Skocz do zawartości

*SSaPeRR*

Members
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Lelkowo
  • INTERESTS
    Rolnictwo, mechanika.
  • OCCUPATION
    Technik agrobiznesu na roli!!
  • AOL
    41271070
  1. *SSaPeRR*

    Wszystko o Ursus C-360

    Ja bym nawet proponował 3 skiby na średnią klasę ziemi. No jeśli nie masz górek. Lemken Opal 90 3 skibowy do 60-tki to odpowiedni pług. Waga około 450-500kg. Więc i podnośnik za bardzo nie będzie dostawał.
  2. Z tego co się orientuję: Kabina sport 15L. Kabina duża z nagrzewnicą 17L. Ciągnik z podgrzewaczem i dużą kabiną 18-18.5L.
  3. Też nie posiadam gniotownika, ale z tego co wiem to przyswajalność ziarna gniecionego to około 95% a śrutowanego tylko 70%. Przy gniecieniu ziarno się nie nagrzewa tak jak przy śrutowaniu. A nagrzewanie się ziarna powoduje straty w białku które mogą sięgać nawet 30%. Gniotowniki pobierają około 1/2 energii co śrutownik o takiej samej wydajności.
  4. *SSaPeRR*

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Z tego co wiem to "nowy typ" władziów szedł od 92-93 roku. Wtedy były już świece żarowe w głowicach, ogólnie silnik to nie był już D21 A1 jak stary typ, a chyba D 120... No i w bloku skrzyni było wyjście na przedni napęd. No ale na 100% nie jestem pewien tego rocznika wypuszczenia nowego typu...
  5. Tak. Trzeba zdjąć lewą pochwę i dalej odkręcić taki kołpak w którym siedzi uszczelniacz no i już masz widełki i tuleję blokady.
  6. I jak tam się wyciąga te kulki z kół zębatych na wałku głównym? Pytam się żebym na przyszłość wiedział. Jak już tyle masz rozbebeszone to zobacz czy dyfer na łożyskach nie lata, lub czy nie są rozbite tuleje w których łożyska od dyfera siedzą. Sprawdź luz na satelitkach i koronkach. Lubi się wycierać ten wałeczek na których są satelitki. Jak wałek będzie OK to najwyżej dołóż podkładki pod satelitki.
  7. To jest z lewej strony tylko, bo z prawej strony wałek ma takie wypusty.... Z tych podkładek z lewej strony rewersu 2 ostatnie robią za zabezpieczenie. Na tej ostatniej będą zagięte takie 2 skrzydełka. Odegnij je, przekręć tą podkładkę i wszystko już będzie luźne. Fotki wrzuć na jakąś stronkę, np Fotosik czy podobną... Albo wbijaj na GG...
  8. A odkręciłeś od bloku tuleję i obudowę łożyska? Inaczej Ci nie wyjdzie. No i te zabezpieczenie na podkładkach rewersu tak samo ściągnij. Zrób parę fotek jak to masz rozbebeszone. Tego drugiego wałka nie wyciągałem ani razu. Ale tam chyba się odkręca z obydwu stron nakrętki, w jakiś sposób(ale nie wiem w jaki) wyciąga się śruty z kół zębatych i wyjeżdża wałkiem na bok. Tam już chyba w obojętnie którą stronę można. Jakby co to pisz też na GG 41271070.
  9. Nie ma szans bo się oprze na kole rewersu bo wałek ma takie wypusty. Tylko na prawo. Jak już z łożyska zejdzie to ręką go wyciągniesz.
  10. Koło zębate 2 i 4 biegu jest na wałku pośrednim(tym z rewersem) jak dobrze pamiętam. Rozumiem że już masz odkręcone od bloku osłony, a z prawej strony ciągnika zdjętą tuleję i obudowę łożyska. Z lewej strony jest tylko pierścień zabezpieczający. Później przy kołach rewersu są takie podkładki. Na ostatniej jest zabezpieczenie. Odegnij blaszki i już powinien wałek wychodzić na bok- na prawą stronę. Dawno przy tym nie grzebałem to mogłem coś pominąć...
  11. *SSaPeRR*

    władimirec t25

    To może jeszcze popluć olejem przez kolejne 10-15 MTH. Z głowic może olej przedostawać się na tłoki jeśli wytłuczone są prowadniczki zaworów. Ile tego oleju ubyło? Pierścienie dobrze pozakładane? A tak poza tematem na ile pierścieni masz tłoki? 4 czy 5?
  12. *SSaPeRR*

    władimirec t25

    Ile MTH masz wyjeżdżone po wymianie pierścieni? Tak do 25 MTH może rzucać olejem i kopcić bo pierścienie się jeszcze nie ułożyły. Głowice rozumiem że w porządku są?
  13. *SSaPeRR*

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Lub* Szkoda że nie ma edycji postów...
  14. *SSaPeRR*

    Ciągnik Władimirec T-25.

    A jak wkręcasz w wąs śrubę to szczelina zamyka się na nim?? Jeśli tak to spróbuj ją flexem rozszlifować żeby mocniej się zaciskał na wałku. A jak nie pomoże to wymiana wąsa i wałka lup najprostszy sposób - przy punktowanie spawarką. Bo chyba przerobienie na klin nic ie da...
  15. *SSaPeRR*

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Witam. Luz teoretycznie likwiduje się dociskając łożysko na wałku ramienia(tym z rolką). Z prawej strony za rozdzielaczem, u dołu kolumny jest korek chyba na klucz 30 lub 32. Odkręca się go i za nim jest docisk wałka ramienia (na klucz imbusowy). Ale to zmniejsza luz o około 10%, czyli praktycznie nic. Najlepiej wymienić rolkę, ślimak, łożysko na wałku poziomym i łożyska na ślimaku. Koszt: Rolka około 35-40zł Ślimak około 70-75zł (cały wałek ze ślimakiem około 110zł) Za 3 łożyska ogólnie około 40-50zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...