Skocz do zawartości

krzysiekszef

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • AOL
    1088603
  1. krzysiekszef

    URSUS C-385

    czy poznał ktos te odpowiedz??
  2. witam Chciałbym wszystkich ostrzec przed oszustem sprzedającym wodę zamiast ropy. Temat pewnie znany sam też o tym czytałem a nawet słyszałem i nie mogę w to uwierzyć, że dałem się tak naciągnąć jak dziecko. kuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr no ale może sprawiedliwość go dopadnie albo policja/. Było to dziś miejsce zdarzenia Podkarpacie powiat przeworski dokładniej nie będę się chwalił. Przyjechał facet dużym białym fiatem ducato maxi RZ 1066J (już wiem, że blachy kradzione), wzrostu miał ok 170 cm dobrze przy kości ok 35 lat może z hakiem. Nawet tel zostawił 726482124 ale karte chyba wyrzucił, kazał dzwonić jak zbiornik będzie pusty to go odbierze i fv dowiezie, ależ ze mnie bystrzak kuuuuurrrrrr. Tysiąc litrów zalane do pełna aż nie można było odkręcić, żeby się nie wylało.... kuuuurrrrrrr.... kilka razy spuszczał na dole do słoiczka i ropa była super idealna więc mimo niskiej ceny myślenie w głowie się wyłączyło, bo myśle sobie jak by była woda to woda byłaby na dole a ropa na górze a tu od dołu wylewa super ropę wi ec jest git. A od dołu tylko 20 l ropy wyleciało a reszta to totalny chrzest 99% wody 1% ropy. Miał dodatkowy zbiorniczek w środku - taki spryciarz. I NA KONIEC MOJA PROŚBA : JAKBY KTOŚ SIĘ ŚCIĄŁ I DOPADŁ (słowo zostało usunięte)A TO PROSZĘ O KONTAKT DO MNIE 665805675 Z CHĘCIĄ Z NIM POGADAM
  3. miałem dzis kontrole z młodego rolnika i nie podpisałem protokołu, wg ich punktacji wyszło mi dwie pozycje pozytywne a dwie negatywne, w ogóle chore są założenia jakimi sie chłopaki sugerowali bo porównali szacunkową ilość poszczególnych rodzajów użytków rolnych do wielkości gospodarstwa jaki podałęm w tabeli 2.2 gdy pisałem wniosek a inny jest rzeczywisty teraz wzięty z wniosku obszarowego za dużo kupiłem ziemi, zamiast 5 ha to prawie 10 i wielkość zbóż do wielkości gosp jest za mała a wielkość łąk do wielkości gosp za duża a jeszcze nie zdążyłem rozkręcic, nie wspomne ze kasy z dofinansowania sporo brakło musiałęm swoje dołożyć jestem taki wkur.... ze masakra niewiem co z tego bedzie....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...