
krzysiek.1970
Members-
Liczba zawartości
25 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
lubelskie
-
Pierścionki zakładasz tak napisem TOP do góry pierwszy pierścień powinien iśc chromowany .Pierścienie powinny byc poustawiane tak,żeby zamki nie były w jednej lini tylko porozstawiane w koło tłoka.Przy wkładaniu uważaj żeby ci któryś nie pękł. Co do tłoków to jeżeli jest to przepierscieniowanie silnika to wkładasz tak jak były każdy tłok w to samo miejsce.Jeżeli to jest remont kapitalny silnika to radze zlecic to mechanikowi,żeby podobierał tłoki do tuleji i sprawdził wysokośc tłoka jeżeli było osiowanie bloku. To chyba wszystko jasne Pozdrawiam!
-
Jakbyś dobrze czytał posty to tam Ci wyrażnie napisałem tylko nie wiem dlaczego się uparłeś na to skrzynie biegów przycierz to duże koszty. Grunt ,że jest OK Pozdrawiam!
-
i kasiastych co ich na takie zabawy stac
-
Może byc zatrzask na wodziku za mocno przykręcony, albo przy składaniu dobrze dżwignią nie wcelowałes w wodzik
-
No myślę ,że jak ktoś się bierze za jakiś remont to pewne podstawowe rzeczy powinien wiedziec,a jak nie to szkoda naszego dyskutowania
-
Sam sobie odpowiedziałeś stare sprawdzone lub nowe niewiadome.Spadek mocy i wzrost zużycia paliwa.Tłumnik po gwarancji możesz zamontowac gdzie ci pasuje .
-
Prawdopodobnie będzie to wina głowicy ,może była zrobiona ale ktoś zapomniał jej dotrzec i sprawdzic na szczelnośc
-
Jak nie zatrzask to dżwignia włanczająca pompei wałek nie weszła dobrze w wodzik trzeba odkręcic pokrywe i dobrze ustawic
-
Jeżeli ciągnik jest na postoju to w skrzyni biegów kręci się wałek sprzęgłowy przy wciśnięciu sprzęgła powinien się zatrzymac wtedy wrzucając bieg nie będzie zgrzytu natomiast jeżeli sprzęgło żle wysprzęgla będą.W docisku sprzęgła jest wiele częsci które się mogą zużyc samo ustawienie czasami nic nie da.Co do skrzyni często lubi się poluzowac wałek sprzęgłowy,ale wtedy wyskakuje przeważnie 5,no i wycieka olej na sprzęgło.Jeżeli po wrzuceniu biegu skrzynia normalnie pracuje moim zdaniem to nie jej wina.
-
Jeżeli zgrzyty są aby przy wrzucaniu biegów to może sprzęgło dobrze nie wysprzęgla
-
http://www.farmer.net.pl/opis8248.html ,tu masz taki ciągnik( wkrótce w sprzedaży), a haki to standard
-
Witam Odkręc pompe bo żeby silikon coś dał to powierzchnie muszą byc odtłuszczone np.bęzyną ekstrakcyjną
-
małorolny2 jedż z tą skrzynią do mechanika? już bo jak pójdzie wiosna to trzeba w polu robic , a nie ładowac. Ja w swojej sześdziesiątce robiłem skrzynie i od razu cichutko.Ze znajomym w C-330 zmieniliśmy aby jedną zębatkę i hałas nie do wytrzymania okazała sie kilka mm szersza.Jeżeli nie rozpołowisz jej teraz to pamiętaj że te opiłki swoje zrobią nie tylko w skrzyni, ale pompie i podnośniku.W blokadzie trzeba skrucic trochę sprężynęi podpiłowac trochę zęby trochę pomaga
-
Z jednej strony do tłoka dopływa olej, z drugiej jest zawór przechyłu,a pod spodem w orginalnym tłoku jest plomba pod plombą jest ten zaworek ciśnieniowy. Kiedyś miałem taki przypadek tłok po remoncie,zawór przechyłu u mnie jest zaślepiony(pasuje szpilka od koła) na przyczepie lekki ładunek pompy w ciągniku mało nie rozerwie i ani drgnie.Rozkręciłem i skręciłem ten zaworek i pomogło. Prawdopodobnie coś go przycieło i nie puszczał oleju