Skocz do zawartości

szamot

Members
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba. oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno. Zmiana orbitolu na większy nic nie da. Orbitol nie dławi przepływu oleju bo cała hydraulika połączona jest równolegle. Pompa już na pewno słaba. A na zimnum oleju jak chodzi? nie ma różnicy czy zimny czy cieply olej jutro sprawdze cisnienie na pompie . To wdlug mnie wyglada tak jak by byl zapowietrzony uklad ale slysze ze nie ma takiej mozliwosci bo odpowietrza sie samoczynnie, mialem juz raz taki przypadek ze poprostu uszkodzila sie przesowka od 1 i 2 biegu i bylo tak jezdzone przez miesiac az stanela kierownica i nikt nie wiedzial dlaczego wszyscy mowili ze pompa a okazalo sie ze opilki dostaly sie do orbitrola i go zablokowaly tak powiedziano mi w zakladzie naprawczym w Pniewach i tur tez wtedy przestal dzialac ale to bylo prawie 2 lata temu
  2. Sprawdź stan oleju w hydraulice, albo może pompa jest już słaba. oleju jest ok pompa prawdopodobnie tez ale jest tutaj powiazanie uklad kierowniczy i tur i zastanawiam sie czy czasami nie jest zly orbitrol albo sie psuje nie wiam czy jak bym zalozyl orbitrol np. 150 bo obecnie jest 125 moze bylo by lepiej, bo gdy podnosze tura i zaczne krecic kierownica tez sie tak nie kieruje jak powinno.
  3. mam pytanko , mam tura jd na jd 2850 i wydaje mi sie ze chodzi zbyt wolno do tego jak bym chcial ma ktos jakas wiedze na ten temat?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...