Skocz do zawartości

maciek3510

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Dzięki nehco Jutro postaram się to zrobić jak wrócę z pracy wieczorem i dam znać.(mam nadzieję ze pomoże) A po tym rozkręcaniu trzeba jakoś to wszystko odpowietrzyć? Pozdrawiam
  2. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    wspomaganie chodzi dobrze nie mam z nim żadnego problemu. Jeszcze jedno pytanko; ponoć autotronik samoczynnie odcina przedni napęd powyżej 15 km/h. kiedy zostanie odłączony samoczynnie powyżej tej prędkości to kontrolka gaśnie też na desce czy nie. Ponieważ jak wystąpiły mnie te objawy to głównie jeżdze z przednim napędem i jesli on tak będzie się samoczynnie załączał i wyłączał podczas nie chciał bym aby jeszcze coś się popsuło. u mnie kontrolka świeci się cały czas nawet po przekroczeniu 15 km/h więc właśnie nie wiem jak to jest.
  3. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    w tym MF jest tylko skrzynia 16 biegowa ze wzmacniaczem. jest to chyba najprostsza skrzynia. nie ma tam żadnych półbiegów typu A B C D. Hamulce muszę zrobić bo podczas jazdy słychać tarcie.
  4. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Ja na twoim miejscu rozebrał bym ten rozdzielacz co jest pod maską nad silnikiem, przeczyścił dokładnie, sprawdził drożność chłodnicy oleju. No i z tego co piszesz napewno masz do wymiany uszczelnienia od tłoka załączającego przedni naped.Zmierz ciśnienie jakie daje ta nowa pompa ? ( to nie orginał z agco? Opisz jeszcze na czym polega to jak to określiłeś "hamowanie skrzyni"? Jeśli chodzi o pompę to jest założona jakaś włoska ,,caproni"- jak i gdzie zmierzyć to ciśnienie??? Jeśli chodzi o hamowanie skrzyni to wygląda to tak ze jak zapali się kontrolka to trochę ciężej ma ruszyć a jak wciśniesz sprzęgło jadąc naprawdę wolno to ciągnik nie leci swobodnie tylko zaraz staje. Jeśli wyłączysz bieg jadąc wolno to jedzie dalej swobodnie bez żadnego przyhamowania. Tak jak już pisałem zapowietrzają mu się hamulce po 3 dniowym postoju czy to możliwe ze tam gdzieś na cylinderkach jest wyciek i tam ucieka to ciśnienie. Wykończy mnie ten ciągnik finansowo i nerwowo jeszcze EHR szwankuje
  5. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Panowie pomóżcie na post niżej! Proszę
  6. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    a filtr w ogóle sprawdziłeś olej i filtr był wymieniony zaraz jak wystąpiły te objawy, filtr oryginał AGCO. Teraz pompa bo ktoś kiedyś na tym forum napisał że to na pewno pompa bo jak się włączy przedni napęd to się odciąża pompę ponieważ nie musi ściskać tarczek.. Jeszcze jedno zapowietrzają się przy nim hamulce po jakimś 2-3 dniowym postoju czy to może być przyczyną jakiegoś spadku ciśnienia. Może ktoś już przerabiał takie problemy
  7. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    a filtr w ogóle sprawdziłeś olej i filtr był wymieniony zaraz jak wystąpiły te objawy, filtr oryginał AGCO. Teraz pompa bo ktoś kiedyś na tym forum napisał że to na pewno pompa bo jak się włączy przedni napęd to się odciąża pompę ponieważ nie musi ściskać tarczek.. Jeszcze jedno zapowietrzają się przy nim hamulce po jakimś 2-3 dniowym postoju czy to może być przyczyną jakiegoś spadku ciśnienia. Może ktoś już przerabiał takie problemy
  8. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam Panowie mam straszny problem w 3085 Kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni, zapala się jak ciągnik się zagrzeje. Wówczas dopadają go takie dolegliwości jak hamowanie skrzyni. Gdy dodam gazu tak koło 1300 jest OK lub gdy załączę przedni napęd też wszystko wraca do normy. do tej pory jeździłem praktycznie cały czas na 4X4 ale dzisiaj zmieniłem pompę na nową i dalej to samo. Co może być przyczyną może trzeba jakoś odpowietrzyć jeszcze układ(tylko jak)? Pomóżcie bo mnie to denerwuje wydałem prawie 1500zł na pompę myślałem że będzie dobrze a tu ZONK Pozdrawiam i czekam na cenne podpowiedzi!
  9. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    czyli stawiasz ogólnie na ten duży potencjometr. muszę rozebrać i zobaczyć dzisiaj robiłem agregatem i od ustawienia nr 6 podnosi do max. Natomiast poniżej 6 już nie, im ustawiona większa liczba to niżej podnosi. Może macie jakieś jeszcze sugestie jeśli chodzi o czujnik bo ponoć jest jeden nie ma co szukać przyczyny?
  10. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam Mam problem w MF 3085 mam problem z tylnym podnośnikiem: gdy chcę podnieść maszynę unosi ją tylko trochę i przestaje, natomiast jak przekręcę pokrętłem tym dużym od głębokości na jedynkę podniesie wówczas na max Kiedy steruję przyciskami na błotniku wszystko podnosi i opuszcza bez żadnego problemu. co może być przyczyną czy to jakiś czujnik??? kwestia że nie wiem gdzie szukać i który czujnik jest od czego. jakieś dwa są przy mocowaniu przy ramionach i jakiś jest u góry w korpusie obudowy skrzyni. Pomocy
  11. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam Mam problem w MF 3085 mam problem z tylnym podnośnikiem: gdy chcę podnieść maszynę unosi ją tylko trochę i przestaje, natomiast jak przekręcę pokrętłem tym dużym od głębokości na jedynkę podniesie wówczas na max Kiedy steruję przyciskami na błotniku wszystko podnosi i opuszcza bez żadnego problemu. co może być przyczyną czy to jakiś czujnik??? kwestia że nie wiem gdzie szukać i który czujnik jest od czego. jakieś dwa są przy mocowaniu przy ramionach i jakiś jest u góry w korpusie obudowy skrzyni. Pomocy
  12. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Witam Mam problem w MF 3085 mam problem z tylnym podnośnikiem: gdy chcę podnieść maszynę unosi ją tylko trochę i przestaje, natomiast jak przekręcę pokrętłem tym dużym od głębokości na jedynkę podniesie wówczas na max Kiedy steruję przyciskami na błotniku wszystko podnosi i opuszcza bez żadnego problemu. co może być przyczyną czy to jakiś czujnik??? kwestia że nie wiem gdzie szukać i który czujnik jest od czego. jakieś dwa są przy mocowaniu przy ramionach i jakiś jest u góry w korpusie obudowy skrzyni. Pomocy
  13. Witam Mam problem w MF 3085 mam problem z tylnym podnośnikiem: gdy chcę podnieść maszynę unosi ją tylko trochę i przestaje, natomiast jak przekręcę pokrętłem tym dużym od głębokości na jedynkę podniesie wówczas na max Kiedy steruję przyciskami na błotniku wszystko podnosi i opuszcza bez żadnego problemu. co może być przyczyną czy to jakiś czujnik??? kwestia że nie wiem gdzie szukać i który czujnik jest od czego. jakieś dwa są przy mocowaniu przy ramionach i jakiś jest u góry w korpusie obudowy skrzyni. Pomocy
  14. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    witam Ostatnio w moim MF 3085 zaczyna zacinać się EHR. to znaczy jak go odpalę i chcę podnieść ramiona tylne przełącznikiem zacina się na pewnej wysokości która jest ustawiona na tym dużym pokrętle. Gdy przekręce pokrętło do góry to podnosi zaś do wyżej ustawionej wysokości. jednak gdy pokąbinuje tak parę razy to zaczyna podnosić na max niezależnie od ustawionej wysokości. wcześniej podnosił zawsze na max przełącznikiem. jedynie jak przełącznik był załaczony w dół to np. przy orce mozna było ustawić pokrętłem głębokość. Jednocześnie dodam że gdy przełącznik jest przełączonu w dół i chcę go podnosić pokętłem wszystko zasuwa ok. czego może to być wina
  15. maciek3510

    Wszystko o Massey Ferguson

    Panowie widzę że każdy ma inną teorię. Jedni pompa drudzy zawór. Wiadomo że jeśli zapala się kontrolka to załącza ją czujnik. pytanie jest następujące czy jest czujnik jeden czy kilka??? jeśli jest jeden na wylocie za pompą to wiadomo że jak ssąca strona ok( filtr czysty) to musi być ciśnienie jeśli pompa ok. Natomiast jeśli jest kilka czujników to teraz trzeba z odnaleźć obwód ze spadkiem i wtedy można szukać winy zaworu. Pytanie moje jest następujące gdzie szukać czujników i ile ich tak naprawdę jest??? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...