Witam. Mam problem z silnikiem 1,8 D Mitsubishi Turbo 47PS w ww. ciagniku sadowniczym. A mianowicie zanieczyszczeniu ulegl uklad wtryskowy w wyniku czego doprowadzilo to do zawieszenia iglicy jednego z 4 wtryskow. Zatarcie tej iglicy powodowalo, ze kompresja silnika zapowietrzala pompe paliwowa. Po wymianie koncowki udalo sie odpowietrzyc uklad, ale ciagnik pod duzym obciazeniem traci moc i chodzi z obrotow, czego nie bylo przed ta awaria. Dodatkowo ma troszke falujace obroty gdy jest rozgrzany. A po gwaltownym zdjeciu nogi z gazu potrafi zgasnac gdy jest bardzo rozgrzany, co w nastepstwie powoduje, ze nie chce odpalic - musze go troszke krecic. Zaznaczam, ze sprawdzana byla jeszcze jedna koncowka (nie wykazywala uszkodzen) a pozostale 2 nie byly wykrecane. Co moze byc powodem tej sytuacji - uszkodzenie mechaniczne pozostalych 2 koncowek? Czy cos stalo sie z pompa wtryskowa? Prosze o wskazowki. Inne ewentualnosci poza ukladem paliwowym wykluczam, bo ciagnik posiadam od nowosci, ma dopiero 4 lata i 1250 przepracowanych godzin. Pozdrawiam i prosze o rady.