
spóła
Members-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
okolice Wadowic
-
Albo zaczep od zetora np. 5211 tam też jest hak a na niego założony zwykły zaczep, może lepiej tak pokombinować bo nie raz się przydaje oryginalny hak.
-
Mam go 6 miesięcy jak narazie kręci dobrze, a w zimie nie miałem z rozruchem problemów.
-
swoją drogą dobrze że ursus i zetor mają pompe i kanały olejowe umieszczone wewnątrz skrzyni i wszystkie przecieki są nie widoczne.
-
Prąd jest doprowadzony do wskażnika i obwód zamyka się przez czujnik. Mase możesz dorobić dla pewności. A te dwa piny to jeden jest do wskaźnika a drugi do kontrolki rezerwy i ten zostawiasz nie podłączony.Też to przerabiałem.
-
A co kupiłeś nowy pływak a masz jeden przewód do wpięcia? Podłącz go do tego pinu gdzie jak poruszasz pływakiem to będzie się poruszać wskazówka od poziomu. Jak czujnik jest w baku to zrób to metodą prób i błędów, nic się nie spali najwyżej wskaźnik pokaże max.
-
co do smarowania pompy- mam dokładny schemat i jest narysowany "kanał doprowadzający olej do smarowania pompy wtryskowej" i "kanał powrotny oleju smarującego pompę wtryskową" ewentualnm zainteresowanym moge przysłać skan na emeila.
-
a wałek rozrządu??
-
a poco ci moc??? popatrz ile turbo daje momentu
-
Tak są dwa typy rozdzielaczy i w tych nowszych nie ma możliwości podnoszenia tyłu. Też to przerabiałem jak padł mi stary i z tego co wiem tych z możliwością podnoszenia już nie ma w sprzedaży
-
Nie no Stary wymiękam, moje doswiadczenia zakończyły się na ATLASIE który do łychy bierze niecały kubik, popierdoli!!! tą robote, płaca nie współgrała z odpowidzialnościa którą brałem za alkoholików którzy krażyli wokół. A tak poza tym faktycznie co to za koparka poza naklejką daewoo?
-
To dlaczego nowocześniejsze maszyny budowlane np. ATLAS fabrycznie są zalewane Silnikowym? czesto pół a nawet całkowicie syntetycznym i takiego oleju się wogule nie wymienia tylko dolewka jak np. wąż strzeli. Ja do silnika, hudrauliki i wspomagania stosuje silnikowy klasy CF i nic mi nie żre
-
Do MarcinO-10 Miałem podobny przypadek tyle tylko że podczas pracy gdy hamowałem np. na uwrociu to cisnienie spadało na chwile do zera (poziom oleju maks). Pomogło obniżenie smoka pompy olejowej by poprostu nie łapał lewego powietrza i teraz nic sie nie dzieje
-
No właśnie ciekawa sprawa z tymi stukami na wolnych obrotach, w moim pojawiły się ze 4 lata temu, stuki według mnie pojawiają się w okolicach sprzęgła ale z tyłu na womie też jest to słyszalne. Jak dźwignie półbiegów ustawie w położeniu neutralnym to stukot zanika. W końcu rozłożyłem ciągnik praktycznie na części pierwsze i co i nic, łóżyska idealne nigdzie luzów złożyłem z powrotem i stuka dalej, nie tykam się tego tematu dopuki coś nie stanie
-
Do radi126 mniej wiecej skąd dochodzi ten stukot, może z okolicy półbiegów?
-
Ja pływak kupiłem w skłanicy części do mtztów za chyba 30zł