
XT600
Members-
Liczba zawartości
66 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
XT600 obserwuje zawartość → Zagonowy czy obrotowy oto jest pytanie???, Ciągnik Steyr 8070, Wzór wniosku i oraz 7 innych
-
Byłbym ogromnie zobowiązany gdyby ktoś przesłał mi katalog części zamiennych do MF255- nigdzie nie mogę go znaleźć. W Agromie i kilku innych sklepach powiedzieli mi, że nie mają, nie mieli i mieć nie będą. Zamówiłem na allegro ale człowiek przysłał mi instrukcję obsługi zamiast katalogu (jak sam stwierdził- "przecież to to samo"). Wole zatem odpuścić sobie tego typu aukcje (to już kolejna taka wtopa). Gdyby ktoś miał skany lub zdjęcia to bardzo bym prosił na maila xt600k@neostrada.pl
-
Sprzedam używane opony 14.9-28 oraz 6.00-16. Stan opon oceniam jak dobry. Po zakupie ciągnika z tymi oponami okazało się, że są za szeroki. Obecnie zamontowałem nowe opony 13.6-28 i te nie są mi już potrzebne. Nie jestem w stanie wycenić opon więc proszę o propozycję cenowe. Zainteresowanym prześlę zdjęcia. tel. 509350649
-
Sprzedam używane opony 14.9-28 oraz 6.00-16. Stan opon oceniam jak dobry. Po zakupie ciągnika z tymi oponami okazało się, że są za szeroki. Obecnie zamontowałem nowe opony 13.6-28 i te nie są mi już potrzebne. Nie jestem w stanie wycenić opon więc proszę o propozycję cenowe. Zainteresowanym prześlę zdjęcia. tel. 509350649
-
Ja mam taki ciągnik od niedawna, wcześniej jako ciągnik pomocniczy używałem C330 i wiedzę same plusy. W tej samej pracy Massey spala mniej ON niż poczciwa trzydziestka (oczywiście relatywnie mniej). 15 tys zł to wręcz obłędna cena i ja bym brał w ciemno. W moich okolicach niżej 20 tysięcy nie ma żadnej sztuki. Generalnie wszystkie modele które widziałem były mocno sponiewierane (połamane i pourywane cięgła, łańcuchy oraz ramiona podnośników, uszkodzone bloki silników itp.). Wyjątek stanowiły ciągniki pracujące w sadach i takowy też zakupiłem ale za znacznie większą cenę. 2 razy robiony może świadczyć o tym, że ciągnik dostawał mocno w pióro albo tak jak pisał Grześ ktoś chciał zaoszczędzić. Generalnie model warty polecenia. Minusy (wg mnie) to: -brak wspomagania -mała liczba biegów - pedały sprzęgła i hamulca wciskane a nie pchane. - przy standardowych kabinach wiele zakamarków w których często zakleszczyć stopę a co za tym idzie ciężko wsiadać i wysiadać.
-
To zależy do czego chcesz go wykorzystywać (czy będzie jedynym ciągnikiem, co będzie robił, na jakich ziemiach itp), jaką widzisz dla niego konkurencję. Z twojego opisu można wyczytać między wierszami sugestię, że ten ciągnik jest Ci niepotrzebny a zamierzasz go kupić tylko dlatego, że się trafił. Sprecyzuj nieco pytanie a pewnie otrzymasz odpowiedź. 15 kafli to podejrzanie dobra cena ale cóż zdarzają się okazje.
-
Może na to pytanie ktoś będzie mi w stanie odpowiedzieć. Szukam nowych opon do MF 255 czy mogę założyć do niego opony 12.4 28. MF pracuje jako ciągnik pomocniczy (opryski, rozsiewacz, sadzarka itp) dlatego zależy mi na wąskich oponach. Obawiam się jednak, że na felgi które posiadam nie są odpowiednie do tak wąskich opon. Z góry dzięki za odpowiedź.
-
Mam takie pytanie: przerabiał ktoś z Was temat zmiany rozmieszczenia pedałów hamulca i sprzęgła. Chciałbym zrezygnować z klasycznego ustawienia i zamontować takie jak były zakładane do kabin typu "komfort'. Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny.
-
Witam Mam następujące pytanie: trafia mi się okazja zakupić MFa 255 ale jest to sprzęt produkowany na Niemcy (w domyśle wersja GB). Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak bardzo różni się on od licencyjnego Masseya produkowanego u nas. Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek info. Jak ciekawostkę podam, że sprzęt jest wyposażony we wspomaganie .
-
Kiedyś w ten sposób próbowałem tłumaczyć artykuł o BMW. Wychodziły takie pierdoły, że głowa mała. Generalne słabo jest z małymi ciągnikami. Za Steyrem przemawiają dźwignie zmiany biegów umieszczone przy prawej nodze. Niby pierdoła ale ma duże znaczenie. Bardzo napaliłem się na Renaulta 551S i jedyną rzeczą która mnie do tych ciągników zniechęca to właśnie dźwignie umieszczone centralnie.
-
Witam Nigdzie nie znalazłem informacji na temat tego ciągnika dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Od dłuższego czasu szuka ciągnika poniżej 60 KM. W oko wpadł mi Steyr 8070 ale nie mogę znaleźć żadnych sensownych informacji na temat tego ciągnika (chodzi mi dokładnie o ten model). Znalazłem co prawda jakiegoś "zimnego kotleta" na tym forum ale poza informacją o rzekomym dużym zużyciu paliwa nic interesującego nie wyczytałem (temat dotyczył innego modelu i był założony w konkretnym celu). Gdyby ktoś coś wiedział o tym modelu będę serdecznie wdzięczny za info. P.S. Dojczlandzkiego nicht fersteien wiec niemieckie i austriackie strony niewiele mi dadzą. Z góry dzięki za zainteresowanie.
-
Od dłuższego czasu poszukuję ciągnika poniżej 60KM. Moje główne typy to Renault 551S, Same Explorer 55, Hürlimann H-356, Case 485XL ew. Case 585XL przeznaczyłem na ten cel około 25 tys. zł i uważam, że w tych pieniądzach można kupić ciągnik jaki mnie interesuje. Problem w tym, że mieszkam na Lubelszczyźnie i mało jest tu ciągników tego typu. Z góry dzięki za zainteresowanie.
-
Zna ktoś z was ten ciągnik New Holland 4630 Wdzięczny będę za jakiekolwiek informacje na jego temat. A i jeszcze jedno od którego roku New Holland ma przedstawicielstwo w Polsce bo znajomy znalazł w ogłoszeniach taki właśnie sprzęt a koleś pisze że ciągnik w roku 1997 został kupiony w Polsce i on jest jego pierwszym właścicielem. Czy jest to możliwe
-
Mam pytanie jak 2812 wypada w porównaniu z C 330. Chodzi mi głównie o spalanie w lekkich pracach.
-
Mam pytanko, na tym forum było już to wałkowane 100 x ale zapytam raz jeszcze ale w nieco zmienionej formie: jak T -25 wypada w porównaniu z C- 330 chodzi mi głównie o spalanie w pracach lekkich, nie interesuje mnie ile pali w pługu, kultywatorze czy przy transporcie ale raczej jaki ma apetyt kiedy pracuje z przetrząsaczo-zgrabiarką czy bronami.
-
Mniej więcej o to mi chodziło tylko z tym że nieprecyzyjnie się wyraziłem. Problem w tym (o czym wielokrotnie już pisano na tym forum) że dane te nie pokrywają się z tymi jakie zwykło się przyjmować w naszym kraju (wystarczy porównać dobrze znane i dobrze opisane modele np. Ursus C-330 czy Zetora 7211)