
Robert23
Members-
Liczba zawartości
147 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
PoDlAsIe
-
INTERESTS
motoryzacja...
-
OCCUPATION
student
-
Koledzy odkopię trochę temat, mam kawałek pola V klasa około 1,5 ha i chcę tam posiać łubin pod przyoranie jako nawóz zielony i jesienią zasiać tam żyto. Czyli musi zostać przyorane końcem sierpnia. Na wiosnę nie będzie tam nic siane. Mam pytanko w jakim terminie najlepiej go posiać? Poława czerwca będzie dobrym terminem
-
Bawiłem się już kiedyś w to podkręcanie i nic więcej nie uzyskasz prócz większego spalania i większego dymu z tłumika. Kilku koników nie przybędzie bo niby z kąt. Po podkręceniu proste że szybciej wchodzi w obroty, szybciej się rozpędza jest czuły na gaz i to może wydawać się że przybyło mu koni. A że są tacy co pokazują filmiki jak licznik zamykają, tylko trzeba im życzyć aby korbowód bokiem wylazł wtedy może zastanowią się co takie coś daje Mówisz że zrobisz więcej w ciągu 1 mth na podkręconej dawce powiedz mi w jaki sposób??? Przyjmijmy orkę pługiem 2 skibowym przy 2000 obr/min oba ciągniki będą jeździły na takich samych obrotach to jak niby ten z podkręconą ma zrobić więcej od tego na nominalnej jak oba będą miały taką samą prędkość przy tych 2000 obr??
-
Spalisz 4-5 litrów na podkręconej, a ja spalę 2,5-3 na ustawionej nominalnie i taką samą robotę zrobię
-
Zwiększając dawkę tylko zwiększysz sobie spalanie i nic więcej..... A co do zapłonu to masz coś nie tak, skoro 5-7 obrotów przy temp 10 stopniach i i dopiero odpala tragedia z odpalaniem. Musisz jeszcze raz podregulować ten zapłon, ustaw jak ma być na kołek będziesz miał wartość średnią zrób jakiś znak i wtedy przyśpieszaj go co parę stopni i odpalaj zobaczysz jak będzie się zachowywał. Potem od wartości średniej opóźniaj i będziesz widział co się dzieje. Możesz na próbę nawet sporo go przyśpieszyć aż osiągniesz twardą pracę lub opóźnić. Bo jak na kołek nie możesz ustawić zapłonu to coś mi się wydaje że ta pompa jest lipna pod tym względem. Dobra pompa jak w kole zębatym w okienku ze znakiem O widać na środku rysę od piasty wtedy zapłon powinien być właściwie ustawiony.
-
Co do lepszego palenia mnie uczyli że lepiej pali jak jest przyśpieszony A co do kapitaliki sam robiłem kilka takich co miały 100 mth po remoncie a nie miały kompresji
-
A może mylisz przyśpieszenie z opóźnieniem?? Kręcąc osią pompy w prawo (z ruchem wskazówek zegara) przyspieszasz, odwrotnie opóźniasz
-
Wiadomo o co biega. Dziwi też że przyśpieszenie powoduje gorsze odpalanie. A sprawdzałeś inne nastawy silnika zawory. Mierzyłeś może ciśnienie sprężania??
-
Za późny to ciężko może odpalać jak zimny i dymić na białawo-szaro. Przejściówka czy nie to nie powinno mieć na to wpływu tylko nie wiem czemu z tym kołkiem nie możesz ustawić. Mocniejszy wydaje mi się że będzie na przyśpieszonym, ale coś za coś jak pisałem wcześniej może powodować zbyt wysoką temp silnika i wypalanie gniazd zaworowych. A rakiety i tak nie zrobisz z niego. A przyśpieszyć nie problem zawsze można cofnąć jak masz obecnie
-
No nie wiem jak ci to wytłumaczyć jak masz za wczesny to twardo pracuje i właśnie metaliczny dźwięk jak dodajesz raptownie gazu. Pod obciążeniem też będzie ten metaliczny dźwięk dochodzący z głowicy silnika. Nie ma filmiku od C-330 do pokazania.
-
Odpalanie tez kiedyś nagrałem http://www.youtube.com/watch?v=FD9dZ1wi0a8
-
W tym co pisałem miałem na myśli sam początek drgnięcia jak tylko zacznie się coś dziać w kapilarze. Co do takich problemów jak masz to dziwne to jest że jak ustawisz idealnie na kołek to nie wkręca się i pracuje na jeden cylinder. Jak u siebie ustawiałem to czy był sporo za wczesny czy sporo przyśpieszony to nie było problemów z wkręcaniem się czy praca na 1 cylinder. A co do porannego odpalania to w dodatnich temperaturach to odpala i od razu jak dodaje gazu obroty rosną nic nie zamula
-
Przy takim ustawieniu jak masz teraz (najpierw paliwo drgnie a potem kołek wpada) to silnik zapewne twardo pracuje. Słyszalne szczególnie w głowicy przy raptownym dodawaniu gazu i pod obciążeniem. To już twoja decyzja czy tak zostawisz choć zapewne nie wpłynie to dodatnio na stan silnika. U siebie mam ustawione odwrotnie kołek wpada nic się nie dzieje wyjmę kołek delikatne ruszenie wałem i drgnie wtedy. I nie ma problemów z pracą obrotami itp. Tu masz filmik posłuchaj jak pracuje silnik z za wczesnym zapłonem jak dodaje gazu: A tu masz prawidłowy http://www.youtube.com/watch?v=odIGPbJW9mw
-
To wlej mniej i się przekonasz, a co do zapłonu to mam ustawiony na kołek i lekko cofnięty aby twardo nie pracował...
-
Olej tylko i wyłącznie może mieć wpływ na regulator obrotów, jak jest go za dużo to po prostu może regulator działać z lekkim opóźnieniem bo po prostu będzie stawiał jakiś tam opór. Ja oleju zalewam 0,3 litra tyle mi powiedział pompiarz lać bo i tak tam smarowanie rozbryzgowe to wystarczy
-
Zapomniałem dodać tu masz jak idzie z 6 mp metrami olszy http://www.youtube.com/watch?v=GJbUnoNFv_I&list=LLs5Je6hpeLpp0CBMuLpN4fg&feature=mh_lolz