Skocz do zawartości

Marek1971

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Za ciągnik którego kupujemy w 2008 roku i płacimy 100000 z chaczykiem-w zamian chyba możemy wymagać zeby zapalał w największe mrozy oraz jakiś czas pracował bezawaryjnie.To nie są wygórowane wymagania-chyba?Pozdrawiam.
  2. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Ja swój aku wymieniłem po dwóch latach-jedna cela podła.Teraz mam podobno bardzo dobry ukrainski.Pomimo ze mam wszystko sprawne to przy -15 jeszcze zapali.Od -20 zaczynają się schody.Stara c-360-76 rok ze starym,wolnym rozrusznikiem,ze starym aku od busa,po przelaniu ciepła wodą-strzał i pali.Widzicie Panowie tu gdzieś postęp,nową myśl techniczna?
  3. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Do Kołodziej. Mój numer tel.jest na forum,kolega który jest zainteresowny zakupem Farmera niech do mnie zadzwoni.Naprawdę warto przejechać nawet 1000 km ub przegadać 5h. aby kupić dobry sprzęt. Odnośnie płynów to to co poleca instrukcja i nie kombinuj z jakimiś polskimi,tanszymi zamiennikami.Ja do silnika Mmz leję turdus lub mobil delvac-wg Sokółki wystarczy superol cb. Co do Farmtraca to taki sam mix jak Farmer-byłem dzisiaj osobiscie w siedzibie firmy.Ciągnik jak ciągnik ważny jest serwis gwarancyjny jak i po gwarancyjny.I tu mogę zapewnić!facet od serwis p.Marcin Borowski-dusza człowiek. Więcej mi pomógł,doradził w ciągu 1h niż Sokólka w ciągu 2 miesięcy.A chodziło przecież o ciągnik konkurencji.Dlatego ze względu na ludzkie podejscie,znajomość tematu polecam Farmtrac.Gdybym przed zakupem tej mojej Porażki pojechał do Mrągowa to teraz bym się śmiał z włascicieli Farmera a tak dalej bujam się z połamaną skrzynią biegów po kraju.Pozdrawiam.
  4. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam. Z tym stanem oleju to jest tak że np.w c 360 jak jest mało to zaczyna zawodzić pompa a w c2 wszystko chodzi idealnie do końca-aż do zatarcia skrzyni.Małe wachania na minus nie mają wpływu na żywotność skrzyni.Tu chodzi raczej o nasza mentalnosć-wsiadaći jechać!Ale to też kolejny bubel-czy to taki problem zamontować przezroczystą menzurkę bądż zawór pływakowy od spłuczki?Tak samo ze sprzęgłem-w c360 w miarę zużywania się,pedał opada w c2 w miarę zużycia kasuje się luz na (słowo zostało usunięte) aż do podparcia łozyska i zniszczenia kompletnego sprzęgła.
  5. Witam. Panowie,Szanowni forumowicze-szukam uszkodzonego spalonego pronara 5122.Potrzebna mi konkretnie obudowa skrzyni biegów carraro.Bardzo proszę o rekonesans w okolicy.Z góry dziękuję.
  6. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Pytałem serwisanta o te wycie-wg jego diagnozy to jednak ten regulator pod siedzeniem.
  7. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam. O Farmerze z takim przebiegiem słyszałem od serwisanta który go serwisował.To były pracownik z Sokółki i po tym co przeszedł u Żukiewicza,raczej nie zależy mu na promocji firmy. Ja mam 1100 mtg i tyle awarii za sobą że szkoda klawiatury na opis.Proponowałem kiedyś dla Sokółki że ze względu na doświadczenie mogę je serwisować.Ale oni widzieli mnie bardziej w roli dealera-wniosek jest prosty:sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż-pieprzyć serwis.Podobno do legendy przeszło moje żądanie wymiany siedziska operatora na nowe-te które posiadałem pochyliło się w prawą stronę.To nie do pomyślenia żeby jakiś wsiok chciał normalnie,prosto siedzieć w sprzęcie za 110 tysia!
  8. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam. Farmer z takim przebiegiem pracuje u Litwina-specjalizacja bydło.Ciągnik nie gaśnie.Nie ma szyb.drzwi,większosci wyposażenia-istna rzeżnia.Chłopaki wymieniali olej w skrzyni;to niechciał zlecieć;taki na dnie skrzyni był muł.Litwin ma też Jumza ze spalinowym rozrusznikiem-chodzi do dzisiaj bez żadnej awarii. Do mateusz85-eksploatację jakiegokolwiek sprzętu zacząłbym od przeczytania instrukcji obsługi.
  9. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam. Do koseś. Jestem właśnie po demontażu całej skrzyni biegów w c2.Kadłub skrzyni w miejscu pęknięcia od dołu otwór,od góry otwór,boki osłabione otworami techologicznymi.To nie ma prawa nie pęknąć!Chyba że tak jak mi mechanik opowiadał-farmer 1,5 roku,przepracowane 40 mtg.Na pytanie do własciciela;po co Pan go kupił?-A sąsiad kupił, to ja też-1,5 roku-40 mtg! Ciągnik mi naprawia były serwisant z Sokółki-prawie 5 letni staż,teraz wolny strzelec-do wynajęcia.I własnie pierwsza myśl po rozbiórce to taka że konstrukcja jest bardzo długa a przy tym jakoś bardzo chuda.I postanowiłem zrobić ramę-od przodu,wzdłuż już istniejącej do tyłu aż do mostu,przekładni planetarnej.Fotki będę aktualizował wg postępów prac.Na pocieszenie dodam że kolo-serwisant naprawiał Farmera z silnikiem Derr z przebiegiem 25 tyś mtg-poleciały mu łożyska w skrzyni.Reszta jakoś chodziła. Pozdrawiam.
  10. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam. Do Kamil. W jakich okolicznościach Ci pękł?I co dalej z tym fantem?Nie myślałeś o spawaniu? Ja jutro z mechanikiem rozbieram.
  11. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Panowie,jestem mile zaskoczony!W końcu na tej stronce coś zaczyna się dziać.Powoli wór się rozwiązuje!Cześć Wam i chwała!Koniec ze zmową milczenia!Pozdrawiam.
  12. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Jedno pokrętło służy do szybkosci opadania TUZ,drugie to blokada TUZ-podczas transportu można zamknąć aby odciążyć cały układ.Do orki służą dwie dzwignie jedna do podnoszenia,druga do regulacji pozycyjnej lub siłowej.Ja orzę obrotówką i jak do tej pory nie rozszyfrowałem o co chodzi z tymi dzwigniami.
  13. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam!Mam pokrętło.A blokada to taki krótki trzpień przy dolnym mocowaniu linki-przy bloku zaworowym.
  14. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Skrzynię rozbieram na dniach i jadę do Farmtraca-tam przynajmniej mają jakieś podejście!O szczegółach poinformuję.
  15. Marek1971

    Wszystko o ciągnikach Farmer

    Witam wszystkich posiadaczy i miłośników ciągnika Farmer.Przy dzwigniach tylnego TUZ są dwa pokrętła.jedno od szybkości opadania,drugie blokada TUZ.Podczas wymiany linki blokady TUZ usunąłem sworzeń,który jak gdyby zmniejszał skok linki blokady TUZ.Teraz gdy żle ustawię pokrętło wyje jak w starej c-360 w blaszanej kabinie-nie obrażając naszych kochanych c=360.Mam c2 oraz 1100 mtg i o dziwo u mnie nie wyje.Może te Papraki z Sokółki znowu coś zle złożyli?Dodzwoniłem się do dawnego serwisanta wg mnie wysokiej klasy-Pawła.I z tego co wiem tam żle się dzieje-ciągłe rotacje.I dlatego mamy co mamy.Pierwszy lepszy mechanior wyciągnięty z rowu-bo tak najtaniej nie od razu nauczy się dobrej roboty.Dlatego proponuję się zjednoczyć i sami naprawiać zemstę Żukiewicza i otworzyć fan klub a na harnasia proponuję sfrustrowanego Romka.Przepraszam za mój dzisiejszy wisielczy humor ale jak sobie pomyslę w jakie bagno wdepnąłem to mnie krew zalewa!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...