Skocz do zawartości

przemes

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • AOL
    8236993
  1. chodziło mi o silnik D-244,sorki pomyłka
  2. Witam Może wie ktoś jak uzyskać 78 KM(tyle ma silnik D-240) z silnika D-242 który to ma 55 KM- belerus 552 E(a miał być MTZ 82-niewiedza kosztuje ),pojemność jak i inne parametry silnika są podobne,ciśnienie na wtryskiwaczach też (170 czegoś tam ),różnią sie jedynie kątem..... ..wtryskiwaczy(nie pamiętam dokładnie "kątem czego" ) Pozdrawiam
  3. Zmiana obrotów WOM jest pod skrzynią biegów, bynajmniej zawsze tam była, może masz jakąś inną wersje. szczerze mówiąc to nie miałem wcześniej kontaktu z mtz-em wiec w kwesti technicznej niezabardzo potrefie sie wypowiedzieć,a mozesz dokładnie opisać jak wygląda ta regulacja obrotów WOM możliwie najprościej. Niedługo pierwsze prace polowe wiec jesli sobie nie bedzie radził w agregacie to wszystko jasne . A może ma ktoś jeszce jakieś pomysły jak sprawdzić moc silnika w sposób wizualny tzn. bez badań stopnia sprężania itp.,może wersje 50 miały np.mniejsze koła albo krutszą maskę,cokolwiek
  4. półbiegi ma a jeśli chodzi o regulacje to jest jakieś pokrętło z lewej strony deski i tam jest coś o obrotach "500-1000" a przynajmniej takie wrażenie odniosłem że to do zmiany obrotów
  5. Stałem sie posiadaczem mtz 82 94r.a przynajmniej tak mi sie wydawało.Kupiłem ciągnik od tzw. "handlarza" który sprowadził ciągnik z Węgrzech,głownie interesował mnie stan ciągnika dlatego nie zwróciłem należytej uwagi na dokumenty ,jak sie pózniej okazało w dowodzie napisane jest że ciągnik ma 37 kW i jest to wersja MTZ 50 tyle że ciągni wygląda zupełnie jak wersja 82 ,ma ktoś jakieś pomysły jak mogę sprawdzić jaka jest to wersja-jakieś cechy różniące te modele,bo jesli faktycznie to model o takiej mocy to trzeba bedzie sprzedać.z góry dzieki za jakiekolwiek rady,pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...