Skocz do zawartości

arkoarek

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    mazowsze
  • AOL
    2712906
  1. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    Już może nic nie dodawaj. Wymień olej na dobry. Wydaje mi się, że będzie taniej.Ale ja sie nie znam. Ja też się nie znam ......... ale zastosował bym płukanie ... przed zalaniem nowego oleju ............. bezcenne płukanie byłoby zbyteczne bo rozebrałem i wymyłem korpus mostu i szkrzyni i wyczyścilem do suchego wszystko poszukam jeszcze jakiś informacji może coś znajdę a jaknie to będę musiał upić nowy a ten będę miał do smarowania łańcucha piły na najbliższe 10 lat
  2. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    jakiś czas temu ktoś pisał o pieniącym się oleju przy turze teraz ja mam taki problem remontowałem niedawno tylny most i kupiłem 25 litrów Hipolu z beczki teraz mam problem bo podnośnik słabo podnosi i olej jest cały spieniony tak miesza sie z powietrzem że aż robi się szaro kremowy dodam jeszcze że połączenie przed pompą jest sprawne i to jest tylko wina oleju oleje np silnikowe zawierają antyspieniacz czy ma może ktoś sposób na poprawę właściwości tego oleju troche nie uśmiecha mi się ponowna wymiana bo to ponad 170 zł może by coś dodać? może wlać z 5 oleju silnikowego?
  3. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    ja tak miałem w swoim żle odpalał dymił na biało zaczym zapalił a jak pracował w polu to nie kopcił jak rozebrałem to zawory w głowicy zamiast wystawać schowane były ze 2 mm i popękane pierścienie miał uszczelniające a na innych miał szczelinę ze 4 mm podczas orki olej mało się nie wylał wlewem i lało się z bagnetu mimo że bagnet był włożony i dlatego sądze że kolega też ma problemy z kompresją
  4. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    ja stawiam na brak kompresji pierścienie były do d.... jeśli dobrze go dotarłeś to może kiepskiej jakości pierścienie założone były podobno najlepsze firmy PRIMA ok30 zł kiepskie tuleje ( słabo honowane i były za ostre ) domyślam się że wstawili ci byle co chińskie zamiast zestawów naprawczych jak by co to KROTOSZYN zadne inne czeskie czy THM GMP miejmy nadzieje ze głowice ci zregenerowali? może być jeszcze przestawiony zapłon (za późny) albo błąd w znaczeniu na kołach rozrządu jeśli wszystko tj. tuleje pierścienie tłoki i głowica będzie ok to wtedy dopiero szukaj winy w pompie znajomy w tamtym roku zrobił sobie 30 i wytrzymała tylko od wiosny do jesieni przy lekkich pracach (brony siewka przyczepka) zamontował zestawy naprawcze czeskie i po tym sezonie zużyły się bardziej niż te fabryczne co wyjął różnica ze 150 zł na komplecie tuleji ale koszt oleju filtra uszczelek roboty i przede wszystkim kłopotu i nerw więc nie opłaca sie oszczędzać no albo trzeba pilnować mechanika
  5. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    zalezy jaki masz alternator z regulatorem czy bez a regulator od prądnicy możesz już wymontować
  6. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    w momęcie kiedy obydwa zawory są zamknięte a tłok jest w górnym położeniu i szczelina powinna mieć 0,18-0,22
  7. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    jak dobierzesz dobrą gęstość lakieru i odpowiedni wałek to wyjdzie ci lepiej jak byle jak pistoletem a jeśli się uparłeś na pistolet to kup sobie elektryczny za 40 zł jak dobrze dobierzesz gęstość i wyregulujesz to naprawde ładnie pomalujesz a sprajem to ok 3 -4 butelek ci wyjdzie ale podkład zrób w odpowiednim kolorze do lakieru co do koloru to jak ciapek ma maskę orginalną to zielony jak od 330 to żółty albo czerwony jak fabryczne ja kupiłem lakier L80 czerwony ale czekam na lepszą pogodę z malowaniem
  8. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    aChyba nie ma osoby na tym forum która by się nie zgodziła z tobą. ja mam inne zdanie nie zniechęcajcie Kasi wszystko przekładacie na pieniądze a może ktoś chce się zabawić w rolnika popracować ciężko na ziemi aby... odpocząć jak ktoś ma pieniądze to nie musi liczyć tylko na dochody z uprawy swojego pola ja mam niecałe 3 ha od kilku lat zacząłem przygodę z rolnictwem mam już dwa traktorki jeden S 320 a w tamtym roku kupiłem 328 do remontu obecnie robię mu remont kapitalny cały czas kupuje maszyny do traktorka niektóre sam sobie robie na wzór orginału jak dotąd sieje zboże żyto owies jęczmień przenice 'żyto sprzedaje do gorzelni owies na targu a jęczmień mam na kaszę dla psów przenice dla kur dostaje dopłaty za to kupuje paliwo nawozy na opłacenie kombajnu mam ze sprzedaży zboża i mój zysk roczny to może z 300-500 zł ale mam wielką satysfakcję z pracy na polu nieraz do nocy w deszczu w błocie w mrozie i nie przekładam tego na pieniądze zyskiem dla mnie jest praca na swieżym powietrzu pospacerowanie się po polu popatrzenie jak rośnie pogrzebanie przy traktorku powkurzanie się jak coś mróz wymrozi czy grad zniszczy oprócz tego pracuje często wyjeżdzam w delegacje na tydzień a jak wracam to całą sobote pracuje do nocy w polu ale najważniejsze robić to co się lubi i bedę to robil bo lubie to robić i nie ma znaczenia że muszę 5 czy 6 godz orać esem 1ha gdy bym miał 50 czy 200 ha to może bym miał zysk i nie lubił tego co robie a tak jestem szczęśliwym posiadaczem ziemi i rolnikiem i być może Kasia z mężem też chcą odpoczywać pracą i cieszyć się z tego co urośnie na ich polu a przez to że pracuje na ziemi to wiem jak ciężko być rolnikiem znam te problemy wiem co to praca w rolnictwie i nie jest tak że chłop leży a mu rośnie jak sądzi wiele mieszczuchów
  9. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    jeszcze nie rejestrowałem swojego ale dowiedziałem się u diagnosty że ciągniki wyprodukowane przed 1994 nie mają obowiązku posiadać kabine choć jeden wcześniej wspominał że powinien mieć kabinę ,klatkę albo pałąk ochronny ale chyba nie doczytał przepisów bo nic nie mówił o granicy roku produkcji a tak naprawde to Ciągniki C330 były produkowane bez kabin i taką tez miały homologacje i produkcja ich się zakończyła w 91 bodajże a gdyby były kłopoty to stanowczo domagać się udowodnienia odpowiednimi przepisami z wyjątkami i innymi poprawkami negocjować z naczelnikiem wydziału kom. być upierdliwym i namolnym aż urzędnik zrezygnuje ze swoich widzimisie jak brakuje ci siły przebicia to ubierz się w ostrym czerwonym kolorze patrz urzednikowi prosto w oczy, bo jak nieda się z urzędnikiem "po ludzku" to zdominuj go swoją potęgą podświadomości Powodzenie gwarantowane
  10. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    maska kosztuje ponad 300 zł reflektor ok30 o modelu 332 nie słyszałem na export produkowali c335
  11. arkoarek

    Wszystko o Ursus C-330

    z tego co ja zauważyłem to w katalogach to podają spalanie paliwa na kWh i tak ma pełnych obrotach z obciązeniem kiedy silnik daje te np 30 koni mech mocy urzytecznej to ilość spalonego paliwa to 265g/kWh x30 a kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach wytwarzając np 5 koni mech to wychodzi dawka x te 5 katalogowo norma zużycia paliwa to 265g/kWh
  12. arkoarek

    Olej napędowy, paliwa

    popieram kolegę dość czesto się zdarza że jeszcze podrabiają ON to odbarwiając OO czy dodając jakieś rozpuszczalniki czy inne syfy a o podrabianiu OO jeszcze nie słytszałem zdażyło mi się kiedyś spodkać OO bardzo bordowy i jakby bardziej oleisty i gęsty o całkowicie innym zapachu ale to może był ten II gat poprzedniej zimy jeszcze nie nie miałem problemu z odpaleniem na OO a np. dziś wykręciłem aku odpalając na ON ze stacji prywatnej z takiej plastikowej beki z dystrybutorem połaszczyłem się na cene tylko 3,90 a na bliskiej najtaniej u mnie 4,05 pewnie jakiś szajs tam mają a z doświadczenia jak dla mnie najlepszy ON to diesel ultimate z BP szkoda że po 4,29
  13. arkoarek

    Olej napędowy, paliwa

    A dopiszę jeszcze ze dwa lata temu kiedy OR był tani kupowałem w lidlu albo w biedronce i pół na pół z OO i w pole, nawet smrodek z rury był fajniejszy
  14. arkoarek

    Olej napędowy, paliwa

    no może nie aż kilka razy raczej może być większa ale nie musi a wracając do OO ze dwa lata temu były u mnie mrozy do -27 to obserwowałem w bańce ON i OO w jednym i drugim na wieżchu wytworzyła się parafina z tego co mówią to ON i OO produkują w jednym "garże" tylko do jednego leją solvent YELLOW a do drugiego RED a różni się tylko akcyzą raczej nie opłacało by się rafinerii tworzyć nowej linni produkcyjnej tylko dla jakiejś tam akcyzy dla Min.Finansów i głupoty piszą ludzie że OO jest suchy i np dolewają mixolu a tak naprawde to teraz nie opłaca się lać OO niedawno widziałem po 3,4 a ON na stacji po 3,9 odejmując te 86,gr to taniej i bez obaw na ON
  15. arkoarek

    Olej napędowy, paliwa

    ciekaw jestem czemu wg. ciebie jest większe zużycie OO niż ON czyżby spalenie barwnika solventowego czerwonego wymagało większej energii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...