Skocz do zawartości

BOOBU

Members
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Converted

  • LOCATION
    WIEś
  1. BOOBU

    silnik

    Dziękuję tekmie. Chciałem się upewnić bo już gdzieś znalazłem te wartości i wydaje mi się trochę mało w porównaniu do innych silników.
  2. BOOBU

    silnik

    W silniku c 360
  3. BOOBU

    silnik

    Witam. Jaki jest moment dokręcania łożysk głównych wału korbowego?
  4. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Ten dekielek jak pisze luki21 przykręcany jest na dwie śruby na klucz 14mm. Po odkręceniu należy jedną śrubę wkręcić w otwór gwintowany tłoczka prowadzącego (jeżeli sam nie wyszedł) i wyciągnąć go następnie sprężynę i właściwy tłoczek powycierać to w czystą szmatę poskładać i powinno działać.Jeżeli będzie się to powtarzać to musisz wyczyścić filtr który jest przy zbiorniku z lewej strony.
  5. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Sprawdź najpierw śruby które łączą gwiazdę koła z obręczą jak dostaną choć trochę luzu to tak się robi muszą być mocno dokręcone. Czasami nie da się już dokręcić to należy wymienić lub podłożyć podkładki.
  6. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Taka różnica ma wpływ na pracę i objawia się taką pracą jak opisałeś .Należy ustawić wg. instrukcji którą napisałeś i ponownie sprawdzić tak jak to teraz zrobiłeś. Miałem kilka przypadków że nowe fabrycznie ,,władki" miały tak ustawiony kąt początku wtrysku i ich praca była tak jak opisałeś. Nie musi być ustawiony idealnie może być nawet troszkę później ale nie wcześniej.
  7. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Tak po zaworach można rozpoznać cykle pracy silnika i GMP tłoka a do ustawienia pompy potrzebny jest jeszcze kąt wyprzedzenia wtrysku ( w opisach podawany w stopniach przed GMP co przekłada się na położenie tłoka np. w mm przed GMP co pewnymi metodami można ustalić) Dalsze twoje rozważania nie wiem czy dobrze rozumie ale mimo wszystko nie ma co za dużo kombinować bo ruscy i tak z prostych rzeczy robią kombinacje.
  8. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Nie zawsze na nowym kole są znaki wówczas przy wymianie należy nanieść te znaki wg. oryginalnego koła. Jak nie ma tej blaszki to najlepiej wziąć wzór z innego aby doprowadzić to wszystko do oryginału i mieć pewność. Są inne warsztatowe sposoby ale to ale ciężko to tak opisać - to się dopiero rodzi w potrzebie.
  9. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    Pierwszy od przodu
  10. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    luki21 ten opis przedstawia ustawienie kąta początku wtrysku i jest OK. Ale w silniku który ,,chodzi"" należy najpierw sprawdzić kąt początku wtrysku żeby wiedzieć czy jest prawidłowy w tym celu należy: 1 odkręcić przewód paliwowy wysokiego ciśnienia od króćca sekcji pierwszego cylindra (momentoskop można sobie darować bo kto go ma? wystarczy obserwować kiedy zacznie podnosić się paliwo w króćcu) 2 Dźwignię sterującą dopływem paliwa ustawić w położeniu pełnego dopływu- czyli pełny gaz 3 Obracając wałem korbowym zgodnie z kierunkiem obrotów silnika obserwować kiedy zacznie podnosić się paliwo w króćcu pompy- należy uchwyci sam moment kiedy zaczyna podnosić się paliwo w króćcu i zatrzymać kręcenie wałem. 4 Po wykonaniu czynności w punkcie 3 należy sprawdzić położenie znaków na kole pasowym według znacznika na pokrywie rozrządu. 5 Dla wiarygodności wskazań czynność należy powtórzyć i jeżeli znaki na kole pasowym nie pokrywają się ze znacznikiem dopiero można przejść do czynności ustawiania
  11. BOOBU

    Ciągnik Władimirec T-25.

    ,, Na oko" nie ma czegoś takiego żeby silnik nie miał znaków do ustawiania początku wtrysku (zapłonu). W T25 znaki są na kole pasowym i jest wskaźnik - taka blaszka przy tym kole od strony alternatora.Ale takie rzeczy to lepiej żeby sprawdzał i ustawiał ktoś kto ma o tym pojęcie bo jak się nie wie jak to się robi to wyjdzie ,,na oko" albo jeszcze gożej.
  12. BOOBU

    Wszystko o Ursus C-360

    A może jest jakiś akt notarialny w którym jest ujęty.
  13. BOOBU

    Ciągniki Ursus

    Nie czytałem tematu(leniwy na starość się robię).Zapominasz o innej głowicy. Pompa moze zostać ta sama, tylko dawkę trzeba zwiększyć . Jaka przeróbka? Ktoś Cię w maliny wpuszcza. Z pompom można i tak ale prawidłowo to jest całkiem inna (regulator obrotów z korektorem podciśnieniowym +wyłącznik dawki rozruchowej sterowany centralnym smarowaniem a sekcie też są inne - większe chodzi o czas trwania wtrysku przy większej dawce. O tłokach jeszcze nie było mowy też są inne.
  14. BOOBU

    Wszystko o Ursus C-330

    Tak to jest ta śruba. Popuszczasz ją tyle żeby szło przesuwać cały ten włącznik tak jak wcześniej opisałem. Odmierz sobie odległość od obudowy pompy lub zaznacz żeby wiedzieć ile przesunąłeś.
  15. BOOBU

    Wszystko o Ursus C-330

    Nie. Ta śruba jest do regulacji max. obrotów. Czytasz nie uważnie albo nie rozumiesz co czytasz. Śruba o której pisałem jest na tamtym zdjęciu tylko jej nie widać bo zasłania ją rurka paliwowa przykręcona do pompy, jest po prostu za nią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...