Skocz do zawartości

bogdan28

Members
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Lębork
  • OCCUPATION
    inżynier mechanik
  1. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Jeżeli chodzi o półosie do zwolnic, to te produkowane obecnie mają dłuższy gwint i nakręca się tam dwie nakrętki. Wymienić trzeba również pokrywkę, bo stara jest za płytka
  2. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Kupułem w zeszłym roku na jesieni barumy radialne - 900zł/szt w handlopexie, dowóz gratis. Facet mi oferował good yeary diagonalne za 740zł. Polskich nie sprzedają (mieli reklamacje).
  3. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Drogi przyjacielu, zanim coś o czymś napiszesz, bądź łaskaw poczytać trochę, chociażby na tym forum. Przejrzyj 3 strony wstecz i dowiesz się na czym polega różnica w zwolnicach
  4. bogdan28

    Myjki ciśnieniowe

    A Co do myjki, może warto kupić w Lidlu za 666zł, 3 lata gwarancji. Coś nie tak albo nie podoba Ci się, oddajesz i dostajesz zwrot kasy (musisz mieć paragon i jakiś powód zwrotu, którego nie sprawdzą, no bo jak).
  5. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Jest szybsza (a przynajmniej była) od 355 mojego wujasa, zanim ten nie zmienił jednej zwolnicy. Trochę dziwna sprawa, bo przed wymianą jego 355 była mulasta jak 902 a po wymianie daje jak 4011. Z tego wniosek, że już wcześniej miała wstawioną jedną zwolnicę od 4011. Ta jego 355 jest z 1974r. Nie sądzę aby fabrycznie fabrycznie mogło dojść do pomyłki w zwolnicach, ale znając mojego wujasa i jego niezbyt tęgi łeb, musiał już wcześniej kombinować coś ze zwolnicami, ale gdy go spytać to nie przypomina sobie takiej sytuacji
  6. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    A jakie ciśnienie masz obecnie?? Gdy masz dobry układ hydrauliczny, ciśnienie powinno dochodzić do 15MPa (przy takim puszczają zawory bezpieczeństwa). Jeżeli wyrotka za wolno się podnosi to nie ma to związku z ciśnieniem a z wydatkiem pompy. No chyba, że dźwigasz ciężary znacznie przekraczające ładowność tej wywrotki, wtedy musisz mieć większe ciśnienie ale konstrukcja ramy może nie wytrzymać. Napisz coś więcej, jaki masz problem.
  7. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Rozwodzicie się nad sprawdzaniem końcówek ale po co. Jeżeli ktoś się na tym nie zna to i tak nic mu nie pomoże. Straty w zużyciu paliwa spowodowane jazdą na chociażby lekko przytkanych końcówkach są dużo większe niż wymiana wszystkich na nowe gdy są jakieś problemy. A jak chcecie sprawdzić ciśnienie wtrysku, też na słuch?? Czy macie jakiś problem z wykręceniem wszystkich wtryskiwaczy? Jeżeli nie chcecie czy nie możecie zawieżć ich do najbliższej bazy PKS celem sprawdzenia (i na piwo albo dwa trzeba dać) to przykręćcie je do rurek i przekonajcie się naocznie, która jak podaje.
  8. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Raczej nie, od wielu lat w sprzedaży są tylko filtry nowego typu, starych nie uświadczysz
  9. bogdan28

    Ciągniki Ursus

    Sprawdź na allegro, tam niektóre z zetorów 6 nie mają tłumika tylko rurę. Tłumik ma zmniejszać poziom hałasu a przy okazji dławi wypływ spalin co nie jest potrzebne wolnoobrotowym dieslom
  10. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    [quote name="Macin2 Nie mam konkretnych danych teoretycznych ale mam za to dane praktyczne bo już ten temat nie raz przerabiałem(nawet sam posiadam ursusa c-4011 1965r' date='c-355 1972r,i c-360 1976r).mów co chcesz ale c-360 nie ma polotów w prędkości do c-4011 i c-355[/quote] A mam do Ciebie pytanie. Czy Twoja 4011 jest szybsza od 355 (oczywiście przy tych samych obrotach silnika)??
  11. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Ja niczego takiego nie twierdzę, to ty stwierdziłeś, że nie są identyczne i w dodatku , że różnią się tylko wałkiem atakującym. Spytałem, czy masz na to jakieś dane, jeżeli nie to trudno. Może masz po prostu zwolnice od 4011 w swoim 355. Jeżeli różniłyby się tylko wałkiem atakującym, to musiałby istnieś 3 różne obudowy zwolnic ze względu na różne odległości między osiami kół zębatych - dla 4011 dla 355 i 360. Z tego co wiem, w agromie dostępne są tylko dwa rodzaje obudów, co raczej wyklucza rozwiązanie, o którym piszesz.
  12. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Dla łatwego zobrazowania różnicy prędkości przy 2000 obr/min 4011 jedzie 10 km/h, 360 tylko 9 km/h (dokładnie 9,01)
  13. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Kolego Macin2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że 355 ma na małym kole w zwolnicy 1 ząb więcej? Czy dysponujesz instrukcją do tego ciągnika mówiącą o przełożeniu zwolnicy? Wiem na pewno, że 4011 ma na małym kole 12 zębów, na dużym zaś 55 (przełożenie 4,5833 wg instrukcji), 360 ma odpowiednio 11 i 56 (5,0909). Jeżeli masz dane do 355, to je podaj.
  14. bogdan28

    Wszystko o Ursus C-360

    Z tą mocą 4011 i 360 to nie do końca prawda. W instrukcji 4011 podają moc 42KM na haku. Nie wiem jaka jest definicja mocy na haku, ale domyślam się że chodzi o moc silnika pomniejszoną o sprawność przekładni (skrzynia, zwolnice, tylni most) i dlatego jest mniejsza od mocy nominalnej silnika (bo taką podaje się dla 360). Tak więc różnic w wałku rozrządu też nie ma. 4011 ma szybsze w stosunku do 355 i 360 zwolnice. 355 były produkowane z okrągłą osią przednią a silnik miał odśrodkowy filtr oleju (jak w 385).
  15. bogdan28

    Ciągniki Ursus

    CHYBA TO NORMALNE, ŻE JEŻELI PRZESTANIE SIĘ DŁAWIĆ WYLOT SPALIN TO SILNIK CIĄGNIKA ZYSKA NA MOCY!!! W dwusuwach i silnikach wysokoobrotowych ważne jest przepłukiwanie zwrotne i podsysanie mieszanki przez ulatujące spaliny z wykorzystaniem zjawisk falowych ale to już inna bajka (tam konieczny jest tłumik i to odpowiednio skonstruowany)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...