
bronek
Members-
Liczba zawartości
110 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
januszdany Przypuszczam że masz źle założony zaworek przelewowy z sekcji wysokiego ciśnienia.Działa odwrotnie. Znajduje się na korpusie pompy od strony kadłuba silnika.
-
Temat pompy.Być może że jest zużyty zaworek znajdujący się na przelewie z sekcji wysokiego ciśnienia.To śruba z której prowadzi przewód przelewowy z korpusu pompy do pompki zasilającej.
-
ferma 20. Masz po prostu zużytą sekcję wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej. Trzeba ją wymienić.
-
Na początek wymontuj pompę podnośnika aby się dostać do dekla zakrywającego wejście do łącznika wałka sprzęgłowego. Co do zgrzytów w skrzyni biegów - jest to skrzynka z kołami przesuwnymi o prostych zębach.Trochę zgrzytać będzie zawsze. Obejrzyj wałek sprzęgłowy a konkretnie tą część która wchodzi do tarczy sprzęgłowej, może być częściowo wytarty na wieloklinie i tarcza ma problem z odskoczeniem od koła zamachowego.
-
Wymontuj wtryskiwacz i sprawdź.Gdyby puszczała uszczelka pod wtryskiwaczem a głowicą to wydostawały by się iskry lub płomień.
-
Sprawdź szczelność połączeń przewodów paliwowych z wtryskiwaczem jak i samego wtryskiwacza.Gdzieś jest przeciek i powietrze wdmu(słowo zostało usunięte)e paliwo w żebra głowicy.
-
Numery vin w T 25 - tabliczka znamionowa na obudowie akumulatorów z prawej strony ciągnika - wybite cyfry na korpusie zbiornika oleju podnośnika - na korpusie skrzyni biegów z prawej strony ciągnika nad pokrywą wodzików
-
Sprawdzić pompkę, szczelność tłoczka i zaworków.Wymontować zbiornik paliwa i wymyć z syfków.
-
Trilowiec bierz kosiarkę 1,65 na 3 noże, lepsza od małej. Podnośnik da rade i silnik też. Miałem okazje obie opcje wypróbować. Koledzy co do poziomu oleju czy paliwa w pompie wtryskowej radzę pilnować ilości zalecanej przez producenta i nie dopuszczać do zalania komory regulatora. Nadmiar cieczy w pompie utrudnia pracę ciężarków regulatora i może się to źle skończyć dla silnika.Spotkałem się z przypadkiem rozbiegania silnika z tego powodu.Po prostu bokiem kadłuba wyszło kopyto.
-
Problem z uszczelnieniem na styku wtryskiwacza i głowicy.
-
Leje się olej z paliwem.Musisz odkręcić śrubkę do ustalania wysokości stanu oleju i upuścić. Taki wysoki stan oleju z paliwem jest groźny, utrudnia pracę regulatora obrotów.Systematyczna kontrola stanu oleju w pompie należy do czynności obsługowych.
-
Kanałek jest w porywie rozrządu,takie zgrubienie pod obudową napędu obrotomierza. Dalej olej płynie wywierconym otworkiem w płycie mocującej koła i kołnierz pompy poprzez wycięcie w uszczelce korkowej do kanału w kołnierzu pompy.Przy każdym demontażu pokrywy rozrządu polecam sprawdzenie luzów na panewkach kół pośrednich.W przypadku dużego luzu silnik gubi ciśnienie.
-
Koło napędzające pompę wtryskowa obraca się na kołnierzu pompy (panewka).Smarowanie ciśnieniowe.
-
Picus Rozwiązanie twojego problemu. Na tym wałku z lewej strony przy koronce rewersu są podkładki, jedna z tych podkładek spełnia funkcje zabezpieczenia. Przyjrzyj się dobrze. Musisz odgiąć zagięte uszka tego zabezpieczenia, obrócić tak by weszło w rowek wałka i przesunąć w stronę koła zębatego.Wałek wychodzi na prawą stronę skrzyni biegów.Nie próbuj nic metodą młota.
-
bizon 15 Na początek proponuje wymień oring na tłoczku pompki ręcznej na nowy. Przy okazji czyszczenia układu paliwowego wyczyść i zbiornik, w nim gromadzi się dużo syfu i blokuje przepływ paliwa. Sposoby zapobiegające zapowietrzeniu układu - zasilanie dolne ze zbiornika,-zaworek zwrotny pomiędzy odstojnikiem a pompka zasilającą.