
rafał88
Members-
Liczba zawartości
149 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
Na sprzedaz agregat uprawowo siewny 2,5m wal packera hydropak z siewnikiem amazone d7 cpecjal http://moto.allegro.pl/agregat-uprawowo-siewny-walpackera-siewnik-amazone-i1978229065.html
-
Witam Wszystkich. Mam problem z MF 3070 otoz dokladnie chodzi mi o przyspieszacz(polbiegi) jechalem na zajacu, A+1 dodam ze jechalem po zaoranym z plugiem w gorze, po ujechaniu kilkunastu metrow wlaczylem polbieg, gdy spowrotem chcialem wrocic wyzej juz nie bylo reakcji. Napiecie na elektrozaworze sprawdzone, prad dochodzi jednak nie zalacza, czy moglo cos w skrzyni poleciec?? Dodam ze zadnych zgrzytow, szarpniec nie bylo, do tej pory po wlaczeniu polbiegu, ciagnik zwalnial po kilku czasem nawet kilkunastu sekundach.
-
Mozna wiedziec skad dokladniej jest kolega?? znam sklep gdzie jest duzo szyb, nawet na zamowienie i ceny sa bardzo przystene
-
Wypoleruj kolektory...zwieksz dawke paliwa...zamontuj turbine, chlodnice powietrza...zmien walek rozrzadu...rozwierc blok no i jeszcze mozesz zmniejszyc ciezar kola zamachowego Mysle ze to wystarczy
-
Musze sie przyznac ze nie mam pojecia ile to wszystko wazy...agregat byl zrobiony i poszedl w pole, nie wazylem Kiedy siewnik jest pelny(okolo150kg) i rozlozony do pracy ferdek podnosi do polowy na wolnych obrotach, a zeby wyzej podniosl trzeba troche gazu dac ale naprawde nie mam pojecia ile moze wszystko wazyc.....
-
Kolego Jarki....dokladnie wszystko jak napisales Ferdek jest bez zadnych przerobek i nawet dobrze sobie radzi z uprawowo-siewnym a wiem stad bo......to moj ciagniczek
-
Krotki filmik....prezentujacy MF w akcji http://www.youtube.com/watch?v=wIXoirzdwg4
-
Witam wszystkich Odnosnie zmiany ciagnika z cpaika na MF mysle ze to dobra inwestycja, moze i czesci drozsze, ale napewno nie potrzeba ich tak czesto wymieniac, niektorzy mowia ze MF nadaje sie do lekkich prac tylko, a ja mysle calkowicie inaczej. Sam mam MF255 i c-330 oba ciagniki nie maja najlzej, jednak okres miedzy remontami w ciapku, a ferdku to duza roznica. Jesli zastanawiasz sie nad 235 a 255 ja radzilby 255 roznica cenowa nie jest duza, a napewno te pare koni nie zaszkodzi
-
Święte słowa nie tylko ciapek ale każdy ciągnik wytrzyma tyle ile chce właściciel aby wytrzymał, i w 90 % przebiegi między naprawcze zależą od właściciela i sposobu eksploatowania przez niego sprzętu. Dzięki za życzenia ja również Życzę spokojnych , zdrowych a zarazem wesołych Świat Ciesze ze sie zgadzamy Przytoczylem tylko c-330 ale okresy miedzynaprawcze w zaleznosci od eksploatacji tycza sie wszelkiego rodzaju sprzetu Poza tym najwazniejsze by wlasciciel(uzytkownik) byl zadowolony.A remontowac mozna nawet kilka razy w tygodniu zalezy od gustu Czlowieka Ps. dzieki za zyczonka i zycze wszystkim uzytkownikow PPR wszystkiego najlepszego
-
Malorolny2......doskonale rozumiem Twoje slowa,ale skoro silnik zdrowy jak dzwon raczej nie powinien zbytnio kopcic ani wyrzucac nawet znikomych ilosci oleju gora Z reszta.....ta dyskusja raczej nie ma juz sensu, kazdy bedzie upieral sie przy swoim, poza tym sa swieta nie ma sie co sprzeczac A prawda jest taka ze....ciapek od remontu do remontu wytrzyma tyle ile chce wlasciciel Wesolych Swiat
-
To jest przeciążenie............ A dla twojej informacji to predkość obrotowa dla maksymalnego momentu obrotowego to 1600 -1800 obr na min i deptanie na 2200 obr jest bezsensu, poznaj charakterystykę tego silnika , bo potem jest płacz że remont co 1200 mth Czy ktos mowil o placzu??Poza tym niektore prace potrzeba wykonac z pewna predkoscia,a w skrzyni niema tylu przelozen by dobrac je do zakresu predkosci obrotowej i szybkosci jazdy....wiec sam rozumiesz...Z reszta sam wczesniej pisales ze ten typ tak ma ze silnik dmucha wlewem oleju, i przyznam ze sie mylisz...u mnie jakos jest sucho na pokrywie zaworow i nie narzekam na remonty. Pozdrawiam
-
Dobre obciazenie to......Jedziesz sobie zaluzmy po polu z jakas maszyna, noga deptasz pedal gazu w podloge, ciapek powinien miec ok.2200obr/min a na zegarze jest tylko 1200obr/min a z tlumika wydostaja sie kleby dymu To jest wlasnie dobre obciazenie
-
Witam wszystkich, juz dawno nie bylo mnie na forum:( Teraz czytam sobie te wypowiedzi o silniku c-330 i nie chce sie z nikim sprzeczac, jednak z wlasnego doswiadczenia wiem ze dobrze obciazona c-330 nie wytrzyma 3tys. mth. po remoncie silnika Srednio robie 300~400mth. rocznie a silnik robie z reguly co trzy lata oczywiscie mowie tylko o tlokach, tulejach, pierscieniach i glowicy, a miedzy naprawami wymieniam kilka razy pierscienie-to chroni przed kapiacym olejem z silnika
-
Z tego co sie orientuje ludzie zazwyczaj montuja altki od poloneza, w koncu sa niedrogie i z czesciami nie jest trudno/. Sam mam wlasnie taki i nie narzekam;)
-
Odrazu sie nie wypali. Z czasem moze sie pogorszyc jej przewodzenie. Zagladalem nie jeden raz do srodka stacyjki. Tam przelacznikiem swiatel jest kawal blachy i ten malo kiedy sie konczy . Najgorszy jest styk 31 w stacyjce ten co wlacza ladowanie. Blaszki sie podginaja i stacyjka nie kontaktuje. Dla lepszego efektu swiecenia H4 zaloz przekazniki. Wyprobowane. Napiecie w instalacji mialem 14,4V na zarowkach bylo zaledwie niecale 12V. Swiecilo to blado. Po zalozeniu przekaznikow napiecie 14V i jasnosc niesamowita.Przewod zasilajacy t minimum 1,5mm2 i koniecznie przed przekaznikiem bezbieczniki dla obu swiatel. Dobre efekty sa jezeli zasilanie przekaznikow zalozysz bezposrednio na wyjscie alternatora. Na pradnicy i wielkich aku jak standardowo w traktorach, zakladanie mocniejszych zarowek nie ma sensu. Pradnica w C330 czy C360 ma max wydajnosc 13A!! Same zarowki H4 55/60W pobieraja ok 10A na swiatlach drogowych. Ja mam zalozone zarowki halogenowe z przodu, bez przekaznikow, juz bedzie prawie rok jak smigaja i wszystko jest ok. Tyle ze mam alternator No a ze stacyjka tez narazie nic sie nie dzjeje