Skocz do zawartości

marszewo

Members
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Nie pamiętam,dzwoń do Korbanków oni Ci powiedzą.
  2. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    W moim mam końcówkę wałka taką ,że jak załączam WOM to mam do1000 obr./min, a żeby zmienić na 540 to trzeba mieć inną końcówkę WOM i ją zamontować zamiast tej co jest,inne mają takie rozwiązanie ,że można końcówkę WOM obracać i wtedy jest 1000 lub 540.
  3. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Wydaje mi się,że poz,nr. 12[834216M1] lub 13[533183M1], i POZ.14359200X1. już nie pamiętam, ale w firmie sprzedającej Ci podpowiedzą.
  4. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Czy masz katalog ,czy Ci podać oznaczenia, i czy Pajęczno to to koło Piotrkowa?
  5. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    ProMateusz,a ile twój ma wyjść hydraulicznych, bo mój 6170 ma 4 pary?
  6. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Ja usunąłem ten przeciek,w ten sposób,że kupiłem komplet u Korbanków,był troszeczkę inny ,ale pasował.Jak odkręciłem śruby i wyjąłem wałek z obudową to koła zębate spadły z wałka do skrzyni i miałem problem,należy zrobić tak jak mówi MAREK MF,to jest dobre rozwiązanie.Ja póżniej odkręciłem z tyłu dekiel do którego są przykręcone wyjścia hydrauliczne i tam widać lekko te tryby, podciągłem je do góry i włożyłem na wałek z wymienionymi uszczelniaczami,i wszystko jest OK.Te uszczelniacze wydaje się ,że są wkładane prasą i się balem za to brać ale kolega mechanik zrobił mi to w imadle i jest OK.
  7. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Szybki jesteś proMateusz,ale czy Ty tak już zrobiłeś,, i czy nie potrzeba dodatkowych zaworów. Tak naprawdę to chcę powiedzieć ,że to nasze forum jest najlepsze na świecie,ponieważ chcę się porozumieć na innych forach z użytkownikami 98 VX lub podobnymi 108,lub 98,lub megą204 i muszę powiedzieć ,że cienizna ,jestem rozczarowany.Tutaj jest dużo fachowych i aktualnych porad .Wszystkim podziękowanie.
  8. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    W moim był duży luz na dżwigni od biegów, więc położyłem się z prawej strony i ten luz dżwigni zmniejszyłem poprzez przykręcenie wkrętu/śruby fi6/ przy dżwigni, ale wtedy biegi zaczęły ciężko wchodzić i dżwignia się jakby blokowała pomiędzy biegami,nie mogłem przełączyć na terenowe ,dlatego znów się położyłem i popuściłem i przy większym luzie biegi wchodzą lepiej.
  9. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Panowie Masseykowcy, ten temat już chyba był,ale zapytam jak rozwiązać temat hamolców w przyczepach,jeśli ciągnik jest ze Szkocji i ma hydrauliczne. Zbliża się wiosna i można by przy tym pobawić się.Może przyczepę przerobić,czy ktoś spróbował, sołowniki są do kupienia po ok.400zł/szt.
  10. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Zegary kupilem w Slupsku w agromarkecie na ul. Wrocawskiej,sa prod. niemieckiej,.Do zegara cisnienia nalezy dokupic trojnik i wkrecic w blok tam gdzie sie wkreca czujnik cis. oleju.Tak ,ze pozniej dziala i czujnik i zegar. Zegar temp.oleju ma dlugi przewod,zamontowalem go w blok, w zaslepiony otwor na bagnet.Pozniej zegary zamontowaem przy kokpicie i podlaczylem prad i zadzialaly.Mam teraz wszelkie wskazania i satysfakcje. SORKI klawiatura przestala mi pisac ll,ee,cc itp.
  11. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Tak samo mam w 6170 jak Pawlo w swoim,założyłem mu zegar ciśnienia i zegar temperatury oleju w silniku, koszty do 100 zł.I bardzo dobrze widać co się dzieje.
  12. Wielka prośba -potrzebuję instrukcję obsługi kombajnu zbożowego CLAAS DOMINATOR 98VX ,w języku polskim, z góry dziękuję za pomoc i podpowiedż.
  13. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    A czy w twoim Gustlik jest dobra świeca płomieniowa, ona przecież dobrze pomaga, jak ją podgrzejesz ok. 15-23 sekundy?
  14. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    W moim 6170 dynasift,jest problem jak przełączę na wolne/żółw/ ,to dżwignia się zawiesza,nie można włączyć żadnego biegu,po kilku próbach przełanczania na zająca i z powrotem wraca wszystko do normy.Coś jest pewnie zużyte,albo tylko żle wyregulowane.Chętnie skorzystam z pomocy ,jak Ktoś może coś poradzić ,z góry podziękował.
  15. marszewo

    Wszystko o Massey Ferguson

    Najpierw zaznacz położenie pompy, przed poluzowaniem śrub mocujących pompę najlepiej zrobić rysę naprzeciwko tej co jest na korpusie ,aby można było powrócić w to samo miejsce.A swoją drogą to Gustlik nie pamiętasz jak Grigori z Czereśniakiem przestawiali pompę w kaczuszce??????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...