Skocz do zawartości

wjmarcia

Members
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    wielkopolska
  1. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-360

    Kolego jedna 12v około 100Ah starczy. jeżdże tak już 5 rok, a wielkości jest jednego 6v, a drugą skrzynke masz wolną.
  2. http://www.agrofoto.pl/forum/Schemat-instalacji-Bizon-Z058-t9673.html tutaj jest schemat
  3. wjmarcia

    Wszystko o Massey Ferguson

    Koledzy Rafik i Miron dziękuje za podjęcie tematu. Ja w poście napisałem "przełącznik",czyli po przełączeniu czy przyciśnięciu podaje cały czas napięcie aż do momentu wyłączenia, a sprawa żarówki w szereg miała na celu zabezpieczenie cewki elektrozaworu przed nadmiernym prądem, bo podobno, a nie mam tego sprawdzonego autotronik obniża napięcie po "złapaniu" elektrozaworu. Ale jeżeli piszecie że są modele ferdków z bezpośrednim sterowaniem z przycisku to chyba nie byłoby trzeba ograniczać tego prądui zawór sie nie spali. po co chcesz kombinowac z innymi przełącznikami kiedy wystarczy dołozyc kilka rzeczy spiąc kilka przewodów z oryginalnej ilstalacji i masz wszystko jak w oryginale na starych podzepołach. Wszystko może dizłac jak przed awarią a koszt takiej naprawy to max 15 zł, po co szpecic wnetrze kabiny jakimis nieoryginalnymi przełacznikami a taka przeróbak jest prosta i pewna. Rafik masz racje, ale w chwili obecnej jest duży wybór różnych przełączników czy przekaźników i każdy coś dobierze co mu pasuje. Chciałem robić ten układ z żarówką ale tylko w celu ograniczenia prądu na zaworze, ale jeżeli macie to przetestowane że działa poprawnie po podaniu napięcia i nie trzeba nic ograniczać to zasile go bezpośrednio. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
  4. wjmarcia

    Wszystko o Massey Ferguson

    Koledzy Rafik i Miron dziękuje za podjęcie tematu. Ja w poście napisałem "przełącznik",czyli po przełączeniu czy przyciśnięciu podaje cały czas napięcie aż do momentu wyłączenia, a sprawa żarówki w szereg miała na celu zabezpieczenie cewki elektrozaworu przed nadmiernym prądem, bo podobno, a nie mam tego sprawdzonego autotronik obniża napięcie po "złapaniu" elektrozaworu. Ale jeżeli piszecie że są modele ferdków z bezpośrednim sterowaniem z przycisku to chyba nie byłoby trzeba ograniczać tego prądui zawór sie nie spali.
  5. wjmarcia

    Wszystko o Massey Ferguson

    Pawelmf poprostu autotronic nie będzie sterował tą funkcją, będziesz sterował ją ty, tzn przełącznikiem załączać i wyłączać bezpośrednio elektrozawór. Miron doradź czy sterować bezpośrednio 12v czy(jak zauważyłem na forum) przez żarówkę, a jeżeli tak to jakiej mocy dać w szereg.
  6. wjmarcia

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam wszystkich i proszę o poradę. W MF 3060 nie działa blokada kół. Napięcie z przycisku wchodzi na autotronik, ale nic nie wychodzi na elektrozawór. Proszę o poradę, czy to uszkodzony autotronik czy może coś go blokuje. Pozostałe funkcje którymi steruje autotronik działają poprawnie.
  7. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-330

    Na rozdzielaczu jest korek na klucz 24mm w to miejsce należy zamontować wyjście( rurkę z szybko złączem ). Z boku rozdzielacza mam na klucz 24mm niby taki kapturek lub śrube, ale mam go zaplombowane do rurki wychodzącej na błotnik. Ta śruba znajduje się z boku po przeciwnej stronie suwaka. Czy mam sie wpiąć w to miejsce, czy szukać innej śruby. te dwie rurki ktore szły do rozdzielacza na błotniku [ na koncusa wezyki] trzeba wykrecic i zastopic lącznikiem ktury trzeba dokupic ido sruby na wierzchu rozdzielacza załozyc rurke z gniazdem tam u góry jest jeden kork ktory ma gwint 18x1,5. Mówisz o tej śrubie(korku) z góry, który jest bezpośrednio przy rurce wychodzącej na wężyk i jest na klucz 19mm?
  8. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-330

    Na rozdzielaczu jest korek na klucz 24mm w to miejsce należy zamontować wyjście( rurkę z szybko złączem ). Z boku rozdzielacza mam na klucz 24mm niby taki kapturek lub śrube, ale mam go zaplombowane do rurki wychodzącej na błotnik. Ta śruba znajduje się z boku po przeciwnej stronie suwaka. Czy mam sie wpiąć w to miejsce, czy szukać innej śruby.
  9. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-330

    Dziękuje za informacje i pozdrawiam.
  10. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-330

    Witam. Już kiedyś ten temat poruszałem, ale teraz jestem zmuszony go zrealizować. Mam uszkodzony zawór od załączania szybkozłączy na błotniku i musze go zlikwidować. Rozumiem, że te dwa wężyki co wychodzą na błotnik muszę połączyć ze sobą. Doradźcie w które miejsce podłączyć na rozdzielaczu szybkozłącze aby nim sterować środkowym położeniem dźwigni od podnośnika.
  11. wjmarcia

    Agregart prądotwórcze.

    Koseś to nie może być zwykły wyłącznik czy wykręcenie bezpieczników. Musisz całkowicie przerwać zasilanie włącznie z przewodem neutralnym, inaczej możesz posłać w sieć napięcie z agregatu a czym to grozi nie musze tłumaczyć.
  12. wjmarcia

    Wszystko o Ursus C-360

    Miałem to samo co Wy. poszedłem na łatwizne i z cieniutkiej blaszki z puszki po piwie zrobiłem tulejke na wałek i zamontowałem. Jade już 3 rok i zero wycieku
  13. Dzięki za podpowiedzi zrobie tak jak piszecie. Jutro zabieram sie do pracy.
  14. Robiłem pomiary i wyszło że silnik będzie brał około 20A i chyba założe włącznik np siłowy 32A. Styk przekaźnika mógłby nie wytrzymać.
  15. Damian 9871 dzięki za info. też myślałem żeby podciągnąć prosto od aku, tylko nie wiem w jaki sposób załączać, czy jakimś "mocnym" włącznikiem czy jakimś wyłącznikiem krańcowym od dźwigni hederu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...