuwały sie trzpienie w elektromagnesach pod zasilaniem. Dodatkowo po wcisnieciu ręką podnosnik podnosi ,za to opuszcza baaardzo wolniuteńko. co do postu ponizej to nie opuszcza przy wstrząsach, tylko bardzo powoli i nie wiem czy to moze jest jeszcze jakis dławik, czy ta cewka reguluje wszystko, tzn predkosc opuszczania itd
-
Witam mam kolejny problem w fendt 312 framer, a mianowicie: nie chce mi opuszczac podnosnik , zapala sie lampka od opuszczania ale nie opuszcza, tylko w czasie jazdy po trochu opuszcza, tak jakby cos nie lączyło. Kosti68 powiesz mi gdzie jest elektrozawór od opuszczania. ps. lampka czerw. EHR nie sygnalizuje awarii. pozdr
-
oryginał czy xero? tak jak kiedys kupiłem katalog, a czytelny niech go ... i tu pytanie do Kosti68, czy katalogi do starszych fendtów sa takie porypane ,bo te obrazki wyglądają jak te ze strony intrnetowej ACCO-Fendt(teraz juz tego chyba nie ma na stronach) , czy Ty masz jakies czytelniejsze np do 312 Farmer
-
ja mam farmera312, i tak sie kiedys przygladając po przewodach to tez od jednej pompy idzie do orbitrolu a potem na hydraulikie,zdziwiło mnie to bardzo, ale gdzie idzie od drugiej pompy.... nie wiem, straszna pajeczyna w tych ciągnikach
-
sprzegło masz kolego tylko od przedniego napedu, przeciez nie ma opcji zeby wył. tył . Nie wiem jak w twoim modelu , ale jak masz załączanie elektrohydraulicznie to padają ci tarczki -sa na allegro do kupienia No cóż , w turze tak bywa, w koncu całe obciazenie jest na przedniej osi, a tył prawie nie ciagmie
-
A tak własciwie to od kiedy 610LS ma 120KM??
-
Sonar z tym mostem to chyba przesadziłeś. Taaki drogi olej. Do skrzyni to jeszcze... W końcu w moscie nie ma nic skomplikowanego. Czytałem instrukcje od nowego 309CI i do mostu było : FENDT SUPER TRANS 85W... lub inny zgodny z API-GL5 SAE85W90 itd
-
Nie takie zabrudzenia miałem na myśli. Chodziło mi o zachowywanie własciwosci smarujacych i myjących oleju, a tym samym odporność na ''przepalanie''
-
Ten turdus....., zobacz czy po 100-150 mth jest mocno czarny, ja kupiłem po wymianie chyba bo był czysty, zrobiłem 100mth i wymieniłem na Neste 15w40, po 220mth był przyczrniały ale nie jak typowy superol itp.W kazdym bądz razie na palcu był czystawy. Moze nie ma co porównywać, ale i cena od przedstawiciela w cenie turdusa była wiec warto. Jak by ktos zainteresowany był to mam gdzies nr tel.
-
znajomek kiedys wystartował 3514 , na lekkiej chodził, pózniej 914 sąsiedzi kopią same80KM i zetorem 73.... z napedem. Swoją droga to ja kopałem stollem v300 z 914, po obciązeniu i przeróbce górnego zaczepu. I nie było sucho i nie na piachach.
-
6 do 7,5l, zlezy od rozstawu zwolnice 0,75 do 0,9l SAE 85W-90 ,80W-90, SAE 90, wg API-GL5 Nie STOU(skrót od Super Tractor Univwersal Oil) ani inne uniwersalny, tak samo do skrzyni,