Skocz do zawartości

DamianQ

Members
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez DamianQ

  1. Witam ponownie! skrzynia biegow naprawiona:P Uklrecila sie prawa półoś( krotka) duzo roboty ale zrobione;)
  2. Witam!! jedna usterka naprawiona - jest kolejna tym razem skrzynia biegów!!! Nie mam wgl biegow cos szrpnelo zazgrzytało i koniec stoi.. Bieg gdy jest włączony przy zapalonym silnkiuku, - ( dolny walek sie kkreci.. ale te dwa duze tryby nie! nie wiadomomo co sie stalo.. Półosie sa dobre i nie ukrecone.. bo naawet na nie nie ma na[pedu stoją wmiejscu.! pomocy:!
  3. Witam.. Jestem w trakcie żniw, proszę o pomoc... Nie mam wo gole ładowania w Kombajnie (bizonie) Przez pewien czas było wszystko OK, 28-29V na zegarze... a potem coś się stallo z na zegarze wskazówka poszła na max... zjechawszy domu i go zgasiłem i już nie moglem zapalić Musiałem podłączyć akumulatory.. i po włożenie kluczyka wskazówka idzie na maxx!! Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu jak najszybciej... Pozdrawiam...Wink
  4. DamianQ

    Brak ładowania

    Witam.. Jestem w trakcie żniw, proszę o pomoc... Nie mam wo gole ładowania w Kombajnie (bizonie) Przez pewien czas było wszystko OK, 28-29V na zegarze... a potem coś się stallo z na zegarze wskazówka poszła na max... zjechawszy domu i go zgasiłem i już nie moglem zapalić Musiałem podłączyć akumulatory.. i po włożenie kluczyka wskazówka idzie na maxx!! Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu jak najszybciej... Pozdrawiam...
  5. Co do skrzynii dzieki za podopowiedz,.. zobaczymy co tam moze byc.... gdy kupilem kombajn.. nie bylo wstecznego bieguu i ją zrobiliśmy... i było wszystko w porządku.! przez caly sezon. potem co i raz zaczela wyskakiwac.. a w tym sezonie to juz czesto wyskakuje... a inna przyczyna moze byc?? Pozdrawiam!! _________________ Zaczecam do onejrzeniaa!! Zniwa 2011- prosze o komentarze i oceny;) pozdrawiam;))
  6. Podczas pracy kombajnem. wyskauje mi Jedynka, ;!! co mam z tym zrobic?? zagladalem do skrzyni, tryby w najlepszym porządku:) prosze o pomoc...
  7. Nie wiem, niestety ja Ci nie pomogę;) nigdy w swoim bizonie tego nie stosowalem, poniewaz i tak dobrze wymłaca, nawet jęczmień;) PS. wczoraj duzo czasu zajeła mi wymiana "gumy" łączącej posiewacz z gardzielą, chyba tak sie to nazywa, takie miejsce ze zero dostepu tam jest, i jeszcze ta skrzynia!! ale jakos sie udalo:) pozdrawiam;)
  8. a Jeśli chodzi o olej to zalany Turdeusem! i pobieraa go troche, dziennie trzeba ok 0,5 litra dolać! dokladnie to sie "poci" troche;) a cisnienie trzyma jak jest rozgrzany na maxa 5atm. a mam kojelny problem, " wyskakuje mi podczas cięcia bieg "1" To jest troche flustrujące gdy podczas koszenie trzeba trzymac dzwignie biegów;)
  9. Jesli chodzi o chlodnice, to zamontowalem za nimi wentylator, być moze on pomoże. Gdyż jak go wlączlem to temperetura oleju spadala! ale minimalnie! Więc mowisz! ze jedną chlodnice odkrecic i dac ją za chłodnicą wody? pomoze to?
  10. Witam jakie powinny byc temperaty na zegarach oleju i wody? U mnie w bizonie ZO-56[88r] Woda jak jest rozgrzany to ok 70 stopni a problem jest z olejem gdy pochodzi dluzszy czas ok 1 h, to temperatura wynosi pod koniec zielonego i jeszcze przekracza? co moze byc problemem obawiam sie o zniwa;) PS> moge udzielisc wiele cennych informacji na temat koszenia i usterek;0 pozdrawiam:)
  11. Witam jakie powinny byc temperaty na zegarach oleju i wody? U mnie w bizonie ZO-56[88r] Woda jak jest rozgrzany to ok 70 stopni a problem jest z olejem gdy pochodzi dluzszy czas ok 1 h, to temperatura wynosi pod koniec zielonego i jeszcze przekracza? co moze byc problemem obawiam sie o zniwa;) PS> moge udzielisc wiele cennych informacji na temat koszenia i usterek;0 pozdrawiam:)
  12. Witam jakie powinny byc temperaty na zegarach oleju i wody? U mnie w bizonie ZO-56[88r] Woda jak jest rozgrzany to ok 70 stopni a problem jest z olejem gdy pochodzi dluzszy czas ok 1 h, to temperatura wynosi pod koniec zielonego i jeszcze przekracza? co moze byc problemem obawiam sie o zniwa;) PS> moge udzielisc wiele cennych informacji na temat koszenia i usterek;0 pozdrawiam:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...