
wjmarcia
Members-
Liczba zawartości
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
wielkopolska
-
Kolego jedna 12v około 100Ah starczy. jeżdże tak już 5 rok, a wielkości jest jednego 6v, a drugą skrzynke masz wolną.
-
http://www.agrofoto.pl/forum/Schemat-instalacji-Bizon-Z058-t9673.html tutaj jest schemat
-
Koledzy Rafik i Miron dziękuje za podjęcie tematu. Ja w poście napisałem "przełącznik",czyli po przełączeniu czy przyciśnięciu podaje cały czas napięcie aż do momentu wyłączenia, a sprawa żarówki w szereg miała na celu zabezpieczenie cewki elektrozaworu przed nadmiernym prądem, bo podobno, a nie mam tego sprawdzonego autotronik obniża napięcie po "złapaniu" elektrozaworu. Ale jeżeli piszecie że są modele ferdków z bezpośrednim sterowaniem z przycisku to chyba nie byłoby trzeba ograniczać tego prądui zawór sie nie spali. po co chcesz kombinowac z innymi przełącznikami kiedy wystarczy dołozyc kilka rzeczy spiąc kilka przewodów z oryginalnej ilstalacji i masz wszystko jak w oryginale na starych podzepołach. Wszystko może dizłac jak przed awarią a koszt takiej naprawy to max 15 zł, po co szpecic wnetrze kabiny jakimis nieoryginalnymi przełacznikami a taka przeróbak jest prosta i pewna. Rafik masz racje, ale w chwili obecnej jest duży wybór różnych przełączników czy przekaźników i każdy coś dobierze co mu pasuje. Chciałem robić ten układ z żarówką ale tylko w celu ograniczenia prądu na zaworze, ale jeżeli macie to przetestowane że działa poprawnie po podaniu napięcia i nie trzeba nic ograniczać to zasile go bezpośrednio. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
-
Koledzy Rafik i Miron dziękuje za podjęcie tematu. Ja w poście napisałem "przełącznik",czyli po przełączeniu czy przyciśnięciu podaje cały czas napięcie aż do momentu wyłączenia, a sprawa żarówki w szereg miała na celu zabezpieczenie cewki elektrozaworu przed nadmiernym prądem, bo podobno, a nie mam tego sprawdzonego autotronik obniża napięcie po "złapaniu" elektrozaworu. Ale jeżeli piszecie że są modele ferdków z bezpośrednim sterowaniem z przycisku to chyba nie byłoby trzeba ograniczać tego prądui zawór sie nie spali.
-
Pawelmf poprostu autotronic nie będzie sterował tą funkcją, będziesz sterował ją ty, tzn przełącznikiem załączać i wyłączać bezpośrednio elektrozawór. Miron doradź czy sterować bezpośrednio 12v czy(jak zauważyłem na forum) przez żarówkę, a jeżeli tak to jakiej mocy dać w szereg.
-
Witam wszystkich i proszę o poradę. W MF 3060 nie działa blokada kół. Napięcie z przycisku wchodzi na autotronik, ale nic nie wychodzi na elektrozawór. Proszę o poradę, czy to uszkodzony autotronik czy może coś go blokuje. Pozostałe funkcje którymi steruje autotronik działają poprawnie.
-
Na rozdzielaczu jest korek na klucz 24mm w to miejsce należy zamontować wyjście( rurkę z szybko złączem ). Z boku rozdzielacza mam na klucz 24mm niby taki kapturek lub śrube, ale mam go zaplombowane do rurki wychodzącej na błotnik. Ta śruba znajduje się z boku po przeciwnej stronie suwaka. Czy mam sie wpiąć w to miejsce, czy szukać innej śruby. te dwie rurki ktore szły do rozdzielacza na błotniku [ na koncusa wezyki] trzeba wykrecic i zastopic lącznikiem ktury trzeba dokupic ido sruby na wierzchu rozdzielacza załozyc rurke z gniazdem tam u góry jest jeden kork ktory ma gwint 18x1,5. Mówisz o tej śrubie(korku) z góry, który jest bezpośrednio przy rurce wychodzącej na wężyk i jest na klucz 19mm?
-
Na rozdzielaczu jest korek na klucz 24mm w to miejsce należy zamontować wyjście( rurkę z szybko złączem ). Z boku rozdzielacza mam na klucz 24mm niby taki kapturek lub śrube, ale mam go zaplombowane do rurki wychodzącej na błotnik. Ta śruba znajduje się z boku po przeciwnej stronie suwaka. Czy mam sie wpiąć w to miejsce, czy szukać innej śruby.
-
Dziękuje za informacje i pozdrawiam.
-
Witam. Już kiedyś ten temat poruszałem, ale teraz jestem zmuszony go zrealizować. Mam uszkodzony zawór od załączania szybkozłączy na błotniku i musze go zlikwidować. Rozumiem, że te dwa wężyki co wychodzą na błotnik muszę połączyć ze sobą. Doradźcie w które miejsce podłączyć na rozdzielaczu szybkozłącze aby nim sterować środkowym położeniem dźwigni od podnośnika.
-
Koseś to nie może być zwykły wyłącznik czy wykręcenie bezpieczników. Musisz całkowicie przerwać zasilanie włącznie z przewodem neutralnym, inaczej możesz posłać w sieć napięcie z agregatu a czym to grozi nie musze tłumaczyć.
-
Miałem to samo co Wy. poszedłem na łatwizne i z cieniutkiej blaszki z puszki po piwie zrobiłem tulejke na wałek i zamontowałem. Jade już 3 rok i zero wycieku
-
Dzięki za podpowiedzi zrobie tak jak piszecie. Jutro zabieram sie do pracy.
-
Robiłem pomiary i wyszło że silnik będzie brał około 20A i chyba założe włącznik np siłowy 32A. Styk przekaźnika mógłby nie wytrzymać.
-
Damian 9871 dzięki za info. też myślałem żeby podciągnąć prosto od aku, tylko nie wiem w jaki sposób załączać, czy jakimś "mocnym" włącznikiem czy jakimś wyłącznikiem krańcowym od dźwigni hederu.