
volf6
Members-
Liczba zawartości
64 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
Panowie, czy to paliwo w pompie wtryskowej na pewno jest z nieszczelnej pompy zasilającej? Ja słyszałem, że ono pochodzi z nieszczelnych (zużytych) sekcji wtryskowych
-
Tam jest oddzielny olej dla hydrauliki i osobno w skrzyni. Arovip jeśli świeci się kontrolka od hydrauliki to należałoby wymienić filtr oleju od hydrauliki-jest pod podłogą kabiny z prawej strony. Powyższe pisze na podstawie DX 3.70, podejrzewam, że w DX 4.31 jest podobnie...
-
Dało się to zrobić bez większego problemu. Oczywiście trzeba zdemontować klawiaturę i wyjąć drążki popychaczy oraz odkręcić blachę osłonową przy rurkach popychaczy. Rurki wciskamy przy pomocy np klucza płaskiego (rozmiar 17lub18) i jak wyjdą z głowicy to bez problemu można je odchylić. Montaż jest nieco trudniejszy, trzeba zablokować sprężynę w pozycji ściśniętej przy pomocy sznurka czy drucika, po założeniu rurki na miejsce zwalniamy naciąg sprężyny i gotowe
-
Skoro leżą ugorem 10 lat to dopłat nie będzie. Cytat ze strony agencji: Do jednolitej płatności obszarowej kwalifikują się grunty rolne, które były utrzymywane w dobrej kulturze rolnej na dzień 30 czerwca 2003 r. Do gruntów rolnych zalicza się użytki rolne obejmujące: grunty orne, trwałe użytki zielone, trwałe plantacje oraz ogródki przydomowe. Powierzchnia referencyjna ustalona dla jednolitej płatności obszarowej wynosi 14 337 000 ha
-
Tak to wygląda w ciągniku[/img]
-
Chodzi oczywiście o silnika Deutza, konkretnie 4-ro cylindrowy, Te rurki mają sprężyny na dole, oczywiście są uszczelnienia i w bloku i w głowicy. Problem z demontażem głowic jest taki, że należałoby chyba dać nową uszczelkę pod głowicę i tu jest problem, bo ponoć występuje ona w kilku grubościach i nie wiadomo przed demontażem jaką kupić. Niestety w pierwszym lepszym sklepie ich nie dostanę, trzeba wysyłkowo albo jechać te 70 km w jedną stronę... Może jutro zrobię zdjęcia dla lepszego zobrazowania... Pozdrawiam
-
Panowie, czy jest możliwa wymiana osłony drążka popychacza bez demontażu głowicy? Chodzi o silniki chłodzone powietrzem serii xFL912. Mam pękniętą jedną rurkę i trochę leci olej i zastanawiam się czy po zdemontowaniu drążka popychacza dałoby się ją wcisnąć w dół i wyciągnąć na bok
-
jaworaski a jaki producent jest tej pompy? Przydałoby się też jej oznaczenie. Co do ciśnienia to nie za bardzo rozumiem, przecież zawór ciśnieniowy jest w rozdzielaczu więc nie wiem jak zmiana typu pompy może zmienić ciśnienie bez ruszania wspomnianego zaworu...
-
Kolego, nie widzę podstaw dla twojego zdziwienia. Przecież w zeszłym roku należało tego typu uprawy opisywać na załącznikach graficznych...
-
Kolego, swoje rady typu: powinieneś zachować dla siebie. Jeśli lekarz orzecznik stwierdzi uszczerbek na zdrowiu to ubezpieczony otrzyma odszkodowanie-470PLN za 1%. Nie jest to może duża kwota, ale i w ZUSIE nie ma więcej.. Najlepiej to nie ulegać wypadkom, ale różnie w życiu bywa...
-
Wcale nie muszą być pęknięte. Wystarczy jak pęknie ta gumowa rura co doprowadza powietrze z filtra do silnika. Jak ciągnik popracuje parę godzin, zwłaszcza w kurzu to efekt gotowy... U mnie wystarczyła tylko wymiana tłoków i pierścieni w silniku oraz wymiana pierścieni w sprężarce. Zrobiłem około 800mth i jest ok, ale tę rurę to trzeba zapobiegawczo wymieniać co parę lat, jest pod maską i niestety trudno dostrzec jak się rozpadnie, zresztą solidna nie jest...
-
Dzięki za odpowiedź, trochę źle zrozumiałem z tymi trzema walcami i stąd wynikło te 5litrów, ale teraz wszystko jasne... Czy ta farba jest dostępna w kolorze czerwonym, bo by się ładnie komponowało z resztą prasy. Druga sprawa-dajesz jakiś podkład pod tą farbę? Rozumiem, że posiadasz Kolego też RP 12. Czy wymieniałeś już łańcuchy napędu walców i czy można kupić lepsze niż ta chińszczyzna za niecałe 30 PLN za metr? Szukam również w rozsądnej cenie rolki ramienia podbieraka (jest ich 5 sztuk)-wymiary łożyska to: średnica wewn. 12mm, zewn. 35mm, szerokość 15mm Pozdrawiam.
-
W mojej prasie walce są dwóch rodzai. Większość jest z takiej blachy jak np pomosty w trzydziestce (chyba z takiej samej blachy są walce w claasach). Z 5 walców jest pokryte trochę inną ale też ryflowaną blachą (ma takie wypustki). Jeden walec, ten wciągający sznurek jest gładki. Czyli do pomalowania wszystkich będzie potrzeba z 5 litrów farby? Ile dni musi schnąć przed robotą? Pozdrawiam.
-
Jak długo wytrzymuje ta farba, tzn ile bali można zrobić? Czy wystarczy jedna warstwa farby i ile litrów wychodzi na to malowanie? Pozdrawiam.
-
Kolego, przemyśl to jeszcze, jesteś w błędzie... A wracając do tematu to w wielu ciągnikach i samochodach koło talerzowe jest przykręcane właśnie śrubami, oczywiście utwardzanymi, często o twardości 12.9 i nic się nie odkręca ani nie ścina... Pozdrawiam.