Skocz do zawartości

Rdosław

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Rawicz
  1. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    czy ma ktos instrukcję do MF 355 .Potrzebowalbym bardzo.....
  2. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    mam pytanko czy ktos posiada instrukcje do mf 355????
  3. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam!!! Wielkie dzieki... Pozdrawiam=]
  4. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    mam pytanko..... jesli kupuje ciagnik od goscia co kupil go z zagranicy[nie bedacy zarejestrowany] to jak chcialbym nim do jechac do domu to czy musiealbym miec jakies papiery na przejazd po drodze publicznejj????a gdy bede chcial go zarejestrowac to placi sie za niego jakis podadek od tego ciagnika...
  5. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    a to katalog bys mi wyslal poczta czy masz na komputerze i bys mi wyslal i ile by to kosztowalo????
  6. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    ale do tego MF355 co ma turbine....????jak tak to odezwe sie na twojaj poczte.....
  7. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    witam a mialbys cos na temat MF 355 ???bardzo bym prosil....
  8. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    CZY KTOŚ POWIE MI WIĘCEJ O MF 355 Z TURBINĄ I PÓŁ BIEGAMI WTYM CIĄGNIKU . CZY N JEST TO DOBRA MASZYNA I WARTA KUPNA.
  9. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    czy mial ktos juz do doczynienia z MF 355????
  10. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    a ty posiadasz jaki traktor????
  11. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    to fak ze zetory maja komfortowa kabine ale slyszalem ze duzo pala pod wzgledem fergusonow.....sam siezastanawiam ktory kupic czy ten 5211 albo mf355
  12. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    a jeszcze jedno ktory jjjest lepszy waszm zdaniem zetor 5211 czy mf 355...to ze zetor jes silniejszy to wiem ale ktory by byl lepszy????
  13. Rdosław

    Wszystko o Massey Ferguson

    co sadzicie o MF 355????mam zamiar go kupic ale nie wiem czy to dobry ciagnik....a jeszcze jedno nie posiada on pneumatyki czy ktos juz zakladal????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...