Skocz do zawartości

rafik256

Members
  • Liczba zawartości

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    potrzebuje porady dotyczącej zakupu końcówek wtryskiwaczy do MF 3090 z silnikiem A6.354. Jakiego producenta polecacie?? Jeżeli ktoś podrzuciłby jeszcze jakie numery mają polecane przez niego końcówki to będę bardzo wdzięczny. P.S. jakie powinno wyć ciśnienie??
  2. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    a którym przekaźniku niby ja pisze?? z tego co mi wiadomo jest tylko jeden kóty odpowiada za zasilanie EHR po uruchomieniu silnika. Znajduje się on na płycie głównej panelu sterującego EHR. Płyta znajduje się w czarnej puszce pod całym kokpitem EHR.
  3. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    te kontroli nie pokazują błędów. to po prosu świadczy o tym ze masz wypalone styki na przekaźniku. Kiedy gasisz ciagnik odcinasz zasilanie cewki przekaźnika i styki się rozchodzą. po ponownym zapaleniu styki sie zwieraja i dają zaslianie na EHR. jednak przy najmniejszym obciążeniu czyli ruszeniu przełącznikiem góra-dół wypalone styki dają ponownie znać o sobie bo daja napięcie o zbyt małym natężeniu ni EHR sie wyłacza. Sygnałem tego jest mrugniecie kontrolek. Wtedy ty gasisz ciągnik i cały cykl sie powtarza.
  4. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    mirro nie masz racji. ja nie teoretyzuje tylko wiem to z praktyki. Jak zostało napisane to wyskakuje przy rożnych położeniach dźwigni. Zajrzyj jeszcze raz do ej skrzyni przypatrz się uważnie i zrumienisz jak to jest możliwe. @markoyyy napisł że działo się to w w czasie mrozów. Nie sprecyzowła jednego czy jak juz mnieni grupe i zmienia kierunej kazdy w jej obrębie to czy wszystko jest ok. Czy wysakauje jedynie przy zmianie grup?? Poza tym napiał niepreyzyjnie że wyskakuje dzwignia ale czy ona wykonuje ruch?? czy jak ja przytrzymasz to nie wyskoczy??
  5. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    Ja bym nie straszył kolegi remontem. Jest zima i uszczelnienia nie trzymają. Wymiń uszczelnieniai na siłowniku od zmiany grup biegów i go wyreguluj. Dopiero jak to nie pomoże to możesz się zastanowić nad rozbieraniem skrzyni.
  6. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    ja bym prosił do serii 3000 na rafik256@o2.pl
  7. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    mały 85 jeszcze nie udało ci sie sprzedac tego MF-a 6120?? jak sam widziasz kidy mówiłem ze ta kontrola sygnalizuje błedy i może byc potrzebane wizyta serwisu wcale nie kłamałem. gdybys chciał troche bardziej zejśc z ceny juz bym go od ciebie kupił. PS. wbrew pozorom internet nie jest tak obszerny i nawet tutaj mozna sie dośc łatwo spotkać. pozdrawiam
  8. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    Pawlo36 chyba nizbyt dokładnie czytasz co napisałem. Przecież napisałem o zasilaniu ELEKTROMAGNESU PRZEKAŹNIKA na panelu a nie głównym zasilaniu EHR. Poza tym przez jaki przekaźnik przy kierownicy przechodzi główne zasilanie?? Z tego co się orieltuje przewód od akumulatora biegnie bezposrednio do panelu EHR. Według moich informacji zasilanie EHR wyglada tak: poprzez przewód podłaczony do akumulatora prąd jest przekazywany do styku przekaźnika na panelu EHR. Prąd jest tam cały czas. Po uruchomieniu silnika alternator "podaje" prąd na elektromagnes przekaźnika na panelu EHR dzieki czemu dochodzi do zwarcia styków. W tym momencie pojawia sie napiecia na właczniku i EHR jest gotowy do uzycia. Żeby się upewnic że tak jest sprawdzałem schematy i nie widze tam przedstawionych przez ciebie rozwiazań. Poza tym juz 3 razy miałem okazje wymieniać stycznik na panelu dlatego miałem okazję sprawdzić jak to wszystko jest podłaczone.
  9. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    pawlo co rozumiesz przez główny przekażnik??? Jakie według ciebie ma on znaczenie przy zasilaniu EHR??? Człowiek ma problem z EHR i na jego płycie jest przekaźnik włączajacy zasilanie po tym jak alternator zacznie wytwarzać prąd. Zasilenie elektromagnesu przekaźnika właczającego zasilanie EHR jest na tym samym obwodzie co kontrolka ładowania. Jezeli cos żle opisuję to napisz mi jak po kolei jak wygląda droga zasilania elektromagnesu przekaźnika na płycie EHR począwszy od alternatora. Jaka role odgrywaja przekąźniki pod kierownicą???
  10. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    pawlo36 z tego co wiem to przekaznk włączający zasilanie EHR jest na płycie panelu sterującego EHR
  11. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    Zeby wyjąc wałek musisz rozebrać wszystko. Najpierw zwrotnice, półosie, póżniej mechanizm różnicowy i na końcu wałek, który wyjmuje się do srodka.
  12. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    wiem ze łatwo ale nie napisał ze sprawdził a jezeli to zrobił to niech poda cisnienie jakie ma. Napisłem jakia jest najczęstsza przyczyna podobnych objawów. Jezeli nie zauważyłes objawy ustepują kiedy jest zimno a zawór raczej by puszczał zawsze tak samo. poza tym jeżeli zawór jestźle ustawiony to ciśnienie zawsze byłoby za niskie a nie tylko przy zbytnim obciążeniu obwodu. Przecież pompa ciagle daje wyskokie ciśnienie a zawór zawsze itrzymuje je na tym samym poziomi obniżając je. sytuacja się zmienia kiedy nie ma czego obnizac kiedy pompa już nie wyrabia. NIech sprawdzi obwód wyskiego i niskiego ciśnienia. Poda wartości o bedzie wiadomo. W takim razie jak wytłumaczysz niedziałajacy WOM, blokadę itp. ?? nadal uważasz ze to zawór sie ciągle sam przestawia??
  13. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    W takim razie napisz jak używasz tego półbiegu?? Moze przypadkiem włączasz go kiedy ciagnik ma dośc dużą prędkość??
  14. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    Sprawdzałes ciśnienie jakie daje pompa?? To raczej przy pompie trzeba szukac przyczyny a to że po właczeniu kontrolka gaśnie to potwierdza tą hipotezę. PO prostu po właczenu napedu odcinany jest doływ oleju do siłownika w sprzęgle dzieki czemu sa mniejsze straty na obwodach i pompa moze wytworzyc wieksze ciśnienie. Jezeli chodzi o kontrolke i to ze nic nie działa kiedy się świeci to jest jak najbardziej prawidława reakcja autotronic. Tak ma byc. To jest rodzaj zabezpieczenia mechanizmów skrzyni przed uszkodzeniem w przypadku uruchomienia przy niewłaściwym cisnieniu
  15. rafik256

    Wszystko o Massey Ferguson

    Jacek1036 Przyczyna takich objawów są zute uszczelnienia na siłowniku zminay grup biegów. Siłwnik ten znajduje się w deklu przez który wchodza dzwignie zmiany biegów do skrzyni pod tą duza śruba z prawej strony dekla. Jaworaski To że wyskakują ci biegi 1 i 2 nie jest spowodowane tym że spadła ci nakrętak z dolnego wałka. gdyby tak było miłabyś problem z grupa B (o ile taką masz w swojej skrzyni). W twoim przypadku bardziej bym stawiała na zatrzask lub wybierak a one znajdują się w innej części skrzyni niż wspomniana nakrętka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...