
andrzej.lud
Members-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
Do pietrucha: Ja w swojej renówce dałem dotoczyć dodatkową szajbę przykręcaną do koła pasowego na wale. Zrobiłem tak aby nie zakładac wspólnie sprężarki i pompy wody bo wtedy pompa może siąść.
-
Dzwignia z lewej strony pod kierownicą jest od wyspszęglania wom bardzo przydatne. Ja w swojej reni wymieniałem uszczelkę pod głowicą mam jeszcze do wymiany końcówki wtrysku ale prawdopodobnie będą pasować od 360 3p
-
Do andrzejbuki: Dzięki za informację zgadza się sprawdziłem 1000obr jest do tyłu zależnych jeszcze nie sprawdzałem ale pewnie będzie jak piszesz . Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie gdzie zaopatrujesz sie w jakieś części . Ja też jestem z kuj-pom a najbliższy sklep znam w Starozrebach jak masz inny namiar to byłbym wdzięczny .
-
Witam wszystkich użytkowników ciągników reno .Miał bym prośbę odnośnie informacji na temat wałka WOM . Podobno są dwie prędkości a ja ni diabła nie wiem gdzie sie je przestawia. Bym był wdzięczny gdyby ktoś mi pomógł. Mam ciągnik ze skrzynią 12+12 z dzwigniami między nogami. Z góry dziękuje za poradę.
-
Do Thades: Dobrze zrobiłeś że zrezygnowałeś z kupna tej renówki jeżeli była grzebana to lepiej odpuścić.ą co do skrzyni biegów to raczej powinna być synchro. Co do cen to podam ci ceny przykładowe z mojego regionu (kuj-pom) z dzisiejszych ANONSÓW : 65-32 92r 24500 , 90km 4x4 83r 24700 , 145 14TX 85r 29500 , 14514 87r 36000 , 11314 83r 26000 . Ta więc ceny nie są takie straszne.
-
Do Thades: Silniki w renówkach nie jest taki sam jak w fendach lecz z tej samej fabryki i tego samego typu.Różnią się pompą wtryskową ( w renówkach jest rotacyjna ) i minimalnie pojemnością. Co do0 skrzyni biegów to sam nie mam pojęcia jakiego jest producenta lecz podejrzewam że ZF lub innego niemieckiego producenta. Mam nadzieje że inni użytkownicy tego ciągnika w tym ci pomogą. Co do przedniego napędu to omijaj ciągniki bez niego !!!!!!!!!!
-
Jeśli chodzi o skrzynie biegów to jeszcze nie wymagała obsługi a swoje lata ma (prawdopodobnie musiała przejść jakiś gruntowny remont) . Problem mam z dzielnikiem oleju w hydraulice (dzieli olej na dwa rozdzielacze) cho nie wiem czy czasem to nie wina pompy oleju a to wydatek będzie sięgać 1,5-2 tyś.zł lecz to kwestia sprawdzenia . Co do rodzaju oleju w skrzyni biegów to na bank że hydrauliczno-przekładniowy jaki to nie wiem gdyż jest to ciągnik sprowadzony to nikt nie wie co jest w środku .Skrzynia jest zwykła synchronizowana bez żadnych bajerów(rocznik 78 ).
-
Jeśli chodzi o spalanie to jest dość umiarkowane ale jest to chyba związane z rodzajem pompu wtryskowej. Ja mam model 1181-4 jest to stara renówka ma około 120km ,do silnika wchodzi jakieś 12-13 litró oleju (stosuje TURDUS nie wiem jak w młodszych). Miałem wcześnie forszaja i renówka wydaje się oszczędniejsza ale to jest chyba związane z większą mocą i oczywiście z większa wydajnością.
-
ktoś sie pytał o ceny do silnika to powiem że nie są tanie bo to silnik MWM czyli FENDT . Niewiem czy się opłaca kupowac ciągnik z zamiarem kapitalnej naprawy silnika . Co wiem te ciągniki mają naprawde trwałe silniki. Ja mam 6-garową renówkę z 78r i na sezon dolewam góra 3-4 litry oleju do silnika. A co do części do silnika to widziałem w necie komplety naprawcze do MWM za 600zł ,może ktoś widział taniej.
-
21 ornej RENAULT 1181-4 URSUS C-355 agregat aktywny+siewnik przyczepy 6t i 3t opryskiwacz zaczepiany "SLEZA" prasa do słomy K-442 talerzówka 3m radziecka cyklop pług 5skib brony 20x5 rozsiewacz lejek i takie tam pierdoły