Skocz do zawartości

jacek janczak

Members
  • Liczba zawartości

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Bielawy k Łowicza
  • INTERESTS
    mechanika
  • OCCUPATION
    rolnik-mechanik
  1. Wyciek na sprzągle WOM ,uszczelnienie Sprzęgła ,Olej przechodzi swobodnie ,nie dociska tarczek spada ciśnienie w układzie ,następuje poślizg ,obroty spadając kop rozłancza.
  2. Na początek odpowietrzaj układ kierowniczy, poluzuj przewody hydrauliczne od siłownika wspomagania ,znajduje się przy przednim moście .Ustaw obroty silnika tak na 1200 i obracaj kierownicom w prawo i lewo,po pewnym czasie dokręć przewody ,znów obracaj potem znów poluzuj. Sprawdź stan oleju ,a podnośnik działa ,WOM jak załącza się hydraulicznie ,czy mechanicznie .
  3. Witaj opisz więcej na zimny nie ma wspomagania ,lub odwrotnie
  4. Zobacz bezpieczniki masz tam Elektro zawory zobacz czy dochodzi napięcie .
  5. Witam trochę naprawiam pras kostkujoncych i powiem ze class market jest dobrom prasom ,jak na wysłużono trafisz to porażka . Części twarde a zarazem drogie ..Tam jest problem ze supłem nie ma tam dźwigni nożowej ,tylko twz Helikopterek . Supeł zsuwa się z palca i przeplata się w ten sposób ,lub zostaje na palcu ,druga belka wychodząc zrywa sznurek z pierwszej. Jeden aparat supłacza kosztuje tyle co prasa 2.500Ja na twoim miejscu kupił bym Polskom tańsze części i dostępne ,a zachodnie też ale bardzo drogie czekasz na przesyłkę .
  6. Witam kolegów mam pytanie jakie ciśnienie na wtrysku powinno być w ciągniku Fiatagri moc 60-80 km .Kiedyś widziałem link z pompami i ustawieniem cieśnin wtryskiwaczy rożnych modeli .Może ktoś posiada takom wiedzę lub zna linki stron . Będą wdzięczny za pomoc Ponoć te silniki są w seria TL 70 TL80 Powrót do góry
  7. Witam kolegów mam pytanie jakie ciśnienie na wtrysku powinno być w ciągniku Fiatagri moc 60-80 km .Kiedyś widziałem link z pompami i ustawieniem cieśnin wtryskiwaczy rożnych modeli .Może ktoś posiada takom wiedzę lub zna linki stron . Będą wdzięczny za pomoc Ponoć te silniki są w seria TL 70 TL80
  8. Czasami ( pierdoła , przeoczenie ) może zatruć życie ,po sznureczku wreszcie doszyłeś .
  9. Znajomy ma international 885 XL to włączanie wałka ma hydrauliczne a , ma model 744 to włączanie ma dźwigniom wymieniałem mu tarcze sprzęgłowom to na sprzęgle po rozjechaniu jest regulacja wstępna Mierzysz suwmiarkom odległości dźwigienek pierwszego stopnia potem mierzysz grubość łożyska oporowego drugiego stopnia odejmujesz to od wartości odległości pierwszego stopnia odległości dźwigienek i ustawiasz i kontrujesz . Tych modeli to trochę jest masz tu stronę katalogowo przesłonom przez moje kolegi temkela wpisz numer modelu to wyskoczy i zapoznasz się za friko http://www.caseih.co.nz/default.asp?sid=74&cid=1638872565&aid=
  10. Kolego pokasuj luzy na cięgnach od WOM pod kabinom luz na tulejce co trzyma się dźwignia w kabinie. łożysko nie ma prawa ocierać o łopatki sprzęgła łopatki reguluje się w środku po rozjechaniu
  11. Witam kolegów Masejowców .Mam taki problem rozebraliśmy MF 3130 powód brak sprzęgła,okazało się łożysko oporowe rozsypało się. Obróciło Całom tulejom sprzęgła węże potrzaskały ( je zakuje nowymi ) tylko pękło nam te kolanko które jest wkręcone w odpowietrznik (W środku obudowie ) do którego przekręcony jest ten cienki przewód Pytanko proszę podać jakieś namiary na sklepy internetowe z częściami te kolanko i uszczelniacze do tulei sprzęgła .Dzięki za podpowiedz
  12. Ale której bo jest ich sporo podpinając jakiś zegar ciśnieniowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...