Skocz do zawartości

kwiatekstokrotki

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    sierpc
  1. a ja mam problem w mojej 330, otoz na wonych obrotach zapala sie kontrolka smarowania, wiec zmierzylem cisnienie zegarem, i okazuje sie ze spada prawie do zera na cieplym silniku,a na zimnym spada do ok 0,5... co moze byc przyczyna? wal ,tłoki itd byly w tamtym roku zmieniane... czy mozna jakos podrkrecic cisnienie ann pompie olejowej silnika? jesli tak,to w jaki sposob?
  2. Ok, Postaram się zrobić do nowego roku, jesli bedzie cos nie tak, będe dalej czekał na Pomoc i wskazówki..a odnośnie tej głowicy co pytałem wczesniej??
  3. a jeśli uszczelniacz na tym głównym cylindrze hydraulicznym ,to moze wiecie jak to by było z wymiana ? czy po odłączeniu przewodów ,wyjeciu cylindra i po ponownym jego założeniu i podłaczeniu przewodów bede musiał odpowietrzać cos?? a jesli tak to w jaki sposób? Poradźcie
  4. A te uszczelnienia to na siłowniku czy w sekcji rozdzielacza???? I jeśli wymiana uszczelnień nie pomoże to Cały rozdzielacz 3 sekcyjny do wymiany?? a Jeszcze mam pytanie odnośnie głowicy w cyklopie, czy jeśli ma drobne wycieki (chyba górą) to tez na wymiane czy można z tym tak życ? i za co ona odpowiada?
  5. Witam, Mam pytanie do Was...Otóz kupiłem cyklop polski t214, i mam taki problem, siłownik główny(podnośzacy całe ramie do góry) nie trzyma po wyłaczeniu napedu pompy, i opada znacznie wolniej tez przy pracy pompy, reszta siłowników trzyma normalnie, co może byc uszkodzone? Pomózcie, prosze o kazdą rade !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...