Skocz do zawartości

krzant

Members
  • Liczba zawartości

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    Śląsk
  • INTERESTS
    militaria
  • OCCUPATION
    obecnie rolnik
  • AOL
    10482038
  1. krzant

    Wszystko o Ursus C-360

    Patent jest bardzo prosty tylko trochę roboty. Zęby z blokady trzeba szlifierką przejechac do skosa bo są proste. Na obudowie skrzyni po prowej stronie montujesz taki sam uchwyt jak do dźwigni ręcznego hamulca. Do tego uchwytu dorabiasz ramie o długości około 0,5 metra którym to ramieniem będziesz załączał blokadę. Można jeszcze zamontowac sprężynę która będzie wracała dźwignie ale nie jest to konieczne. Patent ten zastosowałem 2 lata temu i doskonałe się sprawdza. Sąsiad ma tak samo i też działa super. Prawa noga jest wolna blokada zawsze działa a ze względu na długośc ramienia nie trzeba używac wielkiej siły i co najważniejsze nie walisz głową w dach kabiny jak do tej pory. Temat ten już był wielokrotnie opisywany na forum tylko trzeba poczytac
  2. krzant

    Wszystko o Ursus C-360

    Zobacz czy powietrze dochodzi do rozdzielacza z prawej strony ciągnika któr jest podłączony do pedałów hamulca. Jeśli dochodzi to znaczy że rodzielacz jest do bani.
  3. Panowie dziękuję za wszystkie porady ale wypróbuje je dopiero w przyszłym tygodniu bo u nas od zeszłego tygonia leje i leje tak więc z koszenia nici
  4. Też tak myślałem ale jak mocniej otworzę to znowu kłosy lecą do zbiornika. W instrukcji wyczytałem że z tyłu po bokach jest regulacja blachy i jej odległość ma wynosić 6-8 mm ale nie nie wiem od czego. Tą blachę widać po otwarciu tej kanału którym kłosy idą do podajnika pod kombajnem.
  5. krzant

    Uciąg ciagników

    Do czasu kolego. To jest jak z seksem. Zawsze jest ten pierwszy raz. U nas w zeszłym roku gościu bez pneumatyki jechał z przyczepą ze słomą. Było z górki, bieg wyskoczył, i po ciągniku. Dobrze że facet zdążył wyskoczyć. Prawda jest tak że 3/4 wypadków na wsi dzieje się z winy brawury i braku wyobraźni. To co piszesz tylko to potwierdza
  6. Panowie mam taki problem. Mianowicie zauważyłem że sporo zboża dostaje mi sie do podajnika kłosowego.Coś tam może wpaść ale mam wrażenie że w moim bizonie są dwa podajniki zbożowe bo tak dużo go tam jest . Gdzie może być przyczyna.
  7. krzant

    URSUS C-385

    Jeśli już koniecznie coś z tego gatunku ciągników tylko z przednim napędem czyli np. 914 lub 1014. Zupełnie inna robota. Sam też tak zrobiłem i jest git.
  8. krzant

    Wszystko o Ursus C-360

    Człowieku z całym z całym szacunkiem - problem problemem ale chociaż staraj się pisać po polsku bo tego czytać się nie da.
  9. krzant

    Wszystko o Ursus C-360

    Co do jakości części to niestety się zgadzam że ich jakość woła o pomstę do nieba. Mnie się udało zdobyć jeszcze sporo rzeczy z dawnej państwowej produkcji które zostały po likwidacji dawnego SKR-u we wsi. Kiedys wyparowały a teraz ujrzały światło dzienne. . Tak jak pisał poprzednik na częściach nie oszczędzaj bo za ta robotę to się nie opłaci
  10. krzant

    Wszystko o Ursus C-360

    Miałem taki przypadek jakiś czas temu. Też mi pukało w skrzyni ale na 2 biegu. Też wszystkie zęby wyglądały na dobre. Dla świętego spokoju i żeby drugi raz nie rozpoławiać ciagnika wszystkie wymieniłem na nowe, założyłem nowe łożyska i teraz mam spokój. Nakrętki z ataku nie trzeba odkręcać.
  11. Nie wiem jak to jest w Rekordzie ale w ZO56 zeszło mi jakieś 3 godziny. Robiłem to sam po raz pierwszy i bez żadnej instrukcji. Nie ma w tym nic trudnego tylko elementy troszku ciężkie
  12. sito kłosowe ustawic pionowo w stosunku z sitem górnym Sorry ale nie bardzo rozumiem
  13. krzant

    URSUS C-385

    Moja 914 w orce 3- skibowym na ciężkich ziemiach pali ok. 12-14 litrów. Na lżejszych mieści się w 10 litrach.
  14. Ja mam 914 więc ten sam motor. Grzałka w bloku, nowy rozrusznik szybkobrotowy i jeszcz mnie mrozy nie zaskoczyły. Tyle że przy -15 to trzeba grzałką ze 2 godziny pogrzać. gdzie dokładnie ta grzałka i jaka{fotki} Dokładnie taką grzałka jak poniżej jest link do sklepu GRENE. Zamontowana jest z prawej strony bloku jest tam takie specjalne wejscie przygotowane pod nią i po problemie. Zapomniałem że mam też zamontowaną świecę płomieniową ale jej używam tylko w lekkie mrozy.
  15. Ja mam 914 więc ten sam motor. Grzałka w bloku, nowy rozrusznik szybkobrotowy i jeszcz mnie mrozy nie zaskoczyły. Tyle że przy -15 to trzeba grzałką ze 2 godziny pogrzać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...