Skocz do zawartości

norbert94n-1

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    z google
  • OCCUPATION
    rolnik
  • AOL
    13356777
  • ICQ
    1322
  • WLM
    miastosichow@wp.pl
  1. Witam. Otóż kiedyś w prawej zwolnicy coś zaczeło mi pochrupywać i ustało a wczoraj zobaczyłem że koło ma luz co się tam rozdupczyło? proszę o odp i o przybliżoną cenę naprawy... z góry dziękuję.
  2. norbert94n-1

    Ursus C-360 3P

    Ok. Wypuściłem olej ze skrzyni biegów ile go tam idzie? A chodzi o tylny most, czy on się łączy ze skrzynią biegów i jest jeden wlew oleju czy gdzieś osobno się wlewa do tylnego mostu?. Zwolnice już mam opanowane.
  3. Panowie, mam problem... Od niedawna posiadam 3p i chcę wymienić olej w zwolnicach i właśnie, wiem gdzie jest spóst oleju ale nie wiem kórędy go mam wlać, pomóżcie. Czy olej ze skrzyni jest olejem także do pompy podnośnika czy tam jest osobny? Zmieniłem w skrzyni i w silniku a w zwolnicach i w pompie nie wiem jak. Z góry dziękuję.
  4. Witam mam takie pytanko : Wczoraj zkończyliśmy remont 3p tzn. Nowy wał Panewki Planowanie głowicy i nowe zawory Półksiężyce Uszczelniacze Uszczelki Tłoki i tuleje oraz pierścionki. i inne pierdoły. No to tak: silnik został odpalony i chodzi pięknie i tu moje pytanko "jak go docierać żeby było wszystko OK" ile musi mth parkotać . Poprostu proszę o radę i z góry wam dziękuję:D
  5. Ach, to ok. To teraz wykręcę pompę i wtryski i dam do regeneracji. Ustawimy zawory, wymienimy filtry paliwowe oraz przedmuchamy przewody i powinna maszyna chodzić. Czy się mylę?
  6. A no ciśnienie to jest superowe.
  7. No nie wiecie dlaczego chodzi na dwa tłoki???
  8. No tak, tylko silnik ma super ciśnienie, i jak chodzi na wszystkie tłoki to ma tak żywy głos i siły mu nie brakuje.
  9. Mój 3-P podczas odśnierzania podwórka zaczoł szatkować, osłabł, trochę kopcić itp. chodzi na dwa gary. Jest do roboty pompa wtryskowa, wtryski i do regulacji zawory, co jest przyczyną?
  10. Jak go zapalę dymi na biało i troche nie równo chodzi, później gdy się zagrzeje to na niebiesko i gdy na gaz to znowu na czarno. Silnik ma super głos przy wciskaniu pedału gazu. Osiąga ok. 2500 obrotów i na full obrotów przerywa. Na biegu jałowym chodzi silnik lekko nie równomiernie pracuje. A w trakcie jazdy to nie puszcza dumka. Wydaje mi się że ten 3-P to chodzi jak mu się upodoba.
  11. Witam. Kilka dni temu kupiłem perkinsa ok 3 tyś mtg od nowości. I tu się nasówa problem. Gdy silnik jest zimny dymi na biało, gdy się zagrzeje na niebiesko, a gdy wciskam gaz to lekko na czarno. Silnik jest zajebiście mocny i ma super dźwięk taki żywy. I jego praca na wolnych obrotach nie jest równa i tak samo na pełnym gazie. Mówią mi że w pompie siadły te łopatki od paliwa czy to możliwe? Pomóżcie i powiedzcie co jest przyczyną takiego kopcenia. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...