
oli007
Members-
Liczba zawartości
373 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 Neutral-
-
Witam podczas orania zginął mi przedni napęd... Od jakiegoś czasu przy nawrotkach dochodziło dziwne zgrzytanie z okolic mechanizmu załączania nepędu... zdjęłem zwolnice wszystko tam było ok. Dziś jak napęd zginął rozebrałem element od napędu w którym znajdują sie tarczki. Moje pytanie czy ktos to naprawiał i rpośba czy ma ktos schemat częsci co tam wchodzi w skład tego elementu bo troszke mi to tam pomieliło i musze ogarnąć co i jak kupić ciagnik to 312 LSA z 1991r mój email to paweloli007@gmail.com
-
Koledzy mam pytanie czy stosujecie jakiś antywylegacz na żyto?? Ja na jesień daje ok 150kg NPK potem na wiosne koło 150-200kg saletry ale często mam problem że żyto sie kładzie jak jest w bardzo dobrej kondycji?? Teraz właśnie patrze właściciele ogromnego gospodarstwa dzisiaj sieją saletre na żyto i zastanawiam sie jaki to ma sens?? U mnie by to lezało na ziemi już w czerwcu... Zastanawiam sie czy też nie posiać azotu i dać jakiś antywylegacz albo antywylegacz + nawożenie dolistne?? Ziemia słabawa 5 klasa. Ma to sens??
-
Kupie tura do c-360 tel 505-973-989 najlepiej w pobliżu Pomorskiego
-
pracuje sie bardzo wygodnie a pali mniej niż 6 cylindrowe zetory i ursusy przy tej samej pracy. Cicho nic nie zgrzyta a ehr fajna sprawa.
-
Na jakiej zasadzie działa hydraulika w 312 lsa z 1991 roku. Mój na zimnym podnosi super ale jak sie mocno zagrzeje to słabo z woplnych obrotów podnosi. Co trzeba wymienic? Tą pompe przy silniku? Ona jest taka podwójna która część za co odpowiada??
-
Obroty różne jak ostatnio jak sprawdzałem czujnikiem to na niskich i wysokich a kontrolka też potrafiła mrugnąć zarówno podczas jazdy przy maxymalnej prędkości jak i na niskich obrotach... troche to dziwne może pompa oleju jest luźna albo cos ze smokiem... Turbomatik nie ma nic do rzeczy do tego raczej.
-
witam mam pewien problem z fendtem 312. Otóż podczas jazdy zdarzało sie ze mignęła mi dosłownie na sekunde kontrolka oleju raz na jakiś czas. Podłączyłem manometr żeby sprawdzić ciśnienie oleju i dawał 3 atm na ciepłym. Dziś jednak jak go włączyłem manometr głupiał ciśnienie skakało od 0.5 atm do nawet 4 co to może być?? Oleju jest dosyć ciagnik dobrze zapala i moc ma jak trzeba. Jeszcze mam pytanie jaki olej dolać do tego zbiornika pod maską ( zdaje sie że od zewnętrznego obwodu hydraulicznego) i jaki do podnośnika (wlew z tyłu pod szybą)??
-
jak 4x52 może brać 240cm. Chyba jakoś dziwnie mierzysz łącznie z poprzednią bruzdą może bo w przeciwnym wypadku to nie realne chyba...
-
Wydzierżawię ziemie orną w pomorski do 100km od gdańska. Paweloli007@gazeta.pl
-
Wydzierżawię ziemię w województwie Pomorski do 100km od gdańska. Chodzi tu o grunty orne pod uprawę.
-
Co oznaczają poszczególne kontrolki w 312 z 1991roku?? chodzi mi głównie o te po lewej stronie pierwsza to ciśnienie oleju w silniku a reszta??
-
Kolego ja mówiłem o tej starszej wersji:)
-
No tak a dlaczego?? Jeżeli chodzi o błąd ortograficzny to przepraszam...
-
No ten jest właśnie od ciśnienia oleju i jeżeli któryś z tych kabelków nie będzie miał styku to licznik nie będzie działał z tego co zauważyłem. A kontrolka ciśnienia to pierwsza od góry po prawej stronie zaraz pod wskaźnikiem stanu paliwa i mruga ona równocześnie z trójkątem od hamulców jeszcze. Ale gdzie czujnik temperatury??
-
Problem z czujnikiem już załatwiony po prostu kabel był w jednym miejscu złamany i głupiał:) Ale niestety ciągle nie wiem gdzie może być czujnik temperatury płynu??? Bo nigdzie nie moge go sie dopatrzyć... Prosze o pomoc..