Skocz do zawartości

shaba

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. O to mi chodziło, dzieki serdeczne.
  2. Dizeki panowie, winą nie rozłanczania napędu przedniego był zbyt gesty olej, cewka nie dawała sobie rady w tak gestym środowisku. Przy wymianie oleju zauważyłem brak filtra oleju pod spodem w tylnim moście, nie wiecie czasem jaki tam był, gdzie to można kupić.
  3. Dzieki za wskazówki. Cewkę po wymontowaniu sprawdziłem i działa na sucho jak podam napięcie. Nie widze innego powodu jak zbyt gęsty olej, dzwoniłem do bylego własciciela i mowi ze chyba lał do niego hipol przekładniowy (ale moze byc tam wszystko). Tak czy inaczej i tak miałem wymienic olej...
  4. Chciałbym wrocić ponownie do tematu rozłączenia przodu w JD 2130. Sprawdziłem cewkę, wymieniłem oringi i uszczelki w tym układzie. Cewka reaguje pod napięciem. Jednak po uzupełnieniu oleju, odpaleniu przycisk od rozłańczania nie działa, cały czas jest przodek załączony. I tu prosze o pomoc, co może byc? Zacząłem się zastanawiać że to możę być wina oleju którego jeszcze nie wymieniałem od kupna (bo czekam aż wszystko w nim popoprawiam) ten olej wygląda na hiperol czyli przekładniowy a z tego co sie dowiedziałem to do niego powinno sie lac hydrauliczno przekładniowy Hyperol (czy jakoś tak). Czy to moze byc wina czy może cewka jest juz stara i działa na sucho a jak podam olej i tam gdzies podejdzie to sobie nie radzi. Jak ma ktos jakis pomysł to z góry dziekuje za pomoc.
  5. miałem identyczny przypadek w swoim 3140.winna była cewka,ale na szczescie moja dało sie uratowac(nowa 1800 pln...) zasada działania jest taka.Jak jest napiecie podane do cewki to naped jest rozłaczony a jak napiecie ginie to sie załancza.Moja cewke zawiozłem do elektryka ten rozwalił plastykowa obudowe i okazało sie ze kabelek od uzwojenia do pinu sie utlenił.przylutował i jest ok.zostaje potem jeszcze kwestia zamocowania i odizolowania takiej rozwalonej cewki ale dałem rade bez problemów. powodzenia jak cos to pisz na gg 485096 mnie siadła cewka cena 250 zł większe około 400 Czy mozliwe jest zdradzenie mi adresu lub przynajmniej nr telefonu do osoby która remontuje takie cewki w takiej cenie. Jesli to jest zbyt poufne to prosze o odpowiedz na prywatny mail s_haba@o2.pl. Z góry dziekuje
  6. Dzieki panowie za pomoc, byliscie bardzo pomocni. Wydaje mi się ze zostaje mi tylko cewka do naprawy bo bezpieczniki sprawdziłem, włącznik działa (napięcie jest podawane lub nie). Mam nadzieje ze bedzie sie dało ja cos podreperować bo cena za nową bedzie mnie boleć. Doszły mnie słuchy ze mogło sie to stać bo poprzedni właściciel uruchomił ciągnik z włączonym napędem 4x4 i cos zerwało. Że JD mają cos takiego ze powinno się gasic silnik przy wyłączonym przodzie. Czy to prawda? Czy to mogło uszkodzic tą cewkę?
  7. Mogę dodać jeszcze że jest to model z 1978r John Deere 2130
  8. Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...
  9. Jeszcze raz dziękuje. Przejżałem tą stronę i jeszcze trudno mi sie po niej poruszać. Jakbys mogł wytłumacz mi jak odnależć opis poszczególnych częsci ponumerowanych na stronie którą mi przesłałeś. Mogłbym kupić wymienione uszczelniacze przed rozkręceniem. Próbowałem wyszukać po nr który jest na stronie ale nie daje rady. http://jdpc.deere.com/pimages/L122/L122863________UN26OCT95.gif
  10. Dzieki wielkie. Postaram sie wymienic uszczelniacze zgodnie z Twoja radą. Czy na stronie którą mi podałeś znajduje się katalog częśći do mojego ciągniczka? Czy to oznaczenie L122 to jest właśnie do modelu 2130? Znajdę tam może schemat elektryki bo zauważyłem również ze alternator nie ładuje (po odpaleniu nie gaśnie kontrolka) i pare kabli jest porozpinane. Z góry dziękuje za informacje.
  11. Mam problem. Zakupiłem starszego john deere 2130 i cieknie mi troche olej od wałka podtrzymującego ramiona od podnośnika od spodu tylnego mostu. Wałek ten jest przelotowy i nie wiem czy moge go wybić żeby dorobić nowy. Czy na takim wałku może cos sie znajdować? Jakaś zębatka lub ...? Z góry dziękuje za jakies wskazówki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...