Witam Prawdopodobnie masz zaśmiedziałe styki w gnieździe bezpiecznikowym i stosujesz bezpieczniki aluminiowe (te plastiki), przy podłączeniu przyczepy bezpiecznik dostaje większe obciążenie Min. 20 wat(tylko z przyczepy ,a jeszcze dochodzi ciągnik), a te aluminiaki zaczynają się grzaći i sie utleniają. Po przegrzaniu gniazd, gniazda styków tracą swą sztywność i potem już wszystkie bezpieczniki będą się grzały w tym gnieździe. Proponował bym wymienić również gniazdo (myślę że tu chodzi o zwykłe bezpieczniki nie płytkowe) to niewielki koszt. Pozdrawiam wszystkich
Witam serdecznie. Śrób bym nie proponował, dlatego że pomimo iż są twarde to z czasem i tak sie ci poluzuja. Nity natomiast to co innego - nit podczas nitowania wypełnia otwory dokładnie tag że niema żadnych luzów, i wszystko jest ze sobą ściśle połączone. Śróby natomiast nie wypełnią dobże otworów ipodczas jazdy zacznie koło się porusza ć przy ruszaniu,i z czasem jak złapie luz zacznie ścinać śróby. Gdy namyślisz się na nitowanie to proponowałbym to robić na kowadle(jest stabilne), oba elementy skręcić na kilka śrób a gdy resztę zanitujesz to wykręcić te kilka i zanitować resztę. Myślę że to tyle Pozdrawiam wszystkich