
bogdan28
Members-
Liczba zawartości
74 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Lębork
-
OCCUPATION
inżynier mechanik
-
Jeżeli chodzi o półosie do zwolnic, to te produkowane obecnie mają dłuższy gwint i nakręca się tam dwie nakrętki. Wymienić trzeba również pokrywkę, bo stara jest za płytka
-
Kupułem w zeszłym roku na jesieni barumy radialne - 900zł/szt w handlopexie, dowóz gratis. Facet mi oferował good yeary diagonalne za 740zł. Polskich nie sprzedają (mieli reklamacje).
-
Drogi przyjacielu, zanim coś o czymś napiszesz, bądź łaskaw poczytać trochę, chociażby na tym forum. Przejrzyj 3 strony wstecz i dowiesz się na czym polega różnica w zwolnicach
-
A Co do myjki, może warto kupić w Lidlu za 666zł, 3 lata gwarancji. Coś nie tak albo nie podoba Ci się, oddajesz i dostajesz zwrot kasy (musisz mieć paragon i jakiś powód zwrotu, którego nie sprawdzą, no bo jak).
-
Jest szybsza (a przynajmniej była) od 355 mojego wujasa, zanim ten nie zmienił jednej zwolnicy. Trochę dziwna sprawa, bo przed wymianą jego 355 była mulasta jak 902 a po wymianie daje jak 4011. Z tego wniosek, że już wcześniej miała wstawioną jedną zwolnicę od 4011. Ta jego 355 jest z 1974r. Nie sądzę aby fabrycznie fabrycznie mogło dojść do pomyłki w zwolnicach, ale znając mojego wujasa i jego niezbyt tęgi łeb, musiał już wcześniej kombinować coś ze zwolnicami, ale gdy go spytać to nie przypomina sobie takiej sytuacji
-
A jakie ciśnienie masz obecnie?? Gdy masz dobry układ hydrauliczny, ciśnienie powinno dochodzić do 15MPa (przy takim puszczają zawory bezpieczeństwa). Jeżeli wyrotka za wolno się podnosi to nie ma to związku z ciśnieniem a z wydatkiem pompy. No chyba, że dźwigasz ciężary znacznie przekraczające ładowność tej wywrotki, wtedy musisz mieć większe ciśnienie ale konstrukcja ramy może nie wytrzymać. Napisz coś więcej, jaki masz problem.
-
Rozwodzicie się nad sprawdzaniem końcówek ale po co. Jeżeli ktoś się na tym nie zna to i tak nic mu nie pomoże. Straty w zużyciu paliwa spowodowane jazdą na chociażby lekko przytkanych końcówkach są dużo większe niż wymiana wszystkich na nowe gdy są jakieś problemy. A jak chcecie sprawdzić ciśnienie wtrysku, też na słuch?? Czy macie jakiś problem z wykręceniem wszystkich wtryskiwaczy? Jeżeli nie chcecie czy nie możecie zawieżć ich do najbliższej bazy PKS celem sprawdzenia (i na piwo albo dwa trzeba dać) to przykręćcie je do rurek i przekonajcie się naocznie, która jak podaje.
-
Raczej nie, od wielu lat w sprzedaży są tylko filtry nowego typu, starych nie uświadczysz
-
Sprawdź na allegro, tam niektóre z zetorów 6 nie mają tłumika tylko rurę. Tłumik ma zmniejszać poziom hałasu a przy okazji dławi wypływ spalin co nie jest potrzebne wolnoobrotowym dieslom
-
[quote name="Macin2 Nie mam konkretnych danych teoretycznych ale mam za to dane praktyczne bo już ten temat nie raz przerabiałem(nawet sam posiadam ursusa c-4011 1965r' date='c-355 1972r,i c-360 1976r).mów co chcesz ale c-360 nie ma polotów w prędkości do c-4011 i c-355[/quote] A mam do Ciebie pytanie. Czy Twoja 4011 jest szybsza od 355 (oczywiście przy tych samych obrotach silnika)??
-
Ja niczego takiego nie twierdzę, to ty stwierdziłeś, że nie są identyczne i w dodatku , że różnią się tylko wałkiem atakującym. Spytałem, czy masz na to jakieś dane, jeżeli nie to trudno. Może masz po prostu zwolnice od 4011 w swoim 355. Jeżeli różniłyby się tylko wałkiem atakującym, to musiałby istnieś 3 różne obudowy zwolnic ze względu na różne odległości między osiami kół zębatych - dla 4011 dla 355 i 360. Z tego co wiem, w agromie dostępne są tylko dwa rodzaje obudów, co raczej wyklucza rozwiązanie, o którym piszesz.
-
Dla łatwego zobrazowania różnicy prędkości przy 2000 obr/min 4011 jedzie 10 km/h, 360 tylko 9 km/h (dokładnie 9,01)
-
Kolego Macin2. Na jakiej podstawie twierdzisz, że 355 ma na małym kole w zwolnicy 1 ząb więcej? Czy dysponujesz instrukcją do tego ciągnika mówiącą o przełożeniu zwolnicy? Wiem na pewno, że 4011 ma na małym kole 12 zębów, na dużym zaś 55 (przełożenie 4,5833 wg instrukcji), 360 ma odpowiednio 11 i 56 (5,0909). Jeżeli masz dane do 355, to je podaj.
-
Z tą mocą 4011 i 360 to nie do końca prawda. W instrukcji 4011 podają moc 42KM na haku. Nie wiem jaka jest definicja mocy na haku, ale domyślam się że chodzi o moc silnika pomniejszoną o sprawność przekładni (skrzynia, zwolnice, tylni most) i dlatego jest mniejsza od mocy nominalnej silnika (bo taką podaje się dla 360). Tak więc różnic w wałku rozrządu też nie ma. 4011 ma szybsze w stosunku do 355 i 360 zwolnice. 355 były produkowane z okrągłą osią przednią a silnik miał odśrodkowy filtr oleju (jak w 385).
-
CHYBA TO NORMALNE, ŻE JEŻELI PRZESTANIE SIĘ DŁAWIĆ WYLOT SPALIN TO SILNIK CIĄGNIKA ZYSKA NA MOCY!!! W dwusuwach i silnikach wysokoobrotowych ważne jest przepłukiwanie zwrotne i podsysanie mieszanki przez ulatujące spaliny z wykorzystaniem zjawisk falowych ale to już inna bajka (tam konieczny jest tłumik i to odpowiednio skonstruowany)