
marles360
Members-
Liczba zawartości
65 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralConverted
-
LOCATION
Święcice
-
INTERESTS
mechanika
-
OCCUPATION
student
-
AOL
7534530
-
faktycznie kolejnosc pracy to 1-3-4-2 natomist klejnosc tloczenia paliwa na pompie to 1-3-2-4 tak mi napisal czlowiek ktory zajmuje sie naprawa pomp wtryskowych to jego stronka http://allegro.pl/item968547384_pompa_wtryskowa_c_360_regeneracja_naprawa.html tak wiec sie nie mylilem i u mnie w ciagniku faktycznie jest zla kolejnosc podawania paliwa (1-2-4-3) chodzic chodzi ale twardo trzeba pompke zmienic i tyle hehehe
-
ja tylko chce rozwiac swoje watpliwosci niech ktos sprawdzi u siebie odkeci ten pieprzony dekiel na pompie pokreci troche silnikiem i napisze mi jak jest u niego faktycznie zebym porownal i tyle
-
to jak masz 60 to zdejmij dekielek z pompy i pokrec bez gazu i zobacz jaka masz klejnosc podawania paliwa
-
szeregowo patrzac od strony chlodnicy
-
ma znaczenie i to duze ja raz o pol zabka zle zalozylem pompe z ledwoscia odpalal zero sily i kupa dymu a pro po niech ktos napisze w koncu jaka jest poprawna praca cylindrow w tych silnikach bo juz zgłupialem wszedzie pisza w ksiazkach i na roznych stronach ze kolejnosc jest 1-3-4-2 i teraz pytanie za 100 czy na pompie jest tak samo teoretycznie powinno a w praktyce gowno prawda na mojej pompie jest taka kolejnosc pracy 1-2-4-3 spradzilem na innej pompie u znajomego i jest jeszcze inaczej 1-4-2-3 i teraz niech ktos mi powie co jest grane czy mozna przestawic kolejnosc na pompie podczas naprawy jezeli mi nie wiezycie to sprawdzcie w swoich ciagnikach
-
http://shop.techmot.com.pl/default/list/index/group/000273 Tu wstepnie mozesz sobie zliczyc ewentualnie tu http://www.sklep-grene.pl/index.php/cPath/460_465_910 tu sa ceny brutto i takie sa tez w ich sklepach
-
zalezy jaki masz rodzaj pompki jesli z takim popychaczem http://shop.techmot.com.pl/default/prodet/show/code/019800/count/0 to wystarczy to wymienic i poszedl o ile akurat ta czesc nawalila
-
samemu to mozesz wymienic uszczelnacz w pompce zasilajacej bo jak padla sekcja to lepiej oddac w dobre rece to ja ulecza
-
moze cos z paliwem zapchane filtry slaby przeplyw paliwa przez uklad moze powodowac zapowietrzanie sie pompy i nie zapali albo pompa padla
-
generalnie najperw od skrzynki do przerywacza zasilanie pozniej od przerywacza do przelacznika ( srodkowe zlacze ) reszta to po kolorach ktory i gdzie lewo czy prawo latwizna no i oczywicie od kontrolki dochodza jeszcze kabelki
-
podejzewam ze rozdzielacz moze byc dobry moze mechanizm sterowania gdzies padl ewentualnie moze zawor przy pompie ale w to watpie
-
tu masz rozdzielacz w czesciach http://www.c360.katalog.artrolnicze.nazwa.pl/rozdzielacz.htm
-
kolego z ta nie rowna praca silnika to pewnie luzy sa w pompie na suwaku i bedzie troche skakał na obrotach mam to samo to normalne i tyle a jezeli chodzi o rozdzielacz podnosnika to proponuje po regeneracji za jakies 400 zl dodam ze zrobiony jest dobrze bo robi to hydrotor tuchola mam go juz 2 lata i jest git
-
ewentualnie za mało oleju w skrzyni
-
niech sprawdzi dzwignie reduktora moze przeskoczyl na zatrzasku jak to nie podziala to albo tarcza sprzegowa padla albo cos tam w skrzyni polecialo ale to na slepo trudno powiedziec co