Skocz do zawartości

ssman860

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • INTERESTS
    Rolnictwo,informatyka
  • OCCUPATION
    Mechanik samochodowy
  • AOL
    3626570
  1. ssman860

    URSUS C-385

    ile kosztyje kompletny mokry filtr powietrza do ursusa 385??? obecnie mam suchy ale nigdzie nie moge dostać wkładu, a jak dostaje to za wysoki
  2. ssman860

    URSUS C-385

    no a ja mam przy 500 obr i przy 80 st C jakieś 1 atm
  3. ssman860

    URSUS C-385

    A Wy jakie macie ciśnienie oleju przy rozgrzanym silniku na perkoczących obrotach tj ok 500 obr???
  4. ssman860

    URSUS C-385

    mam dziwny przypadek: miałem jeden manometr do cisnienia oleju w 385 który był wsadzony w nim od kiedy go kupiłem, i mam tez od ursusa 360 wyglądają identycznie lecz ten stery od c385 podczas wskacywania jego wskazówka nie wskazuje płynnie lecz szarpie i pokazuje niecałe 4 atm, a gdy założyłem od c360 wskazuje płynnie i przy tych samych obrotach 5 atm, czy to znaczy że ten co wskazuje mniej jest uszkodzony? czy one mogą różnić się względem dostosowania do silnika?
  5. ssman860

    URSUS C-385

    gdy zmienisz kło zamachowe na większe o większej masie to bedzie Ci silnik wolno sie wkręcał na obroty oraz wolno schodził z obrotów bo siła odśrodkowa i bezwładność koła zamachowego wzrośnie, ja osobiście bym nie kombinował w cięższym kołem, bo przez to wykończysz panewki równie prawdo[odobnie może Ci dęknąć korbowód Pamiętaj, że gdyby takie rozwiązanie dla starej 80 było korzystne to by nowsze typy 80 juz miały takie coś montowane, jednak cała seria c385 ma takie samo sprzęgło i koło zamachowe począwszy od 71 roku do 85 (nie jestem pewien ale chyba w tych latach tylko produkowano 385)
  6. ssman860

    URSUS C-385

    głównych nie ruszałem, wału też nie bo czopy idealnie wygladały jak lustro, żadnych uszkodzeń więc nie było po co wału szlifować
  7. ssman860

    URSUS C-385

    Hmmm, czy chodzi Ci o zaworek przy pompie leju, który odpowiada za to zeby nie było za wysokie cisnienie w układzie??
  8. ssman860

    URSUS C-385

    Witam! Posiadam ursusa c-385 po kapitalce silnika, tzn: nowe tłoki, tuleje, pierścienie, panewki korbowodowe, korbowody po regeneracji, układ paliwowy nowy. Nie pokoi mnie w nim jedna sprawa: ciśnienie oleju po odpaleniu na zimnym silniku na wolnych obrotach ma 4 a na wysokich obrotach 4,5 lecz gdy silnik jest rozgrzany do ok 80 st. to cisnienie wynosi zaledwie na wysokich obrotach 2,5 a na niskich 1 a czasem nawet 0,8. Czy takie ciśnienie to norma w tych ciągnikach czy raczej to anomalia??? Prosze o porady, z góry dziekuje
  9. ssman860

    Wszystko o Ursus C-330

    A ja proponuje ursusa c-385, to bardzo dobra maszyna. praktycznie ma to samo, co 902, rozni sie chyba tylko stylem maski. Ja kupilem osiemdziesiątke w 2004 roku za 13000. Oczywiscie sprowadzona ze szwecji, rocznik 78'. Jedyne co przy niej robilem, to wymiana końcówek wtryskiwaczy i foltrów oleju oraz powietrza. Do tej pory chodzi jak żyleta. Polecam polski przemysł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...