
cwerg1
Members-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
śląsk
-
OCCUPATION
mechanik samochodowy
-
AOL
5285093
-
WLM
jacekkokot@wp.pl
-
cwerg1 obserwuje zawartość → Elektryka w ciągnikach
-
dzięki kolego kip też mi się tak zdawało jak piszesz ale wole zapytac zeby nie rozbierac silnika jeszcze raz
-
jak ustawiłem rozrząd na cechy to na trybiena wale korbowym jest punkt na dole a na kole pośrednim ani na kole pompy oleju nie ma nic,też mnie to żdziwło bo nie pierwszy raz rozbieram silnik a z przeciwwagami przy pompie oleju mam do czynienia pierwszy raz.
-
Kolego BULI1979 nie masz jekiegoś rysunku jak to ma byc złożone
-
witam Panowie mam problem wyciągnołem w MF3065 pompe oleju z silnika i po oględzinach zobaczyłem że ma ona przeciwwagi i nie wiem jak ją założyc bo na kole zębatym nie ma żadnych znaków ustalających z kołem zębatym na wale korbowym. Mam pytanie czy te przeciwwagi są do wyważenia pracy silnika czy do wyrównania pracy pompy oleju.
-
Witam rozebrałem dzisiaj zwolnice w MF255 bo muszę wymienic uszczelniacz piasty koła i mam problem bo nie umiem sciągnąc samej zwolnicy z ośi piasty koła .W ktalogu nie ma narysunku żadnych zabezpieczeń ,czy to jest wciskane na gorąco może ktoś to już ściągał i mi podpowie jak do tego się zabrac!!!
-
witam mam takie pytanko :jakie ciśnienie powinno byc na wtryskiwaczu paliwa w CLASIE DOMINATOR 76 z silnikiem PERKINSA 6 cylindrowym typ 6.372. proszę o podpowiedz.
-
Sprzedam dmuchawe do siana i słomy pionową razem z silnikiem 11KW i kompletem rur i kolanek . Stan bardzo dobry mało używana . Cena do uzgodnienia .TEL 692 389 633
-
Witam mam takie pytanko czy w MF3065 na pompie wtryskowej można regolowac dawkę paliwa tak jak w C330 i C360 , czy trzeba wymontowac pomę i zawieżc ją do wyspecjalizowanego warsztatu. Dodam że kupiłem tą pompe poregeneracji i zaraz po założeniu ciągnik zaczoł kopcic na czarno pod obciążeniem jak jejżdzi na pusto jest lekki czarny dym . Wtryskiwacze są zrobione oleju nie bierze turbina też po regeneracji.
-
a czy sprawdzałeś czy masz ładowanie czy kontrolka gaśnie bo jak nie bedzie ładowania to nic nie bedzie dzałało sory ale wczoraj nie pomyślałem o tym
-
kolego a nie spawałeś przy ciągniku bo jak tak to mógł się spali jakiś bezpiecznik albo nawet szlak trafił procesor autotronika
-
Koledzy a na jakim paliwie jejżdzicie bo niektórzy kupią beczke paliwa w pażdzierniku jak ropa jest do -5 i chcą zapalic jak jest -15
-
Kolego mogło . Nie piszesz czy jechałeś z obciążeniem czy bez a to ważna informacja.To jakie skutki wywołała jazda bez płynu okaże się podczas zapalania na mrozie i ile będzie brał oleju oraz na zużyciu paliwa w letnich warunkach czyli w upały.
-
Tak długo to przy żarowej można, ale przy płomieniowej moim zdaniem za długo. Mi w poprzednim MFie od długiego podgrzewania świecy płomieniowej przed rozruchem spalił się bezpiecznik filtra powietrza a sam filtr się porządnie nadpalił. Moim zdaniem przy płomieniówce od razu trzeba kręcić silnikiem żeby płomień był "zaciągany" do cylindrów. Masz racje TONY że trzeba od razu kręcic po zapaleniu świecy ale jeżeli płomień ze świecy nie buchnie tylko zapali sie małym ogniem to podczas kręcenia zasysane powietrze do cylindrów zgasi go. Miałem taki przypadek w swoim ferdku 3065 i 255 po wymianie świecy paliły od razu przy 15 st. mrozu.
-
30-stka ma świece żarowe a mf-y płomieniowe a tak na marginesie to ciapkowi na rozruch najlepsza gazeta do poczytania
-
to zależy od świecy orginał zapalał prędzej a te zamienniki to róznie zależy od firmy