
bakus%
Members-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
bakus% obserwuje zawartość → akumlatory c 330
-
a dokładnie o co chodzi z tym kołem zamachowym?
-
z tym sprzegłem od poczatku jak wymieniłem tarcze było cos nie tak . jak zmieniałem z 4 na 5 na wiekszych obrotach to po zmianie silnik ma duze obroty a po chwili dopiero tak jakby dopiero łapało.ten rok do zimy jeszcze na nim pojeżdze a przez zime bede grzebac z dociskiem. na to koło tez popatrze
-
co bedzie wadliwe w sprzegle jesli cały czas slizga czy dokrece czy popuszcze sróby non stop to samo.dodam tylko ze sprzegło było robione w zeszła zime i nie ma zadnych wycieków oleju
-
hehe nie wiedziałem tego nigdy w zyciu od lat u nas wszyscy tak zbieznosc ustawiali na te sruby. odkrecało sie wyciagało ranie i ustawiało zbieznosc... to moze jak dokrece sruby i ustawie na drazkach to problem zniknie dzienki za pomoc
-
panowie mam problem ze zbieznoscia a dokładniej to chyba z kolumna bo co ustawie zbieznosc to chwile pózniej sie przestawia gdy napotka nawet mała przeszkode np nierówny teren.co zrobic? wymienic sruby z boku kolumny"slimaki" czy nie da sie nic zrobic?
-
a co moze byc jesli jak dotykałem kabli od kontrolki cisnienia oleju i opierałem sie o błotnik i kabine czułem jak lekko mnie prad piescił? przebicie na kablach i bedzie akumlator wyczerpac?
-
czyli jak nie miałem akumlatorów i jezdziłem to alternator sie uszkodził? tak to rozumiec?
-
mam pytanie typu czy jak nie mam akumlatorów a 30-sty jest odpalony to swiatła powinny swiecic jak je włacze czy nie ma opcji zeby swieciły? bo nie wiem czy to jest spowodowane brakiem masy czy zepsuty alternator
-
cisnienie masz dobre wiec nie ma potrzeby tam wiecej grzebac i rozkrecac misy.a moja 30-stka tez mi rózne psikusy sprawiała nie dała sie naprawic a po czasie problem sam sie rozwiazal a twoja 30 nie jest stara ja mam z 69r.
-
nie wybiegał bym tak do przodu.narazie odkrec ta mise i spróbuj ja przeczyscic moze jest tam jakis intruz wystarczy go wyciagnac.przynajmniej ja bym tak zaczał i wydaje mi sie ze jak pompa jest fabryczna to cisnienie powinno byc ustawione ale rózne rzeczy sie zdarzaja
-
radził bym ci pierwsze sprawdzic kabel czy ci sie nie przedarł itp. nastepnie mozesz odkrecis mise olejowa i przeczyscic smoka co jest zanuzony w oleju
-
popatrz jeszcze na zawory masz dobrze ustawione?
-
no własnie mi tez sie wydaje ze 12V sie szybciej zużywa. o minusie na mase to wiem bez tego było by kiepsko
-
moim zdaniem trzeba odkrecic dekiel od zaworów tam gdzie sie wlewa olej i dokrecic sruby powycierac slady oleju i poczekac co sie bedzie działo jak nie pomoze to zmiana uszczelki wydaje sie mi konieczna,z przodu moze ci cieknac od koła klinowego tam jest symering i uszczelka od dekla rozrzadu
-
ok dzienki jesli bede sobie nie poradze z tym bede pisac