Skocz do zawartości

BOLO11

Members
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Małopolska
  • INTERESTS
    Elektryka , Elektronika , Mechanika i pokrewne
  • OCCUPATION
    ELEKTROMONTER
  1. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Do czego służą te śruby . W starym zdemontowany sprzęgle ich nie ma a w kupionym nowym są http://obrazki.elektroda.pl/2820710100_1415044575.jpg
  2. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Potrzebuje informacji jaka powinna być odległość tarczy dociskowej sprzęgła od blachy docisku sprzęgło . W starej nie było śrub i docisk wysunięty był na sprężynach na max 32 mm a w nowej jest to 25 mm i wydaje mi się że sprzęgło będzie ślizgać do dokręciłem nowy kompletny docisk praktycznie rękami bez użycia klucza do koła zamachowego . Może ma ktoś kąkretny opis regulacji nie tylko samych łapek ale całości sprzęgła. pozdrawiam
  3. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam czyli muszę rozkręcić łącznik wałka , odkręcić silnik od obudowy sprzęgła i od ramy , wyciągnąć go rasem z sprzęgłem z ramy i mm wtedy dostęp do tego uszczelnienia przy skrzyni Wspominasz też o regulacji łapek sprzęgła czy robiłeś to kiedyś i na czym to polega czym się sugerować przy regulacji bo przy przekładaniu dźwigni nawrotu są zgrzyty a chyba nie powinno tak być
  4. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    [quote name=" Ruski to już chyba taki wynalazek' date=' że to ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku jest niskie. W moim po remoncie przy temp. oleju 80' na wolnych obrotach jest 1.5 atm.[/quote] No to u ciebie jest ok Ale wracając czy trzeba odkręcać podłogę i całą konstrukcje w celu rozjechania połowami
  5. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Zawór próbowałem regulować ale nie odkręcałem w celu wyczyszczenia . Przy regulacji na wolnych obrotach około 350 przy zimnym silniku ciśnienie na manometrze 4,5 Natomiast jak się rozgrzeje do około 50-60 stopni to przy 500 obrotach spada do 0,5 , nie wiem czy regulacja i czyszczenie pomoże A co do rozkręcania obudowy sprzęgła to możesz podać tak mniej więcej co trzeba zdemontować a co tylko poluzować żeby się dostać do tego uszczelniacza bo nie sądzę że to jest olej z napędu pompy bo jest go trochę za dużo
  6. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Czy jest możliwe żeby półpierścienie wypadły? Jeżeli tak tow jaki sposób je założyć Co do twojej sugestii ze olej jest z napędu pompy to rozbierałem to parokrotnie i o ile dobrze pamiętam po tam gdzie jest łupek do skręcania wałków jest też koło napędu pompy i nie ma możliwości odizolować oleju z napędu pompy z suchą częścią gdzie znajduje się łączenie wałków . Jeżeli się mylę to mnie sprostujcie
  7. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Mam pytanie do starszych kolegów . Gdzie zamontowane są półpierścienie na wale . W zestawach naprawczych są i przed rozebraniem chciałbym zaczerpnąć informacji gdzie dokładnie są one założone. Myślę o remoncie silnika ponieważ nagle spadło ciśnienie oleju w układzie i (po nagrzaniu silnika do około 60 stopni i obrotach około 500 ciśnienie na zegarze pokazuje 0,5 at a przedtem było około 1,5-2,0) . Spadek był z dnia na dzień i zauważyłem też luz wzdłużny na wale . Jaka może być tego przyczyna . Drugie pytanie dotyczy uszczelnienia skrzyni biegów od strony sprzęgła Czy jest to możliwe bez rozpaławiania ciągnika . Myślałem o dostaniu się przez pompę oleju i ten dekiel od złącz łupkowego. Czy jest to wykonalne ? Może już ktoś to robił i doradzi w tej sprawie . Pozdrawiam Grzegorz javascript:emoticon(':?:')
  8. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    [quote name=" Tak' date=' są dwa uszczelniacze, po obu stronach koła zębatego, tak samo i łożyska. [/quote] Co masz na myśli mówiąc że uszczelniacze są po obu stronach koła zębatego a nie ruszając skrzyni. Możesz to zprecyzować . Czy trzeba demontować podstawę kabiny?
  9. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Czyli tam są dwa uszczelniacze , da się je wymienić ( uszczelniacze i łożyska) od strony łącznika po rozpołowieniu nie otwierając do skrzyni i czy może pamiętasz jaki typ łożysk
  10. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam mam zamiar wymienić uszczelnienie wałka pomiędzy skrzynią a łącznikiem z wałkiem sprzęgłowym ( pod pompą oleju) . Wycieka mi tamtędy. Czy któryś z kolegów wymieniał już to uszczelnienie i może doradzić jak się do tego zabrać nie rozbierając zbędnie władka. Pozdrawiam Grzegorz
  11. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Najczęściej takie objawy dają akumulatory z rozlutowaną celą . Możesz to sprawdzić domowym sposobem podłączając prostownik do akumulatora odkręcając korki i po godzinie zobacz czy w każdej celi akumulatora bąbelkuje . Tu gdzie nie ma bąbelków jest rozlutowna cela . Uważaj przy zaglądaniu z elektrolitem nie ma żartów zwłaszcza podczas ładowania
  12. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Spokojnie wystarczy. Maksymalny prąd ładowania alternatora jest około 35-40A
  13. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Do tej śrubki oznaczonej t musi być bezwzględnie podłączona masa ponieważ obudowa wskaźnika jest plastikowa a ta stara była metalowa . Tak jak patrzysz na wskaźnik od tyłu to po lewej ( tam gdzie litera ruska B) ma być plus z akumulatora ( kabel fioletowy ) a po prawej ( gdzie ruskie D) kabel z czujnika koloru niebieskiego. Pozdrawiam
  14. BOLO11

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam Macie może założone do władka opony na tył 12.4 x 28. Jak one się sprawują czy może kupic 11.2 x 28.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...